Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

på lønnslippen min for juni (feriepenger) og juli står det feil stillingsprosent på lønnslippen. Jeg eier en 100 % stilling, men har permisjon fra 20 % av stillingen fram til jul. Jeg har snakket med sjefen og han sier han har glemt å informere om permisjonen min til lønnskontoret. Spørsmålet er: spiller feil stillingsprosent noe på junilønnen? Dette er jo feriepenger. Jeg må regne på hvor mye jeg må betale tilbake 🙈

Anonymkode: f336a...25e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ferielønn er jo fra fjorårets inntekt, ikke i år. Så er riktig om du har jobbet 100%

Anonymkode: e784f...993

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

på lønnslippen min for juni (feriepenger) og juli står det feil stillingsprosent på lønnslippen. Jeg eier en 100 % stilling, men har permisjon fra 20 % av stillingen fram til jul. Jeg har snakket med sjefen og han sier han har glemt å informere om permisjonen min til lønnskontoret. Spørsmålet er: spiller feil stillingsprosent noe på junilønnen? Dette er jo feriepenger. Jeg må regne på hvor mye jeg må betale tilbake 🙈

Anonymkode: f336a...25e

Du trekkes også lønn for tiden du har ferie, så det kan ha litt betydning hvilken stillingsprosent du har.

Anonymkode: a9726...cfa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...