LilleBille Skrevet 11. mai 2005 #41 Skrevet 11. mai 2005 Det er mulig det er noen helt andre gjester som har skrevet dette .. - og disse klippene er bare ment som eksempler - for å motsi ditt utsagn om at "gjesten" (jeg vet jo ikke om vi snakker om samme gjest) aldri har sagt noe om BV .. For når man mener at man blir meldt til BV for å be om delt omsorg - og at BV faktisk ville vurdere å ta fra vedkommende omsorgen på grunn av dette.. vil jeg vel si at er å "si noe om" BV.. Min erfaring er at det er all grunn til å ikke ha full tillit til de som har med barn å gjøre. Det jeg har opplevd var noe jeg aldri ville trodd kunne skje. Jeg fatter rett og slett ikke at det går an. Og så lokalpatriotiske som disse er. Jeg ante ikke at det fantes så grusomme mennesker, ja, jeg kaller de både grusomme og onde!!! Jeg har faktisk embetseksamen med toppkarakterer, høyskoleutdanning og lavere universitetsgrad, så jeg kan vel ikke være helt bak mål... anonym skrev: Joda, jeg skjønner det. Men nå er dette noe jeg faktisk har opplevd, og som jeg alltid vil huske. Det går ikke bort fordi om jeg bruker energien min på noe annet. Dette var noe jeg opplevde da jeg valgte å ha "delt omsorg"..jeg kunne ha risikert å miste omsorgen totalt. Og når man ser hvor lite som skal til før en blir meldt til bv så ville det ikke overraske meg om bv hadde fratatt meg omsorgen heller. Jeg stoler rett og slett ikke på noen i dette distriktet, der sitter det fagfolk med manglende kompetanse overalt. Heldigvis hadde jeg anledning til å komme meg bort, det er det jo ikke alle som har. Og jeg kan legge til at jeg har jobbet blandt disse fagfolkene så jeg kjenner de godt..... Gejsten skrev: Må vi virkelig ha denne diskusjonen i enhver tråd? ..
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #42 Skrevet 11. mai 2005 Her kan jeg overhodet ikke se at det foreligger noe kritikk av BV, men derimot av de som melder TIL BV. Det er forskjell på å si noe, og å komme med kritikk. Istedefor å kopiere opp noen sitatater kunne du heller ha kommet med eksakt henvisning til når BV blir kritisert! Dersom du KUN henviser til det du har uthevet så står det bare at en ikke ville bli overrasket, og det er ingen direkte kritikk. Står heller ingenting om at man blir meldt til BV for å BE om delt omsorg... NÅ ER JEG LEI av påståelige folk. Begynn å les!!!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #43 Skrevet 11. mai 2005 Kjære gjest, Jeg tror noe av problemet for de registrerte brukerne (og en av årsakene til at mange syns det hadde vært fint om man i det minste signerte innleggene sine) er at det faktisk er KØL UMULIG å skille det ene gjesteinnlegget fra det andre. Det kan være én eller ti personer som fremmer samme synspunkt, men det er faktisk ikke mulig å vite om det er én eller ti personer dersom innleggene ikke er signert. Og hadde det vært én registrert bruker som fremmet det samme synspunktet i absolutt alle tråder hadde det vært enklere å enten overse disse innleggene, eller konstatere at her var det ett eller annet korstog på gang. Så lenge det hele tiden er ”gjest” som fremmer et synspunkt er det lett å se på det som én og samme bruker som spammer trådene med likelydene innlegg. (Når det er sagt er det innlegg fra en del registrerte brukere jeg ofte hopper over, nettopp fordi de synspunktene som fremmes er de samme i absolutt alle innleggene brukeren skriver… Dvs. de driver en form for ”spamming” det er lettere å overse nettopp fordi man allerede vet hva brukeren mener om temaet.) Og for alt du, eller de andre registrerte brukerne vet så kan dette innlegget være skrevet av deg eller meg eller… (Litt schizofreni på gang?)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå