AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #1 Skrevet 25. juli 2019 Hei! Jeg lurer på om jeg kanskje har lateksallergi, da jeg føler at jeg i det siste har reagert på kondom. Dere som har lateksallergi, hva var symptomene? Anonymkode: 51794...2ec
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #2 Skrevet 26. juli 2019 Penis ble rød, sår og vond. Huden på penis fikk et tydelig skille helt innerst ved roten der kondomet ikke var. Det ble verre og verre for hver gang jeg hadde sex. Etterhvert ble det åpne sår som blødde litt. Legen tok en kikk på den, spurte om jeg hadde brukt kondom i det siste, og konkluderte kjapt med latexallergi. Fikk beskjed om å smørre med basimycin (gir fuktighet og er bakteriedempende) og bruke latexfrie kondomer heretter. Latexfrie kondomer er en del dyrere, men funker bra. Dersom jeg blåser opp ballonger begynner det å prikke i leppene... Anonymkode: 876e7...cec
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #3 Skrevet 27. juli 2019 Takk for svar. Nå er ikke jeg mann, men kjenner meg litt igjen i det du beskriver. Jeg har ikke fått noen sår, men ellers er det mye som stemmer. Faktisk husker jeg at jeg stusset over det sist gang jeg blåste opp ballonger, at jeg kjente noe rart. Ts Anonymkode: 51794...2ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå