Cupcake Skrevet 8. mai 2005 #1 Skrevet 8. mai 2005 Noen som har denne trådløse -> telefonen? Lurer på å kjøpe den, men er den noe bra? Den er jo ganske billig... :-)
Gjest Spacegirl Skrevet 8. mai 2005 #2 Skrevet 8. mai 2005 Jeg kjenner ikke til denne telefonen, men har erfart, og også hørt fra andre, at Doro er et bra merke. Hadde en annen Doro trådløs tlf tidligere, og den hadde både god lyd og god rekkevidde. Så tviler på at det er et dårlig kjøp
Gjest Madeline Skrevet 8. mai 2005 #3 Skrevet 8. mai 2005 Vi har en Doro telefon. Kjøpte den for et år siden og er veldig fornøyd med den. Det er ikke den samme som i linken, men den er sikkert grei. Skulle du angre så er det ikke store summen som er tapt.
Cupcake Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2005 Skulle du angre så er det ikke store summen som er tapt. Nei, det er jo sant. :-)
Cupcake Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2005 Hva vil det forresten si når det står at det er en DECT telefon?
finnslarken Skrevet 8. mai 2005 #7 Skrevet 8. mai 2005 Et kjapt lite søk på Google ga meg dette: DECT is a digital wireless technology which originated in Europe, but is now being adopted increasingly worldwide, for cordless telephones, wireless offices and even wireless telephone lines to the home. The younger brother of GSM - Global System for Mobile - it is by contrast a radio access technology, rather than a comprehensive system architecture; DECT has been designed and specified to interwork with many other types of network, such as the PSTN (conventional telephone networks), ISDN (new digital and data phone networks), GSM (mobile phone networks) and more. Med andre ord - trådløsteknologi med opprinnelse i Europa.
Cronos Skrevet 9. mai 2005 #8 Skrevet 9. mai 2005 DECT tror jeg bare er en trådløs standard som vi bruker her i Norge, ja. Vil anbefale deg å følge den hvis du skal kjøpe telefon.
Cupcake Skrevet 11. mai 2005 Forfatter #9 Skrevet 11. mai 2005 I alle dager! Nå står det jo at den koster 799,-! Det stod jo 99,- for noen dager siden! Den siden printet jeg ut! Kan jeg da ta den med til butikken og kreve å få den til den prisen?
Gjest Madeline Skrevet 11. mai 2005 #10 Skrevet 11. mai 2005 I alle dager! Nå står det jo at den koster 799' date='-! Det stod jo 99,- for noen dager siden! Den siden printet jeg ut! Kan jeg da ta den med til butikken og kreve å få den til den prisen? [/quote'] Jeg ville ha tatt med utskriften og vist den. Jeg har fått igjen penger før fordi varen står på internettsidene til en lavere pris enn de oppga i butikken. Men du bør sjekke at det ikke var et tilbud som gjaldt kun på nettet.
Spirito Skrevet 11. mai 2005 #11 Skrevet 11. mai 2005 Man får som regel nettprisen om man går i butikken uansett om det er nettilbud eller ikke. Jeg sparte 1000 kroner på det en gang. Ta med printen i butikken og spør om å få den for den prisen! Husker brodern fant en sånn skriveleif på nettsidene deres, og mannen i butikken mumlet irritert at nå hadde korrekturleserne slurvet igjen. Brodern fikk billig telefon, han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå