Apr Skrevet 25. juli 2019 #1 Skrevet 25. juli 2019 (endret) I morgen skal jeg reise fra Stavanger til Trondheim, og har 30 minutter mellomlanding i Bergen. Har aldri vært på flyplassen i Bergen så vet ikke helt hvor stor det er eller om det er vanskelig å finne riktig gate. Rekke jeg flyet fra Bergen til Trondheim i kun 30 minutter? Jeg stresser mye med dette P.S: Jeg flyr med SAS, og bestilte hele turen i ett. Takk for svar! Endret 25. juli 2019 av Apr
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #2 Skrevet 25. juli 2019 Hvis de lot deg bestille med 30 minutter transfer så er det fordi det normalt vil gå om flyet er i rute. Det skal dog veldig liten forsinkelse til før du får problemer, men SAS er ansvarlige for å få deg med et senere fly isåfall. Anonymkode: 65681...ae1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #3 Skrevet 25. juli 2019 Det burde gå helt fint, men det er mye forsinkelser i sommer. Jeg har rukket fly med 20 min mellomlanding, og kommet for sent pga forsinkelser med en times mellomlanding. Flesland er forøvrig lite og oversiktelig. Anonymkode: cff4d...c8a
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #4 Skrevet 25. juli 2019 Med mindre det første flyet er forsinket så er det null stress. Anonymkode: 68bde...502
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #5 Skrevet 26. juli 2019 Det er et gjennomgående fly, så du sitter i setet ditt og venter på at folk hår av og på. Anonymkode: c1b33...d58 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå