AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #1 Skrevet 26. juli 2019 på lønnslippen min for juni (feriepenger) og juli står det feil stillingsprosent på lønnslippen. Jeg eier en 100 % stilling, men har permisjon fra 20 % av stillingen fram til jul. Jeg har snakket med sjefen og han sier han har glemt å informere om permisjonen min til lønnskontoret. Spørsmålet er: spiller feil stillingsprosent noe på junilønnen? Dette er jo feriepenger. Jeg må regne på hvor mye jeg må betale tilbake 🙈 Anonymkode: f336a...25e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #2 Skrevet 26. juli 2019 Ferielønn er jo fra fjorårets inntekt, ikke i år. Så er riktig om du har jobbet 100% Anonymkode: e784f...993
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #3 Skrevet 26. juli 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: på lønnslippen min for juni (feriepenger) og juli står det feil stillingsprosent på lønnslippen. Jeg eier en 100 % stilling, men har permisjon fra 20 % av stillingen fram til jul. Jeg har snakket med sjefen og han sier han har glemt å informere om permisjonen min til lønnskontoret. Spørsmålet er: spiller feil stillingsprosent noe på junilønnen? Dette er jo feriepenger. Jeg må regne på hvor mye jeg må betale tilbake 🙈 Anonymkode: f336a...25e Du trekkes også lønn for tiden du har ferie, så det kan ha litt betydning hvilken stillingsprosent du har. Anonymkode: a9726...cfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå