AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #1 Skrevet 25. juli 2019 Jeg prøver ut forskjellige åpningsreplikker. Noen morsomme, noen mindre morsomme. Varierende respons. Har kvinneguiden noen tips til meg? Hurry! Matchene mine venter... Anonymkode: 6b317...e27
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #2 Skrevet 25. juli 2019 Ofte fint å dra inn noe som viser at du faktisk har lest teksten/sett bildene. Feks om noen har bilde av, si en fjelltopp de er på da, så kan man gjerne flette noe slikt inn. "Hei! ser du er på xxxxxplass på det ene bildet, er du ofte på toppturer eller? Jeg gikk xxxxxplasser i fjor, er der du var å anbefale? :)" litt dårlig eksempel, men du skjønner greia jeg satte i alle fall pris på om folk viste at de hadde lest/sett bildet etc, og at jeg ikke bare var en i bunka Anonymkode: bd3e2...383 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #3 Skrevet 25. juli 2019 Ja, det tipset har jeg fått før og bruker endel. Jeg er for tiden tom for nye ideer. Kreativiteten utfordres når 90 % har selfier av seg selv med trutmunn, forran et speil eller til nød hoppende på et eller annet fjell. Alternativer og originalitet begrenses. Eksempler som: Fin trutmunn, er den ekte? Eller; Wow! Kult hopp. Eller; Det speilet der så kjent ut. Er det Ikea? Hemnes kanskje? Derfor setter jeg min lit til K. G. Help me! Anonymkode: 6b317...e27 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #4 Skrevet 26. juli 2019 Huff d livet er hardt😂😂. Hva med som menn skriver til meg: Hei så fin du var.... f så sexy du er.... du så nydelig ut... deg har jeg lyst til å bli kjent med ...her gjelder da og følge opp det en sier da. Fleste ganger til megler dette folk som etter en runde i halmen og er plutselig ikke så sexy, søt, nydelig lenger når jeg sier jeg ønsker noe seriøst... de betyr lite sånne ord i sånne settinger. De som er genuint interessert spør mer vanlige ting som står til hos deg? hva styrer den dama med? Ikke verdens kreative men d er fint åndsverklovens på syns jeg for de er ofte opptatt av en fin samtale for å finne ut mer hvem jeg er. Lykke til. Anonymkode: 9b331...844 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #5 Skrevet 26. juli 2019 Jeg synes det er helt greit med et «hei, står til?» typ 😊 Det viktigste er hvordan samtalen utvikler seg. Så er det selvfølgelig mest ålreit dersom man tar utgangspunkt i bilder eller tekst, slik det nevnes over her. Kommentarer som går på utseendet fungerer nesten aldri. Det er en kunst som få behersker. Anonymkode: 59561...9d5 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #6 Skrevet 26. juli 2019 "Hei" Det enkle er ofte det beste og det eneste som egentlig betyr noe er om du skriver til henne på et tidspunkt hun er i humør til å svare deg eller ikke. Altså utenfor din kontroll. Anonymkode: a8d6a...75c
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #7 Skrevet 26. juli 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff d livet er hardt😂😂. Hva med som menn skriver til meg: Hei så fin du var.... f så sexy du er.... du så nydelig ut... deg har jeg lyst til å bli kjent med ...her gjelder da og følge opp det en sier da. Fleste ganger til megler dette folk som etter en runde i halmen og er plutselig ikke så sexy, søt, nydelig lenger når jeg sier jeg ønsker noe seriøst... de betyr lite sånne ord i sånne settinger. De som er genuint interessert spør mer vanlige ting som står til hos deg? hva styrer den dama med? Ikke verdens kreative men d er fint åndsverklovens på syns jeg for de er ofte opptatt av en fin samtale for å finne ut mer hvem jeg er. Lykke til. Anonymkode: 9b331...844 Hærregud her har jeg fått til mye autokorrekt😂😂😂😩 Anonymkode: 9b331...844
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #8 Skrevet 26. juli 2019 "Hei *navn*" pleier å fungere på meg. Anonymkode: 447b0...10b
LadyL Skrevet 26. juli 2019 #9 Skrevet 26. juli 2019 På 26.7.2019 den 0.02, AnonymBruker skrev: Ja, det tipset har jeg fått før og bruker endel. Jeg er for tiden tom for nye ideer. Kreativiteten utfordres når 90 % har selfier av seg selv med trutmunn, forran et speil eller til nød hoppende på et eller annet fjell. Alternativer og originalitet begrenses. Eksempler som: Fin trutmunn, er den ekte? Eller; Wow! Kult hopp. Eller; Det speilet der så kjent ut. Er det Ikea? Hemnes kanskje? Derfor setter jeg min lit til K. G. Help me! Anonymkode: 6b317...e27 Jeg synes eksemplene dine var hysterisk😆 Du hadde sjarmert meg i hvert fall, men nå har jeg hverken speilselfie eller trutemunn på mine bilder. Kjedelig å få «Hei. Hvordan går det?», da er det bedre med en liten frekkis - selvfølgelig avhengig av at hun tar den, men den sjansen må man ta! 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #10 Skrevet 26. juli 2019 Alt annet enn snakk om friluftsliv og fjellturer da værsåsnill 😫 Så sinnsykt oppbrukt og uoriginalt Anonymkode: 9f236...9ff
Arktis Skrevet 27. juli 2019 #11 Skrevet 27. juli 2019 På 26.7.2019 den 0.02, AnonymBruker skrev: Fin trutmunn, er den ekte? Anonymkode: 6b317...e27 "Lyst å lære meg photoshop?" "Fin farge, er det Jotun?" "Vakre øyne, bedårende smil, nei, nok om meg, hvordan er din dag?" 1
Gjest ThotSlayer Skrevet 27. juli 2019 #12 Skrevet 27. juli 2019 (endret) pule? Endret 27. juli 2019 av ThotSlayer
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #13 Skrevet 27. juli 2019 Jeg mestret det gamet på en nesten skremmende måte da jeg herja rundt på Tinder...jeg gjorde som følger: Finn et eller annet spesielt ved teksten eller bildene. F.eks matchet jeg med ei jente som hadde studert på et universitet i en mindre og obskur by i østeuropa. Jeg googla byen og fant noe særegent ved den og skrev f.eks "Hei! Likte du å sitte på trappa foran fontenen X og spise sandwich fra Sted Y da du studerte i by Z?" Da fikk jeg alltid deres oppmerksomhet, og når de skjønte at jeg ikke hadde vært der men gjort research før åpningsreplikken ble de enda mer positive...her var det noen som var interessert på ordentlig. Jeg hadde 100% hitratio på mine matcher. Dvs det ble date med alle....jeg ble ordentlig kjent med alle matchene og ganske snart møtte jeg min framtidige kone. Det var og er nydelig. Men for et jævla drag jeg hadde på Tinder. Burde bli konsulent. Anonymkode: 0cc25...a22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå