AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #1 Skrevet 25. juli 2019 kvinner er dere redde eller vil du bli gravid? når du planlegger sex, så hva gjør du? Anonymkode: 78515...417
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #2 Skrevet 25. juli 2019 Var redd for å bli gravid, så jeg brukte prevensjon. Ble gravid likevel. Det gikk helt fint Anonymkode: b62ca...503
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #3 Skrevet 25. juli 2019 Jeg vil ikke bli gravid, men går ikke rundt å er redd for at det skal skje. Gjør mitt beste for å forhindre at det skal skje Anonymkode: 1a513...b8a 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #4 Skrevet 28. juli 2019 er livredd for graviditet, bruker kondom og han spruter på meg, ikke inni. om jeg hadde blitt gravid hadde jeg garantert tatt abort. Anonymkode: 19839...2d5 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #5 Skrevet 28. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: er livredd for graviditet, bruker kondom og han spruter på meg, ikke inni. om jeg hadde blitt gravid hadde jeg garantert tatt abort. Anonymkode: 19839...2d5 hvilken tidsplan ser du for deg at du og kjæresten vil bli foreldre i fremtiden? Anonymkode: 78515...417
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #6 Skrevet 28. juli 2019 Er livredd for å bli gravid. Er 46 og tok en hormontest da jeg sluttet med prevensjon, for å finne ut om jeg slapp å tenke på slikt mer, men neida......jeg var selvfølgelig svært fruktbar for alderen. Nå bruker vi kondom og håper på at den ikke sprekker. Har fem barn og fikk to av dem rundt 40 og 42, nå er vi klare for å ha bare store barn. Jeg er helt ferdig med småbarn! Anonymkode: 212df...6e9
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #7 Skrevet 28. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: hvilken tidsplan ser du for deg at du og kjæresten vil bli foreldre i fremtiden? Anonymkode: 78515...417 helst aldri. om vi mot alle odds skulle ombestemme oss, hadde det vært best når vi blir ca 30. Anonymkode: 19839...2d5
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #8 Skrevet 29. juli 2019 Jeg er 32(kvinne) og er LIVREDD for å bli gravid. Bare tanken skremmer livet av meg. Ikke det å ha et barn, men hele den prosessen med å gå gravid i 9måneder. Kroppens forandringer og alt det kan medføre. Jeg ønsker virkelig ikke å utsette meg selv for det. Anonymkode: 7cdf4...68f 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #9 Skrevet 29. juli 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 32(kvinne) og er LIVREDD for å bli gravid. Bare tanken skremmer livet av meg. Ikke det å ha et barn, men hele den prosessen med å gå gravid i 9måneder. Kroppens forandringer og alt det kan medføre. Jeg ønsker virkelig ikke å utsette meg selv for det. Anonymkode: 7cdf4...68f er du fotomodell og må ta hensyn til karriere? Anonymkode: 78515...417
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #10 Skrevet 29. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: er du fotomodell og må ta hensyn til karriere? Anonymkode: 78515...417 hvem vil frivillig utsette seg for kvalme og alt det negative som de 9 mnd medfører? Anonymkode: 81c5b...d16 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #11 Skrevet 29. juli 2019 Så redd at jeg er jomfru i en alder av 28 Anonymkode: b18c9...709
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #12 Skrevet 29. juli 2019 Vet ikke helt om jeg akkurat kan kalle meg redd, men graviditet ville helt klart vært en gigantisk ulempe i en alder av 18 år. Har heldigvis hormonspiral, så jeg setter all min tillit til den. Ingen kan si det var brukerfeil dersom jeg blir gravid! Om uhellet først skulle vært ute, hadde jeg med all sannsynlighet avsluttet svangerskapet gitt at det var før 12 uker. Hvis de 12 ukene hadde passert og jeg fremdeles var gravid, ja da skal jeg love dere at jeg hadde vært pissredd Anonymkode: 69f16...9e3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #13 Skrevet 29. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: er du fotomodell og må ta hensyn til karriere? Anonymkode: 78515...417 Nei overhodet ikke..!😂 kall det gjerne graviditetsangst/fødselsangst. Jeg liker bare ikke tanken på å skulle bære fram et barn. Jeg kan ærlig si at de kroppslige forandringene skremmer meg,for jeg tror ikke at jeg ville vært så «heldig» at kroppen hadde vært den samme etter en graviditet,men det er ikke det som hindrer meg mest. Jeg vil rett og slett ikke føde et barn,fordi jeg er livredd for smerten og hele den opplevelsen,pluss alle andre «småplager» man kan få under graviditeten. Det finnes så mange solskinnshistorier og veldig få skrekkhistorier, men de finnes de også. Man kan revne, og bli så skadet der nede at man blir inkontinent for urin og avføring osv osv. Jeg er en pyse helt enkelt, som ikke kommer til å ta en sånn sjangse. All ære til alle mødre,både til de med solskinnshistoriene og de uten! Anonymkode: 7cdf4...68f 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #14 Skrevet 29. juli 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei overhodet ikke..!😂 kall det gjerne graviditetsangst/fødselsangst. Jeg liker bare ikke tanken på å skulle bære fram et barn. Jeg kan ærlig si at de kroppslige forandringene skremmer meg,for jeg tror ikke at jeg ville vært så «heldig» at kroppen hadde vært den samme etter en graviditet,men det er ikke det som hindrer meg mest. Jeg vil rett og slett ikke føde et barn,fordi jeg er livredd for smerten og hele den opplevelsen,pluss alle andre «småplager» man kan få under graviditeten. Det finnes så mange solskinnshistorier og veldig få skrekkhistorier, men de finnes de også. Man kan revne, og bli så skadet der nede at man blir inkontinent for urin og avføring osv osv. Jeg er en pyse helt enkelt, som ikke kommer til å ta en sånn sjangse. All ære til alle mødre,både til de med solskinnshistoriene og de uten! Anonymkode: 7cdf4...68f akkuratt sånn jeg og føler det. hvis de finner opp velfungerende teknologiske livmorer/inkubatorer i framtida er jeg åpen for å få barn, ellers ikke. nekter å være gravid/føde. Anonymkode: 19839...2d5
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #15 Skrevet 29. juli 2019 Har sterilisert mann, så nope. Han synes at etter flere graviditeter og fødsler var det noe han burde gjøre for oss. Utrolig deilig at det ikke er noe tema mere. Anonymkode: 14d10...e86
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #16 Skrevet 29. juli 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 32(kvinne) og er LIVREDD for å bli gravid. Bare tanken skremmer livet av meg. Ikke det å ha et barn, men hele den prosessen med å gå gravid i 9måneder. Kroppens forandringer og alt det kan medføre. Jeg ønsker virkelig ikke å utsette meg selv for det. Anonymkode: 7cdf4...68f Hva skjer med verden? Kvinners morsinstinkt forsvinner, og menns sædkvalitet går nedover. Menneskeheten er fortapt. Anonymkode: 13e61...6c2
Egenskap Skrevet 29. juli 2019 #17 Skrevet 29. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skjer med verden? Kvinners morsinstinkt forsvinner, og menns sædkvalitet går nedover. Menneskeheten er fortapt. Anonymkode: 13e61...6c2 kan du ikke ringe apple og spørre hva de egentlig vet om stråling i fra mobiltelefon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå