Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er grunnen til at du noen gang ikke har ønsket å være med noen, eller i verste fall ditch'et noen?

Jeg har endel venner, og har alltid lett fått meg venner, men i de siste årene har det virket som at flere av de snur ryggen til meg. Tidligere ble jeg veldig dårlig behandlet av jenter, men nå unngår folk meg til det fulle. Altså har jeg blitt ditch'et to ganger i løpet av to år og i tillegg unngår mine nærmeste å ta kontakt. 
I tillegg har jeg snart bursdag og jeg gruer meg alltid veldig. Jeg prøver å samle en gjeng, men det virker ikke som at noen egentlig vil feire bursdagen min. Min nærmeste venninne som jeg føler burde ha hjulpet meg eller faktisk vært glad på mine vegne, hun er en typisk sjalu person som heller holder seg stille. 

Både familien og kjæresten min ser at jenter behandler meg dårlig, og de mener at dette kun kan være sjalusi. Dersom dette er sjalusi, synes jeg det er tragisk og veldig urettferdig. (Både kjæresten min og familien min er bortreist på bursdagen min pga. jobb). 

Som yngre opplevde jeg myyye sjalusi, noe de innrømte selv i ettertid. Jeg har blitt hengt ut foran jentegjenger og har egentlig aldri hatt et spesielt godt forhold til jenter. Det er akkurat som at jenter ønsker meg vondt, det er akkurat som at de ønsker å framstille meg negativt. 

Hvorfor meg?
Jeg ønsker så sårt å endre dette. 

Anonymkode: 90339...141

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forresten, jeg er 23 år og synes derfor dette blir for dumt. 

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner vil kvinne, sånn er det bare.

Anonymkode: f3202...b14

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er kvinner verst. hvertall om du har kjæreste. Da er det vanlig at single venninner hater deg, de er så sjalu. Du skulle bare visst.

Kvinner er stort sett skrudde i hodet, glad jeg aldri skal ha et forhold til en kvinne utenom sex.

Anonymkode: 73be2...a17

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Uff, jeg synes dette er tragisk. 
Jeg har enkelte venninner som behandler meg bra, som tydelig har en harmoni over seg og som har det godt med seg selv.
MEN de fleste prøver å tråkke meg ned, og det er så tydelig at de har det vondt med seg selv. Kan ikke disse vokse opp? Hvorfor fortsetter denne sjalusien hos enkelte? Jeg er driiitlei, dette er jo så barnslig??

Bestevenninna mi prøvde til og med å stjele kjæresten min. Det er det kvalmeste jeg har vært med på,
men jeg later som ingenting og viser stolt frem kjæresten min foran henne den dag i dag. 
Tenk at folk gjør slikt???? Jeg er så skuffet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS igjen.

Men altså jeg merker jo at dette går utover mitt eget liv.
Jeg er ofte alene, føler iblant på ensomhet, ettersom jeg ikke får den type nærhet jeg ønsker med kvinner. Jeg tror sjalusien ødelegger så enormt. 

Og som sagt har jeg bursdag snart, og jeg gruer meg generelt til sosiale sammenkomster, da ettersom jeg sliter sånn med jenter. Er det ingenting jeg kan gjøre for å bedre dette?

Dette kan høres dumt ut, men jeg sliter også med å få guttevenner. Jeg trives absolutt best med gutter, men det ender fort opp med at de ønsker noe mer mellom oss. Jeg får derfor ikke den type kontakt jeg ønsker verken med kvinner eller menn ... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her IGJEN haha

Oooog jeg vil bare nevne at alt dette går utover selvtilliten min.
Jeg har nå begynt å slite med å møte nye mennesker, noe jeg elsket tidligere, da ettersom jeg vet at nye vennskap ikke kommer til å vare uansett. Folk vil jo ikke være med meg ... 

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som at du roter deg borti feil jentegjenger. Vi er da ikke sånn alle sammen. Noen er mer direkte og rettferdige istedenfor å baksnakke og være falske. Prøv å finn venninner som ikke virker overfladiske. 

Anonymkode: b0aa4...022

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...