Gå til innhold

Gran Canaria, jul/nyttår

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Vuderer strekt å reise bort fra mas og tjas i juletider. 

Noen som vet hvilken av kanariøyene som er varmest i juletider? Og evt steder som er lunere/varmere enn andre?

Ønsker også å bo på et lukseriøst voksen hotell. 

Jeg har søkt å sett litt rundt, men er interessert i å høre erfaringene deres. Har av tidligere booket hotell på tilsvarende harrysted der jeg trodde det skulle være rent og moderne. Og det var det, på åttitallet en gang. Vil ikke gå på den smellen igjen. 

Kan noen hjelpe meg? Tusen takk :)

Anonymkode: 654c6...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det kan da ikke være så vanskelig å lese seg opp rundt dette, det finnes så mye bra hotell/ steder at det er umulig å trekke frem noe spesielt.  Gran Canaria`s sørside er mest sol-sikker, Tenerife er finere.

Anonymkode: 0128f...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radisson blu  resort og spa i Puerto Mogan på Grand Canaria  er et fint hotel i en koselig by der det er greit temperatur  på vinteren.  Stort Fredagsmarked i hele byen hver fredag og som selger masse forskjellig.  Mange gode spiserestauranter.  Ikke noe party om kveldene.  Stille og rolig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville reist til Gran Canaria og valgt et luksushotell på Meloneras.  Da har man alt det beste.  Flotte hoteller, nydelig strand,  kort vei til Playa del Ingles  med sine butikker og restauranter. 

Ville styrt unna Puerto Rico og  Arguiniguin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, tirben skrev:

Jeg ville reist til Gran Canaria og valgt et luksushotell på Meloneras.  Da har man alt det beste.  Flotte hoteller, nydelig strand,  kort vei til Playa del Ingles  med sine butikker og restauranter. 

Ville styrt unna Puerto Rico og  Arguiniguin. 

Ville heller sagt omvendt, styr unna Playa del Ingles og San Augustin. Hele området er jo "okkupert" av Tyskere. Amadores er fint.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...