AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #1 Skrevet 26. juli 2019 Befinner det seg noen sosionomer eller studenter innenfor feltet her inne? Jeg lurer på hvordan studiet og arbeidslivet faktisk er. Som sosionom, vil det være mye skriving gjennom dagen? I så fall, hvilke type dokumenter må skrives? Ellers; kunne noen tenkt seg å forklare hvordan en arbeidsdag kan være? Alt ettersom hvilket felt du er i eller har hørt noe om. Jeg vurderer veldig sterkt å studere rettsvitenskap ettersom jeg ønsker et studie som inneholder mye skriving og lesing. Dessuten liker jeg de arbeidsoppgavene studiet innehar. Hva er likhetene og forskjellene mellom disse to studiene? Anonymkode: 0fe0f...919
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #2 Skrevet 26. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Befinner det seg noen sosionomer eller studenter innenfor feltet her inne? Jeg lurer på hvordan studiet og arbeidslivet faktisk er. Som sosionom, vil det være mye skriving gjennom dagen? I så fall, hvilke type dokumenter må skrives? Ellers; kunne noen tenkt seg å forklare hvordan en arbeidsdag kan være? Alt ettersom hvilket felt du er i eller har hørt noe om. Jeg vurderer veldig sterkt å studere rettsvitenskap ettersom jeg ønsker et studie som inneholder mye skriving og lesing. Dessuten liker jeg de arbeidsoppgavene studiet innehar. Hva er likhetene og forskjellene mellom disse to studiene? Anonymkode: 0fe0f...919 Tja, om det er mye saksbehandling avhenger av hvilket arbeidssted du er i. Sosialarbeidere har mye juss i jobben, spesielt innen barnevern (men og nav). Å være jurist vs det å være sosialarbeider er to roller som egentlig ikke kan sammenlignes. Anonymkode: c4e77...678
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #3 Skrevet 26. juli 2019 I mange tilfeller -> Fullstendig bortkastet. Svært ofte -> på skattebetalernes regning Anonymkode: 4d7a1...2dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå