Gå til innhold

Misery

waco

Anbefalte innlegg

Husk å se "Mesery- Kidnappet" på TV 2 søndag 1. september kl. 21.55, så kan vi diskutere filmen etterpå, eller hva synes dere?

En veldig god klassiker som viser hva som kan skjule seg bak kvinnepsyken.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja hvis alle hadde sett den, så kunne vi diskutert den. Den gjenspeiler mye av kvinnenatur og kvinnesinn, uten at jeg skal overdrive heller, for alle damer tror jeg snakker om dem personlig.

Dette skriver Tv2;

Et sant mareritt

Verdens største Misery-fan takler nyheten om heltinnens død svært dårlig, og den omsorgsfulle og sympatiske kvinnen forvandles til et monster. Hun krever at Sheldon skriver en ny roman hvor Misery blir brakt tilbake fra de døde. Den skadde Sheldon er ute av stand til å yte motstand overfor den voldelige og ustabile kvinnen. Han blir hjelpeløst vitne til at manuskriptet han nettopp har skrevet - hans forsøk på å bevege seg over i mer seriøse litterære baner - brennes. Forfatteren er forkrøplet og fanget, og det er ikke en sjel som aner hvor han er. Og Sheldons største fan er blitt hans farligste fiende.

W

http://www.tv2.no/program/filmer/article.j...articleID=66280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Waco

Jeg tror (utifra dine tidligere innlegg) at du allerede har bestemt deg jeg.. for utfallet av diskusjonen.. :)

Men jeg gleder meg til å se filmen og til å se reaksjonene.. og til å se om du får de reaksjonene du forventer deg.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte å se filmen, men oppdaget fort at jeg har sett den før. Og jeg har ingen ønsker om å se den igjen, for den er forferdelig! Det er grusomt, og jeg orker bare ikke se den en gang til.

Jeg kjenner meg slettes ikke igjen... Jeg kunne aldri gjort noe sånt eller oppført meg sånn.... Hvorfor virker du så sikker på at mange kvinner skal kjenne seg igjen, lille waco? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg skrev kjenner dere dere selv igjen... så var det midt i filmen... dvs sånn vanlige humørsvingninger damer har...

og som menn må forholde seg etter...

Forresten, tror dere vi har et velferdsystem som fanger opp slike gale damer i Norge...?

Jeg håper det...

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke bare kvinner som har humørsvigninger, waco...

Og det er faktisk ikke normalt å ha disse voldsomme svigningene som denne dama hadde.... Har du kommet borti ei sånn dame så bør du flykte fortere enn faen.... hehe....

Du lurer på om vi har et velferdssystem som fanger opp slike gale damer i Norge... Vel, vi skal ha det... Akkurat det samme som skal fange opp slike gale menn som også finnes.... Dessverre så er det slik at i mange tilfeller, - både i Norge og utlandet, så blir ikke slike mennesker "fanget opp" før det er for sent... Det er ikke alltid lett å forebygge slike ting, vettu...

Håper for din skyld, og håper for alle andre, at dere ikke treffer slike mennesker som mange har sett på TV i kveld...

Det er en gal, gal verden, men heldigvis så var ikke denne filmen basert på en sann historie, da... Det kom fra Stephen King sitt hode alt sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...