Gå til innhold

Ons og skuffet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Endelig tok jeg grep og kom over eksen- var så klar for sex igjen! Møtte en flott mann og alt lå tilrette for ei real omgang. 

Mannen er høy og flott- fryktelig pen🤩

Og med en av de minste penisene jeg har sett (trodde eksen var liten...). I tillegg ble den jo slapp «hundre» ganger mens vi holdt på. Må si jeg ble skuffet🙈 

Vi er «godt voksne» (over 40) - men likevel? 

Er dette noe jeg må forvente fremover? 

Anonymkode: b7c8b...8fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med ons ja, det er aldri en god ide 

Anonymkode: 84347...1c1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Penisene krymper litt og litt fra 40 årene. Samme som muskelene. Slappe peiser, mer og mer av det jo eldre de blir

Anonymkode: f1c60...6ea

Skrevet

Jeg har hatt mange dårlige ons. Det er helt vanlig. No big deal 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Huff hadde neppe greid å tenne selv, litt slemt, vet..

Anonymkode: 1c04a...e92

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt hva alder har med dette og gjøre, har hatt gode og dårlige ons i spredt alder og penis størrelse :) sex mellom to som ikke kjenner hverandre godt har som kjent en tendens til ofte å bli så som så selvom man enkelte ganger er heldig.. 

Anonymkode: eaa61...328

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Endelig tok jeg grep og kom over eksen- var så klar for sex igjen! Møtte en flott mann og alt lå tilrette for ei real omgang. 

Og med en av de minste penisene jeg har sett (trodde eksen var liten...). I tillegg ble den jo slapp «hundre» ganger mens vi holdt på. Må si jeg ble skuffet🙈 

Høyde og utsende har ikke noe med penisstørrelse eller evenen til å holde en ereksjon. Tror du må gjøre litt grundigere jobb med å finne deg en sexpartner, ellers vil det nok gjenta seg. 

Var dere beruset? Kan være en forklaring på at han ble slapp.

Er selv 48 og kan fint holde meg stiv en times tid, så alder behøver ikke ha noe å si.

Anonymkode: 0b637...1db

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Penisene krymper litt og litt fra 40 årene. Samme som muskelene. Slappe peiser, mer og mer av det jo eldre de blir

Anonymkode: f1c60...6ea

For noe tull.

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, smalls skrev:

Jeg har hatt mange dårlige ons. Det er helt vanlig. No big deal 🙂

Hvorfor kaste bort tiden og livet på dårlig sex? Vitner om liten respekt for seg selv ved å ha ons. Sex skal og bør være en big deal mener jeg. Dagens unge har gjort sex til noe skittent og ser på det omtrent som å skifte sokker. Det er heller ikke noen big deal.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke helt hva alder har med dette og gjøre, har hatt gode og dårlige ons i spredt alder og penis størrelse :) sex mellom to som ikke kjenner hverandre godt har som kjent en tendens til ofte å bli så som så selvom man enkelte ganger er heldig.. 

Anonymkode: eaa61...328

Når menn blir over 40 så mister de testosteron. Jo minder testosteron jo vanskeligere har de for å få den opp. I tillegg skrumpner den inn inn i kroppen.

Anonymkode: 106a4...7ac

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, OPIgirl said:

Hvorfor kaste bort tiden og livet på dårlig sex? Vitner om liten respekt for seg selv ved å ha ons. Sex skal og bør være en big deal mener jeg. Dagens unge har gjort sex til noe skittent og ser på det omtrent som å skifte sokker. Det er heller ikke noen big deal.

Må si meg enig. Man får ikke bedre sex enn man legger til rette for selv. Sette krav og være selektiv. Da får man god sex, og forøvrig et godt liv!

ONS er uforenlig med dette, etter min mening.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Når menn blir over 40 så mister de testosteron. Jo minder testosteron jo vanskeligere har de for å få den opp. I tillegg skrumpner den inn inn i kroppen.

Anonymkode: 106a4...7ac

Den kan skrumpe noe, og da ca . 5% 

For de som er overvektige kan magefettet gjøre at den også virker mindre. 

Dårligere evne til ereksjon er individuelt og gjelder ikke alle. Mange menn har velfungerende ereksjoner godt opp i syttiåra. Restutisjon blir viktigere, og i den alderen klarer de som regel kun en orgasme hver 24 time.

Anonymkode: 0b637...1db

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen grunn til at han skal ha ereksjonsproblemer selv om han er over 40. Og at penisen var liten er jo bare sånn han er skapt. Dessverre er det endel menn som er veldig små, og dessverre har endel menn ereksjonsproblemer. Du var nok bare uheldig så bedre lykke neste gang!

Anonymkode: 93546...1f7

Gjest Familytree
Skrevet

Du trenger mer lykke neste gang. det er mennesker med ereksjonsproblemer, det er normalt og uheldig for paret

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

sikker på at det er han som er problemet? Ikke noe med deg altså? Kan godt hende han tenkte også at din mus var vid, ;)

Anonymkode: 82c75...b65

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, OPIgirl skrev:

Hvorfor mener du et menneske har liten selvrespekt ved å ha tilfeldig sex? Hva med dem som ikke er ute etter fast partner? Eller de som tenner på den seksuelle spenningen ved å ha sex med ukjente? 

Snevert syn. 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, OPIgirl skrev:

En penis krymper hvis mannen legger på seg og har dårlig livsstil, så helt usant er det ikke. Vil tro de fleste menn kan inrømme at penis var større og hardere når de var 16-18 år enn når de er 40-50. Sånn er det bare. Men med godt og sundt kosthold og god form/kondisjon vil det være mindre merkbart.

Anonymkode: e96cb...52f

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En penis krymper hvis mannen legger på seg og har dårlig livsstil, så helt usant er det ikke. Vil tro de fleste menn kan inrømme at penis var større og hardere når de var 16-18 år enn når de er 40-50. Sånn er det bare. Men med godt og sundt kosthold og god form/kondisjon vil det være mindre merkbart.

Anonymkode: e96cb...52f

Den krymper da sannelig ikke. At det kan oppstå en illusjon om at den er mindre pga. magefettet kan jeg være enig i. Hvor kommer den bastante meningen din om at 40-50 åringer ikke er like harde? Er du mann eller kvinne selv? Min erfaring er at det er stor variasjon, og at ingen er like. En tidligere elsker av meg. Tyve år eldre. Er den desidert sprekeste og mest seksuelle mannen jeg noen gang har møtt. Han blir hard han(!), og han er forøvrig over 50 nå. ;) 

Anonymkode: 5b24d...81b

• Liker 1
Skrevet (endret)
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er naturligvis ikke 40+, men kanskje 15-25 og kjeder deg litt. 

Kan være mange grunner til at det gikk som det gikk, hvis jeg legger godviljen til og svarer ut ifra at dette er en sann historie, for eksempel at du ikke tenner ham nok. Veldig lett å legge skylden på den andre. 

Endret av OnFire
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, OnFire skrev:

Du er naturligvis ikke 40+, men kanskje 15-25 og kjeder deg litt. 

Kan være mange grunner til at det gikk som det gikk, hvis jeg legger godviljen til og svarer ut ifra at dette er en sann historie, for eksempel at du ikke tenner ham nok. Veldig lett å legge skylden på den andre. 

Takk! :) Men er ikke det, dessverre! Skulle gjerne vært 25 igjen ☺️
Størrelsen kan jo ikke jeg ta ansvar for. Det var ikke inni meg jeg reagerte på den, men i hånden.... 
Og ja det kan godt hende jeg ikke tente han nok (mtp ereksjonen). Men min eks hadde også ereksjonsproblemer- noe jeg håpte å ikke oppleve igjen med det første.... (dårlig livsstil hos han, ikke ons`en). 

Takk for svar da :)

TS 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...