AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #1 Skrevet 26. juli 2019 Hva er forskjellen på en fra Ukraina og en fra Polen? Er forskjellen som med Sverige LG Norge? Anonymkode: bf880...f9e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #2 Skrevet 26. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er forskjellen på en fra Ukraina og en fra Polen? De har forskjellig nasjonalitet. Anonymkode: 6e83e...7da
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #3 Skrevet 26. juli 2019 Polakker er katolikker, ukrainere er ortodokser. Anonymkode: 32645...20c
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #4 Skrevet 26. juli 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er forskjellen på en fra Ukraina og en fra Polen? Er forskjellen som med Sverige LG Norge? Anonymkode: bf880...f9e Sverige LG Norge skulle være: Sverige og Norge. Fordi jeg ser ikke helt forskjellen... Anonymkode: bf880...f9e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #5 Skrevet 26. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har forskjellig nasjonalitet. Anonymkode: 6e83e...7da Det kan da ikke bare være det? Så et TV-program om ei fra Ukraina i går. Og da skulle man tro at det var en stor forskjell på ukrainere og folk fra Polen. Men det kan ikke være det??? Er det to forskjellige kulturer? Det virker ikke sånn heller for jeg har truffet flere fra Polen og flere fra Ukraina og kulturmessig er de veldig forskjellig fra oss skandinavere. 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Polakker er katolikker, ukrainere er ortodokser. Anonymkode: 32645...20c Ja men temperamentet. Hva har det med troen en har? Har det noe å si også nå a? Anonymkode: bf880...f9e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #6 Skrevet 26. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det kan da ikke bare være det? Så et TV-program om ei fra Ukraina i går. Og da skulle man tro at det var en stor forskjell på ukrainere og folk fra Polen. Men det kan ikke være det??? Er det to forskjellige kulturer? Det virker ikke sånn heller for jeg har truffet flere fra Polen og flere fra Ukraina og kulturmessig er de veldig forskjellig fra oss skandinavere. Ja men temperamentet. Hva har det med troen en har? Har det noe å si også nå a? Anonymkode: bf880...f9e Det at de er forskjellig fra skandinavere betyr ikke at de er helt like, hva slags logikk er det? Jeg tror at ukrainere og polakker har mer peiling på forskjellene mellom dem, så rart at du ikke er villig til å tro på dem, men vil heller tror på din begrenset erfaring du har hatt med noen polakker og ukrainere. Polen er i hvert fall mer velstående, mindre korrupt, mer stabilt osv. land enn Ukraina. Og tro selvfølgelig har en del å si. Føskjellige religiøse retninger har formert landene på forskjellig måte opp gjennom årene, det forsvinner ikke bare fordi folk har vært mindre religiøse de siste årene. Kultur mellom katolske og protestantiske land i Vest-Europa er ikke helt lik vil jeg tro. Men kommunismen har selvfølgelig satt et felles preg på alle land i Øst-Europa. Anonymkode: 32645...20c 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #7 Skrevet 26. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det at de er forskjellig fra skandinavere betyr ikke at de er helt like, hva slags logikk er det? Jeg tror at ukrainere og polakker har mer peiling på forskjellene mellom dem, så rart at du ikke er villig til å tro på dem, men vil heller tror på din begrenset erfaring du har hatt med noen polakker og ukrainere. Polen er i hvert fall mer velstående, mindre korrupt, mer stabilt osv. land enn Ukraina. Og tro selvfølgelig har en del å si. Føskjellige religiøse retninger har formert landene på forskjellig måte opp gjennom årene, det forsvinner ikke bare fordi folk har vært mindre religiøse de siste årene. Kultur mellom katolske og protestantiske land i Vest-Europa er ikke helt lik vil jeg tro. Men kommunismen har selvfølgelig satt et felles preg på alle land i Øst-Europa. Anonymkode: 32645...20c Vet det, men sånn konkret hva er forskjellen? I Sverige spiser de bare kjøttboller og i Norge spiser man bare lapskaus. I Norge har vi olje, svenskene har ikke det. Finnes det forskjeller som man kan se? Jo jeg tror på de men ser ikke forskjellen på en fra Polen vs en fra Ukraina. 😛 Hvis jeg skal tro på hun fra Ukraina jeg så på TV i går så er de ukrainske jentene veldig pene. Ehh... jaja... Anonymkode: bf880...f9e
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #8 Skrevet 1. august 2019 Ene sier CYKA og andre sier KURWA. Anonymkode: 8086e...866
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #9 Skrevet 1. august 2019 Ukraina har faktisk vikingrøtter, noen steder ihvertfall. Hele Russland var stiftet av en viking fra Sverige. De er ikke så ulike oss skandinavere som mange tror. Det er vel store språkforskjeller da. Anonymkode: 96e1d...bc8
Djungelvrål Skrevet 1. august 2019 #10 Skrevet 1. august 2019 Svensker, nordmenn og dansker har samme genpool og det skilles ikke på disse om du tar en dna-test for å finne ut etnisiteten din.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #11 Skrevet 1. august 2019 8 hours ago, SupaWoman said: Svensker, nordmenn og dansker har samme genpool og det skilles ikke på disse om du tar en dna-test for å finne ut etnisiteten din. Hva har dette med polakker og ukrainere å gjøre? Anonymkode: 32645...20c
Egenskap Skrevet 1. august 2019 #12 Skrevet 1. august 2019 hva er egentlig målet ditt ved ditt spørsmål?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå