Cata Skrevet 8. mai 2005 #1 Skrevet 8. mai 2005 Søren også. Her går jeg rundt og skal lage middag og når jeg skal strø ost over pizzaen - hva finner jeg da??? Jo selvsagt - mugg. Kjøpte ferdigrevet ost i går. Vet det ikke interesserer noen, men jeg måtte bare få det ut.
Gjest Embla s Skrevet 8. mai 2005 #2 Skrevet 8. mai 2005 Vel, jeg har to ganger opplevd at kyllingfiletene stinker råttent når jeg åpner pakken (den ene gangen stinket det så fælt at jeg ikke engang orket pakke den inn og returnere den i butikken - som jeg mener man bør/skal gjøre!!) å du har min fulle sympati! :-x
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2005 #3 Skrevet 8. mai 2005 Min venninde fant en metallbit i en pastasaus..... Æsj. Det eneste som hjelper er å klage.
Miss Angelina Skrevet 11. mai 2005 #4 Skrevet 11. mai 2005 Jeg har funnet mark i sjokolade før!! Det var min yndlings sjokolade, men jeg spiser den ikke lenger... Hmmmmm, merkelig..... :evil:
Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2005 #5 Skrevet 11. mai 2005 Har opplevd det samme med ferdigrevet ost så derfor har vi sluttet å kjøpe det. Syntes ofte at osten virket tørr også. Går kjapt å rive litt ost da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå