AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #1 Del Skrevet 25. juli 2019 Var meldt fin vær en uke framover, plutselig skal det regne på søndag. Er det nok at huset tørker i 1 døgn, sol og 25 grader ? Så jeg kan male på lørdag ? Vasket med hageslange og ikke høytrykkspyler. Er det overmalbar tiden man skal tenke på når dekkbeisen skal tåle regn eller ? Anonymkode: 89392...dc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #2 Del Skrevet 25. juli 2019 1 døgn holder mer enn nok Anonymkode: 34c57...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #3 Del Skrevet 25. juli 2019 Hva med en terrasse som en har brukt terrasserens og høytrykkspyler på ? Må den ikke tørke flere dager ? Anonymkode: 89392...dc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #4 Del Skrevet 25. juli 2019 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var meldt fin vær en uke framover, plutselig skal det regne på søndag. Er det nok at huset tørker i 1 døgn, sol og 25 grader ? Så jeg kan male på lørdag ? Vasket med hageslange og ikke høytrykkspyler. Er det overmalbar tiden man skal tenke på når dekkbeisen skal tåle regn eller ? Anonymkode: 89392...dc3 Alt dette står forklart for dummies på malingsboksene. Jeg vet ikke hvilken maling du skal bruke og kan derfor ikke fortelle deg hva som står på boksen. Er du usikker så ringer du dit malingen er kjøpt. Der svarerer de deg grundig og forståelig. Anonymkode: 5b668...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 25. juli 2019 #5 Del Skrevet 25. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: det nok at huset tørker i 1 døgn, sol og 25 grader ? Ja, absolutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #6 Del Skrevet 25. juli 2019 Nei, det står ikke på boksen. Har sjekket. Anonymkode: 89392...dc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå