AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #1 Skrevet 25. juli 2019 Har møtt en ff, han kommer ofte nesteb før vi setter i gang, eller etter 4-5 jukk når vi setter i gang. Tro om dette er forbigående? Så lurer jeg på om han er litt ille berørt, han sier ikke noe.. Vi har hatt sex 8-9 ganger. Deilig fyr da, så ser jo egentlig ikke på dette som noe problem, enda .. Gutter, synes dere det er kleint? Er det noe jeg kan gjøre ? Anonymkode: d8071...46b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #2 Skrevet 25. juli 2019 Kanskje du er så deilig at han ikke holder ut lenger uansett om han prøver? Anonymkode: d5920...460
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #3 Skrevet 25. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje du er så deilig at han ikke holder ut lenger uansett om han prøver? Anonymkode: d5920...460 Hehe tror kanskje ikke det er helt sånn. Men tro om jeg skal ta det opp? Anonymkode: d8071...46b
Sphere Skrevet 25. juli 2019 #4 Skrevet 25. juli 2019 Med ny partner kan det hende jeg kommer raskt de første gangene. Det handler om tanken på hva hun synes om det jeg fysisk har å tilby, prestasjonsangst, spenninger i kropp, og nervøsitet. Det går seg til etterhvert. For min del er det kleint. Jeg er jo han med den lille som kommer så raskt. Likevel blir det mer. Så det er nok ikke spesielt rasjonelt å tenke slik. Det beste du kan gjøre er å ikke lage noe styr ut av det. Dersom det ikke blir bedre må dere jo kunne snakke om det, men enn så lenge tror jeg du med fordel kan la det ligge. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #5 Skrevet 25. juli 2019 18 minutter siden, Sphere skrev: Med ny partner kan det hende jeg kommer raskt de første gangene. Det handler om tanken på hva hun synes om det jeg fysisk har å tilby, prestasjonsangst, spenninger i kropp, og nervøsitet. Det går seg til etterhvert. For min del er det kleint. Jeg er jo han med den lille som kommer så raskt. Likevel blir det mer. Så det er nok ikke spesielt rasjonelt å tenke slik. Det beste du kan gjøre er å ikke lage noe styr ut av det. Dersom det ikke blir bedre må dere jo kunne snakke om det, men enn så lenge tror jeg du med fordel kan la det ligge. Takk for tips Anonymkode: d8071...46b
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #6 Skrevet 26. juli 2019 Jeg har opplevet dette å komme tidlig, (følte selv at det var for tidlig) Men hva er normalt? I mitt tilfelle hadde vi langt forspill der jeg tilfredsstilte henne etter alle kunstens regler, hun fikk sin orgasme, og da det så var min "tur" var jeg så opphisset og tent, at det skulle ikke mer en 3-4 junk så kom jeg. Jeg følte veldig på det, og hendte til og med jeg unnskyldte at jeg kom så fort, hun trøste meg alltid med å si at det ikke var så rart sånn som vi hadde holdt på. Og hun tok det so et kompliment på at jeg tente veldig på henne, og derfor ikke klarte lenger. Hendte også det kom for meg under forspillet hvor jeg slikket henne til orgasme, det at jeg fikk henne til å komme ble så intenst og sterkt for meg at jeg ikke klarte å holde tilbake min egen utløsning.... Men dette kan endres med litt trening, Istedenfor å peise på tok jeg det rolig i starten, tok noen pauser mens jeg var dypt inne i henne, husker en gang jeg stoppet opp lurte hun på hvorfor, jeg svarte som sant var, "må bare ta en liten pause så jeg ikke kommer for tidlig" Det resulterte i at hun kveila armer å bein rundt meg holdt meg fast til det roa seg og vi kunne fortsette (gode minner som dukker opp her) Men han synes sikkert det er kleint og litt flaut, i mitt tilfelle tok hun det aldri opp som tema uten at jeg nevnte det selv, det var egentlig veldig greit for meg, da kunne jeg selv velge når jeg ville snakke om det. Anonymkode: 1daec...595 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #7 Skrevet 26. juli 2019 du virker noe urutinert selv, en rutinert ville aldri sagt det slik du sier det. Alle rutinerte vet hva dem skal gjøre med menn som har tidlig orgasme Anonymkode: 29bb1...6b0
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #8 Skrevet 28. juli 2019 På 26.7.2019 den 9.58, AnonymBruker skrev: du virker noe urutinert selv, en rutinert ville aldri sagt det slik du sier det. Alle rutinerte vet hva dem skal gjøre med menn som har tidlig orgasme Anonymkode: 29bb1...6b0 Ok, fortell ! Anonymkode: d8071...46b
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #9 Skrevet 28. juli 2019 Det er no jævla dritt, jeg har hatt det slik med kanskje 20-30% av damene jeg har vært med, forskjellen? Hmm.. Med de jeg sliter med tidlig utløsning, er det noe unaturlig / spent ved sex’en. Enten mangel på kjemi, ulik seksuell interesse, små ting som gjør at jeg / pikken stresser. Jo mer naturlig dirty jenta er, desto mindre stresser jeg, og desto lengre holder jeg ut. Jeg har opplevd å holde ut i timesvis(!!) med jenter der kjemien er topp, for å så - som du sier - sprute etter 4-5 jukk med neste jente. Anonymkode: ffb51...1dd
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #10 Skrevet 28. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er no jævla dritt, jeg har hatt det slik med kanskje 20-30% av damene jeg har vært med, forskjellen? Hmm.. Med de jeg sliter med tidlig utløsning, er det noe unaturlig / spent ved sex’en. Enten mangel på kjemi, ulik seksuell interesse, små ting som gjør at jeg / pikken stresser. Jo mer naturlig dirty jenta er, desto mindre stresser jeg, og desto lengre holder jeg ut. Jeg har opplevd å holde ut i timesvis(!!) med jenter der kjemien er topp, for å så - som du sier - sprute etter 4-5 jukk med neste jente. Anonymkode: ffb51...1dd Takk for svar Situasjonen her er ganske spesiell, så det kan nok skape en del stress tenker jeg. Anonymkode: d8071...46b
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #11 Skrevet 28. juli 2019 På 26.7.2019 den 9.56, AnonymBruker skrev: Jeg har opplevet dette å komme tidlig, (følte selv at det var for tidlig) Men hva er normalt? I mitt tilfelle hadde vi langt forspill der jeg tilfredsstilte henne etter alle kunstens regler, hun fikk sin orgasme, og da det så var min "tur" var jeg så opphisset og tent, at det skulle ikke mer en 3-4 junk så kom jeg. Jeg følte veldig på det, og hendte til og med jeg unnskyldte at jeg kom så fort, hun trøste meg alltid med å si at det ikke var så rart sånn som vi hadde holdt på. Og hun tok det so et kompliment på at jeg tente veldig på henne, og derfor ikke klarte lenger. Hendte også det kom for meg under forspillet hvor jeg slikket henne til orgasme, det at jeg fikk henne til å komme ble så intenst og sterkt for meg at jeg ikke klarte å holde tilbake min egen utløsning.... Men dette kan endres med litt trening, Istedenfor å peise på tok jeg det rolig i starten, tok noen pauser mens jeg var dypt inne i henne, husker en gang jeg stoppet opp lurte hun på hvorfor, jeg svarte som sant var, "må bare ta en liten pause så jeg ikke kommer for tidlig" Det resulterte i at hun kveila armer å bein rundt meg holdt meg fast til det roa seg og vi kunne fortsette (gode minner som dukker opp her) Men han synes sikkert det er kleint og litt flaut, i mitt tilfelle tok hun det aldri opp som tema uten at jeg nevnte det selv, det var egentlig veldig greit for meg, da kunne jeg selv velge når jeg ville snakke om det. Anonymkode: 1daec...595 Vil du fortelle hvor gammel er du og hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: b45fa...0c9
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #12 Skrevet 29. juli 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil du fortelle hvor gammel er du og hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: b45fa...0c9 Den gang vi innledet forholdet var vi 23 og 24 år, og som sagt "problemet" var i starten av forholdet. Tok vel ca ett år før "treningen" gjorde utslaget. Nå er vi godt voksne og har vært sammen i over 25 år. Nå er heller ikke dette et "problem" lenger, holder mye lenger nå enn den gang, men som sagt tok vel et års tid før jeg klarte å "holde igjen". Anonymkode: 1daec...595
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå