Gjest Knas Skrevet 8. mai 2005 #1 Del Skrevet 8. mai 2005 Skal bestille sort ytterdør (med tre små vindusruter under hverandre), men lurer på om jeg skal velge helt sort (fargekode 9000) eller om jeg skal gå for en litt mer gråaktig sortfarge (fargekode 8500). Den som ikke er helt sort virker litt mykere, men jeg er redd den skal virke falmet. Gulvet i gangen innenfor er sorte fliser, men heller ikke flisene er helt sorte, men mer grå-sort. Noen som kan hjelpe meg å mene noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 8. mai 2005 #2 Del Skrevet 8. mai 2005 Tror jeg ville gått for den helt sorte? hvilke farger er det på veggene (ute og inne)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2005 #3 Del Skrevet 8. mai 2005 Utvendig har jeg rødt med litt brunt i, innvendig hvitt. Har endel sorte detaljer både utvendig og innvendig, f.eks beslag, takrenner, gjerde, port, gelender og altså grå-sorte fliser på gulvet inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 12. mai 2005 #4 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg skal ha helt sort ytterdør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå