AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #1 Skrevet 25. juli 2019 Msn skal være hyggelig, men det er for åpenbart at det bare er sjefen som maser om denne hyggeligheten. Derfor blir det ikke verdt noe. Anonymkode: 69f6c...9e0 1
Oddy Skrevet 25. juli 2019 #2 Skrevet 25. juli 2019 Mange mennesker som jobber bak disken er jo snille og hyggelige likevel om sjefen ikke har ''mast' om det. Er mange som er naturlig hyggelige og snille. Selv har jeg jobbet i butikk og bakeri og jeg elsket å være i kontakt med mennesker, så det kom naturlig å smile og være hyggelig 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #4 Skrevet 26. juli 2019 Er ikke vits når det bare er sure fruer som handler. Anonymkode: 0bb54...d11
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #5 Skrevet 26. juli 2019 Ts her, altså, noen er hyggelige av natur. Mens en del man handler hos høres nesten bare ut som de har hørt fra sjefen hva man skal si. Man skal late som man virkelig brur seg...når dette blir for åpenbart blir ikke denne hyggeligheten noe særlig synes jeg Anonymkode: 69f6c...9e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå