Gå til innhold

Ha sex med veldig stor, tung og sterk mann?!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
På 25.7.2019 den 16.47, AnonymBruker skrev:

Har tidligere datet en flott mann som er veldig høy, tung og sterk! Full klaff mht kjemien, fantastisk sex og alt, men problemet er at det fort kan bli litt for heftig fysisk for meg da jeg veier 60 kg selv og har en tendens til å bli overkjørt fullstendig i senga i lystens hete. Har endt opp med sår på ryggen, arr, blåmerker osv flere ganger, kjenner at jeg har blir litt redd for å ha sex med han pga det, og at han er så mye større enn meg!

Har pratet med han om det flere ganger og han mener ikke noe som helst vondt med det, han merker bare ikke selv hvor sterk og tung han er, og det blir fort glemt når vi er godt i gang! Har prøvd å feks sitte øverst og ha kontrollen selv, men vanskelig å få knærne ned i madrassen da, og han liker selv best å ligge øverst i misjonær!

Noen som har opplevd samme problemet og har gode råd?!

Anonymkode: d682b...c81

Merkelig problemstilling. SÅ liten er du faktisk ikke, 60kg er normalvekt og er ikke ansett som lite. Jeg selv er 50kg og 158 høy og er sammen med en på 140 kg og 190 cm høy, har ikke de samme problemene som du poengterer her.I forhold til meg er du stor.. Mannen din må ha ett serriøst problem med å ikke respektere deg når han faktisk kan skade deg under sex og late som det ikke er med vilje. hvor lenge har dere vært sammen??

Anonymkode: 6e5fc...59f

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er 140 og 40 kg, er sammen med en mann på 2 meter og 150 kg

Anonymkode: c1a5a...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 140 og 40 kg, er sammen med en mann på 2 meter og 150 kg

Anonymkode: c1a5a...a4c

😱😱😱

Anonymkode: c9bea...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Merkelig problemstilling. SÅ liten er du faktisk ikke, 60kg er normalvekt og er ikke ansett som lite. Jeg selv er 50kg og 158 høy og er sammen med en på 140 kg og 190 cm høy, har ikke de samme problemene som du poengterer her.I forhold til meg er du stor.. Mannen din må ha ett serriøst problem med å ikke respektere deg når han faktisk kan skade deg under sex og late som det ikke er med vilje. hvor lenge har dere vært sammen??

I ett år snart!♥️

Han respekterer meg i aller høyeste grad, men han mangler faktisk bare litt begrep om sin egen størrelse og styrke..

Men nå jobber vi med det så jeg kanskje slipper flere skader nå..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er min mann "bare" 105 kg, men i forhold til meg er han likevel svær. Ikke minst er han sterk. Det er bare muskler omtrent, fordelt på 192 cm. 

Aldri hatt problemer med at han skader meg, selv om vi begge liker det temmelig røft til tider. Han må jo bruke styrken riktig! Holde seg litt oppe med armene. 

Kun akkurat når han har kommet legger han seg rett nedpå meg innimellom, men slik kan han ikke ligge lenge. Går knappe to minutter før jeg må be ham rulle av, før jeg blir kvalt. 

Ellers er det jo bare en fordel at han er sterk. Gir flere muligheter (aldri vært andre som orker å holde meg oppe mens han knuller meg), og at han er så trent og sterk gjør at han kan knulle meg akkurat så lenge som jeg ønsker. 

Nå har vi nettopp hatt sex to timer. Veldig variert riktig nok, men jeg var fullstendig svett og utslitt etterpå. Han kunne sikkert ha holdt på en time til.

Anonymkode: ba2da...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som han er særdeles uoppmerksom på deg og ditt under sexen. 

Som en tometring på 110kg som liker særdeles røff sex, er det jo utrolig viktig å alltid følge med på partneren.

Og hvem i allverden støtter seg ikke opp under misjonæren? Det finnes mye mer morsomme måter å kvele jenta på enn å skvise henne. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Han er ikke uheldig ts, han er ufølsom og egoistisk!

Daten er 20cm høyere og 40kg tyngre enn meg, og sterkere enn de fleste. Men han klarer like vell å ta hensyn til meg, selv om at sexen er over snittet "røff". 

Å være stor er ikke det samme som å grøvvle så mye at dama får bruddskader! 

Anonymkode: 41115...7b8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke dette? Jeg er 40cm lavere enn min mann og hans høyde og vekt har ingentimg å gjøre med om jeg får sår eller blåmerker etter sex?

Anonymkode: c9453...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette. 

Han liker tydeligvis å skade deg. Stakkars deg! Jeg har aldri opplevd å få store sår, knekke noe eller blåmerker av røff sex. Men man må si ifra og det må gjøres tydelig. For min del pleier "AU!!" å hjelpe, men hadde det ikke gjort det så hadde jeg kjempa imot og avslutta sexen med én gang. Jeg gidder ikke å være med på noe som gjør vondt. Hvis han ikke respekterer kroppen min og at det kan gjøre vondt, så hadde jeg ikke hatt mer sex med ham. Det er ikke noe å jobbe med egentlig, for enten så er man oppmerksom på partneren og justerer seg når partneren sier au, ikke så hardt, du er for tung, osv, eller så er man det ikke. 

Anonymkode: b3b70...60e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn på 140 kilo er ikke en sunn vekt. På tide å slanke seg å tenke på hjerte og kar sykdommer. Slitasjen på kroppen med å bære en kropp på 140 kilo er også veldig stor. Må jo være umulig å gå på en fjelltur eller løpe 1 mil forksempel. Er mann selv som varierer mellom 90-95 kilo, men har nesten ikke fett på kroppen, så er vel det folk kaller en "fitness kropp". Trives på den vekta, men skulle gjerne hatt noen kilo mindre når jeg skal jogge.😅

Anonymkode: 15f43...8bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 25.7.2019 den 16.47, AnonymBruker skrev:

Har tidligere datet en flott mann som er veldig høy, tung og sterk! Full klaff mht kjemien, fantastisk sex og alt, men problemet er at det fort kan bli litt for heftig fysisk for meg da jeg veier 60 kg selv og har en tendens til å bli overkjørt fullstendig i senga i lystens hete. Har endt opp med sår på ryggen, arr, blåmerker osv flere ganger, kjenner at jeg har blir litt redd for å ha sex med han pga det, og at han er så mye større enn meg!

Har pratet med han om det flere ganger og han mener ikke noe som helst vondt med det, han merker bare ikke selv hvor sterk og tung han er, og det blir fort glemt når vi er godt i gang! Har prøvd å feks sitte øverst og ha kontrollen selv, men vanskelig å få knærne ned i madrassen da, og han liker selv best å ligge øverst i misjonær!

Noen som har opplevd samme problemet og har gode råd?!

Problemet er vel løst siden dette er en du tidligere datet? 

(Fikk du ikke nok svar i den andre tråden?)

Anonymkode: 2566f...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 hours ago, AnonymBruker said:

Problemet er vel løst siden dette er en du tidligere datet? 

(Fikk du ikke nok svar i den andre tråden?)

Anonymkode: 2566f...5a1

Vi har vært litt til og fra siste halve året, møtte han igjen nå, følelsene er der like intenst som før men turde ikke ha sex med han pga overnevnte problem. Han er litt klønete fysisk må sies, skader seg selv også ofte i dagliglivet..

Den andre tråden er ikke min, ble skrevet kort tid etter min og som du kan se der henviser jeg henne å lese min tråd for hva som eventuelt kan vente😅😂

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sava å heldig du er. Høres skikkelig digg ut..

Anonymkode: a8a86...6e6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Sava å heldig du er. Høres skikkelig digg ut..

Anonymkode: a8a86...6e6

Ja så vanvittig digg med en MANN som er så mye mann på alle måter, blir bare så kåt på han!!

Men samtidig har jeg ikke lyst å bli ødelagt fysisk flere ganger når vi har sex bare, er egentlig litt redd han siden han er så totalt hindides overlegen fysisk..😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Augustotejerina said:

Mhhh setter grenser hvis det genererer fysisk smerte, det er det beste for kroppen din

Ja men tåler en god del fysisk smerte når det er så utrolig deilig å ha sex med hverandre, men etter sist gang klarte jeg knapt nok å sitte i bilen eller ligge på rygg i halvannen måned, så ble redd nå bare etter det ..😬😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Familytree
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja men tåler en god del fysisk smerte når det er så utrolig deilig å ha sex med hverandre, men etter sist gang klarte jeg knapt nok å sitte i bilen eller ligge på rygg i halvannen måned, så ble redd nå bare etter det ..😬😔

Det er en god grunn til å fortelle deg å gå sakte. Han er ikke den som lider av smerter senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...