AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #1 Skrevet 25. juli 2019 Har lyst til å selge en del ting jeg har samlet på opp gjennom årene, men er redd for å legge de ut, er redd folk skal synes tingene mine er stygge eller ikke verdt småpengene jeg kan få for dem. Det sitter skikkelig langt inne å legge ut noe, selv om noen av tingene er spesielle og verdt litt. Jeg blir skikkelig opprørt og får nesten angst. Jeg har tenkt og analysert litt, og jeg lurer på om det kan komme av oppveksten min med en negativ og kontrollerende mor, som ikke synes hverken jeg eller tingene mine var bra nok. Tvert om, fikk ofte høre "har du brukt penger på det der?! Det kostet HVOR mye?" Uansett hva jeg kjøpte som jeg likte, som klær eller andre nødvendige ting. Har noen følt eller opplevd noe lignende? Anonymkode: 67da0...d55 4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. juli 2019 #2 Skrevet 25. juli 2019 Noen vil syns tingene dine er fine, noen vil syns de er stygge mens andre ikke bryr seg. That`s life get over it.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #3 Skrevet 25. juli 2019 Jeg har det på samme måte. Har en kasse med småting jeg vil selge/gi vekk, og den har stått her i ett år fordi jeg ikke tør... Jeg er mest redd for at det skal være noe galt med tingene, eller at andre synes de er skitne (selvom jeg vet at alt fungerer, og er rent). Jeg er livredd for å få en dårlig vurdering på finn.no, og at alle da synes tingene mine er ekle og skitne. For meg henger det nok sammen med barndommen, da jeg vokste opp i et gammelt og forferdelig skittent hjem, med mor som var for deprimert til å holde huset i orden. Så jeg har fått en trang til å bli sett på som renslig og ordentlig. Synes også det er vanskelig å ha gjester, i tilfelle de synes jeg har det skittent og stygt. Jeg var helt sikker på at jeg var den eneste som hadde dette problemet, så det var en slags lettelse å lese denne tråden Anonymkode: 077c9...146 3
Zaga Skrevet 25. juli 2019 #4 Skrevet 25. juli 2019 Kjenner meg helt igjen. Jeg har også masse ting som jeg ønsker å selge på Finn.no men som jeg ikke tør å gjøre det. Redd folk ikke skal like tingene. At jeg skal få kjeft fordi tingene ser finere ut på bilder enn i virkeligheten. At jeg skal få pepper hvis noen har reist langt for å hente tingene også var ikke tingene bra nok sånn at de bare må kjøre hjem uten tingene. At de skal kreve bensinpenger. At de skal si at jeg lurer dem. Bekymra for alt. Jeg har også mange ting her som bare blir liggende og som jeg ikke bruker til noe. Men tør ikke å legge det ut på Finn.no
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #5 Skrevet 25. juli 2019 Hva om dere forsøker å selge en liten ting bare på Finn? Kanskje det går veldig bra og så våger dere en til? Anonymkode: 48f13...c2a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå