Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2005 #1 Skrevet 8. mai 2005 Jeg har en veldig travel hverdag,men prøver å passe på å ha et sunt kosthold...Til tider har jeg ekstra liten tid,er det da griet å erstatte 1-2 måltider om dagen med proteindrikk(bruke melk som tilsetning istedet for vann for å få flere kcal og mer næring). Selvfølgelig det blir ikke hver dag,men noen ganger i uken? Jeg spiser veldig sunt til vanlig... Hvor for jeg kjøpt proteindrikk og hvor mye koster det?
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2005 #2 Skrevet 8. mai 2005 Det er faktisk ikke lurt å bruke proteindrikker som måltidserstatning; de er ment som supplement, og gir deg ikke alt hva kroppen trenger.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2005 #3 Skrevet 8. mai 2005 Dt er kommet noe nytt som heter RP MEAL det er måltiderstatter ,innerholder alt du trenger . Så den kan du fint bruke av og til som erstatter. Selges på proteinfabrikken eller trimsentre ca 449 kr for 1200 gr.
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2005 #4 Skrevet 8. mai 2005 Dt er kommet noe nytt som heter RP MEAL det er måltiderstatter ,innerholder alt du trenger . Så den kan du fint bruke av og til som erstatter. Selges på proteinfabrikken eller trimsentre ca 449 kr for 1200 gr. Vet du hva den er laget av? må den blandes med melk?
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2005 #5 Skrevet 8. mai 2005 Den må blandes med vann,hver scoop innerholder 242 kalorier. Hver dosering innerholder 29 g kvalitetsprotein fra myseproteinisolat,melkeproteinisolat,kesein,mysekonsentrat,nøyaktig dose med vitaminer,mineraler,fettsyrer og komplekse karbohydrater.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2005 #6 Skrevet 8. mai 2005 Den må blandes med vann,hver scoop innerholder 242 kalorier. Hver dosering innerholder 29 g kvalitetsprotein fra myseproteinisolat,melkeproteinisolat,kesein,mysekonsentrat,nøyaktig dose med vitaminer,mineraler,fettsyrer og komplekse karbohydrater. Trådstarter her... Takk for svar! Denne hørtes jo bra ut da,men syns det virket litt dyrt. Sånt erkanskje dyrt. Har du prøvd den? Blir du mett? Burde kanskje bare bruke den som mell må eller før/etter trening siden 250 kcal ikke er så veldig mye.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2005 #7 Skrevet 8. mai 2005 Jeg bruker Protein Delite med skogsbær/vaniljesmak,men den innerholder ikke vitaminer /mineraler. Den koster 249 for 500 g,så jeg tror prisen ligg på det. Jeg tror jeg skal prøve denne til måltiderstatter og se om jeg kan ta av litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå