Gå til innhold

Flis på flis

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe måte å se om det er lagt flis på flis på et bad som er pusset opp eller om det ikke er det?
Badet vårt ble pusset opp i 2006 og ser fint ut. Men bekymrer meg for om varmekablene f.eks slutter å fungere, (katastrofetenkning 😛 ) det sies jo at varmekabler i gulv har en viss levetid. Må man rive opp hele gulvet da, og hva gjør man hvis det er lagt flis på flis, blir jo antagelig dobbelt så mye arbeid. 

Anonymkode: 143d8...d93

AnonymBruker
Skrevet

Flere som leste fis på fis? 😆😆

Anonymkode: 84192...ce9

AnonymBruker
Skrevet

Ta problemet når det kommer.

Anonymkode: f3da4...824

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe måte å se om det er lagt flis på flis på et bad som er pusset opp eller om det ikke er det?
Badet vårt ble pusset opp i 2006 og ser fint ut. Men bekymrer meg for om varmekablene f.eks slutter å fungere, (katastrofetenkning 😛 ) det sies jo at varmekabler i gulv har en viss levetid. Må man rive opp hele gulvet da, og hva gjør man hvis det er lagt flis på flis, blir jo antagelig dobbelt så mye arbeid. 

Bryterne går lenge før selve varmekablene er ødelagt. Ring en elektriker når ferien er over, hvem trenger varmekabler i tropevarmen? 

Anonymkode: 9c6f2...72c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 25.7.2019 den 18.50, AnonymBruker skrev:

flis på flis brukes vanligvis kun på vegg ikke gulv. Har ihvertfall ikke hørt om dette på gulv før.

Anonymkode: 826d8...e01

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...