Gå til innhold

Ha sex med veldig stor, tung og sterk mann?!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har tidligere datet en flott mann som er veldig høy, tung og sterk! Full klaff mht kjemien, fantastisk sex og alt, men problemet er at det fort kan bli litt for heftig fysisk for meg da jeg veier 60 kg selv og har en tendens til å bli overkjørt fullstendig i senga i lystens hete. Har endt opp med sår på ryggen, arr, blåmerker osv flere ganger, kjenner at jeg har blir litt redd for å ha sex med han pga det, og at han er så mye større enn meg!

Har pratet med han om det flere ganger og han mener ikke noe som helst vondt med det, han merker bare ikke selv hvor sterk og tung han er, og det blir fort glemt når vi er godt i gang! Har prøvd å feks sitte øverst og ha kontrollen selv, men vanskelig å få knærne ned i madrassen da, og han liker selv best å ligge øverst i misjonær!

Noen som har opplevd samme problemet og har gode råd?!

Anonymkode: d682b...c81

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har tidligere datet en flott mann som er veldig høy, tung og sterk! Full klaff mht kjemien, fantastisk sex og alt, men problemet er at det fort kan bli litt for heftig fysisk for meg da jeg veier 60 kg selv og har en tendens til å bli overkjørt fullstendig i senga i lystens hete. Har endt opp med sår på ryggen, arr, blåmerker osv flere ganger, kjenner at jeg har blir litt redd for å ha sex med han pga det, og at han er så mye større enn meg!

Har pratet med han om det flere ganger og han mener ikke noe som helst vondt med det, han merker bare ikke selv hvor sterk og tung han er, og det blir fort glemt når vi er godt i gang! Har prøvd å feks sitte øverst og ha kontrollen selv, men vanskelig å få knærne ned i madrassen da, og han liker selv best å ligge øverst i misjonær!

Her må vi ha flere data. Så får du bedre svar.

Anonymkode: 8d74a...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom han liker røff sex og er stor tung og sterk så er det to forhold du bør tenke på. Det ene er sannsynlighetsreduserende tiltak, og det andre er konsekvensreduserende tiltak.

For å redusere sannsynlighet for skader så tilrettelegger dere miljøet. Myke underlag. Stor madrass, mange puter og ekstra dyner. Skal du unngå blåmerker så må du ha på plass noen regler for hvor mye vekt han får lov å legge på deg, hvor hard han får holde og klype. 

Alt du forbereder reduserer sannsynligheten for at noe skjer, men skal du redusere konsekvensene når det først inntreffer så må dere ha på plass et varslingssystem. Et nødord eller signal du gir om det blir for røfft. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Her må vi ha flere data. Så får du bedre svar.

Anonymkode: 8d74a...8c0

Vi snakker ca 20 cm høyere da han er nesten to meter, problemet er egentlig vekta siden han veier ca 140 kg, altså ca 80 kg mer enn meg..😬 Ett av hans lår har omtrent samme omkrets som midjen min..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, artigmedsex said:

Dersom han liker røff sex og er stor tung og sterk så er det to forhold du bør tenke på. Det ene er sannsynlighetsreduserende tiltak, og det andre er konsekvensreduserende tiltak.

For å redusere sannsynlighet for skader så tilrettelegger dere miljøet. Myke underlag. Stor madrass, mange puter og ekstra dyner. Skal du unngå blåmerker så må du ha på plass noen regler for hvor mye vekt han får lov å legge på deg, hvor hard han får holde og klype. 

Alt du forbereder reduserer sannsynligheten for at noe skjer, men skal du redusere konsekvensene når det først inntreffer så må dere ha på plass et varslingssystem. Et nødord eller signal du gir om det blir for røfft. 

Har aldri turt å spørre han om vi kan ha røff/hard sex, selv om det egentlig tenner meg mye!! Problemet er at det blir tøft uansett pga størrelses forskjellen mellom oss!

Han blir dessuten helt i sin egen verden når vi holder på og merker ikke selv at han feks blir liggende tungt oppå meg..

Verst er det når vi begge har drukket litt alkohol, sist gang endte det med et stort hudsår(har fortsatt arr) etter en runde på gulvteppet i stua, og et lite brudd i korsryggen etter en omgang på kjøkkenbordet med påfølgende smerter i flere uker..🤔😔

Så du har nok rett i at det vil lønne seg å holde på bare i senga, med masse dyner og puter under!

Mht nødord som kanskje er det viktigste så vet jeg ikke om det vil funke, han er svært vanskelig å stoppe eller få kontakt med når vi først er i gang, men må ta det opp med han ja, takk for tips!!

Har også et håp om å få han til å like en annen stilling enn han oppå meg, siden jeg da bare forsvinner totalt under han og fort blir klemt flat, får nesten litt angst da..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en stor, tung og sterk mann - kona er lav og liten. Det fungerer helt greit. Får ofte høre at jeg ikke vet hvor sterk jeg er ellers men det går ut over andre ting enn sexlivet. Dersom han er litt for tung for deg så kan du fint si at du ikke liker misjonæren. Finn andre gode stillinger. Det er lov å sette grenser.

Anonymkode: 9efa9...6b3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er en stor, tung og sterk mann - kona er lav og liten. Det fungerer helt greit. Får ofte høre at jeg ikke vet hvor sterk jeg er ellers men det går ut over andre ting enn sexlivet. Dersom han er litt for tung for deg så kan du fint si at du ikke liker misjonæren. Finn andre gode stillinger. Det er lov å sette grenser.

Anonymkode: 9efa9...6b3

Takk for svar!!

Men merker du det selv om du blir for voldsom, blir for tung oppå henne, eller tar henne for hardt når dere har sex?! Er vel litt det som er problemet for min mann, han merker det ikke selv, blir bare helt i sin egen verden når vi har sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er han feit eller bare veldig muskuløs? Kommer magen hans i veien?

Anonymkode: f8d76...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Er han feit eller bare veldig muskuløs? Kommer magen hans i veien?

Bare veldig muskuløs og stor fra naturens side, han trener ikke engang..😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, Vanlig fyr said:

Kjøp en sånn tazer, og når han er for hard så tazer du han. 

Kunne jeg aldri ha gjort, vil ikke gjøre han noe vondt!! De gangene han har gjort meg vondt har han ikke ment å gjøre meg noe vondt, og blitt utrolig lei seg..  

Har prøvd å dytte han litt unna når han blir for tung og hard men han merker det ikke engang..😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare veldig muskuløs og stor fra naturens side, han trener ikke engang..😬

Muskuløs fra naturens side 🙂 wow

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Muskuløs fra naturens side 🙂 wow

Ja han er en helt rå mann fysisk, fra naturens side, nydelig..♥️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

erst er det når vi begge har drukket litt alkohol, sist gang endte det med et stort hudsår(har fortsatt arr) etter en runde på gulvteppet i stua, og et lite brudd i korsryggen etter en omgang på kjøkkenbordet med påfølgende smerter i flere uker..🤔 😔

Huff av meg, stakkars deg, skjønner at du blir litt skeptisk! 

Min mann er også relativt stor og veldig sterk, jeg ganske liten men godt trent og nok sterkere enn mange, likevel blir jeg fullstendig dominert styrkemessig av han. Var ganske uvant/ekkelt i starten av forholdet, men han er aldri brutal på en smertefull måte. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be ham løfte deg mens han tar deg stående. Du blir mere som en ronk, men en god ronk. 

Har gjort slik med dama mi da vi var sammen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
17 hours ago, Hr. Aktiv said:

Be ham løfte deg mens han tar deg stående. Du blir mere som en ronk, men en god ronk. 

Har gjort slik med dama mi da vi var sammen.

Men å prøves, takk for tips!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi snakker ca 20 cm høyere da han er nesten to meter, problemet er egentlig vekta siden han veier ca 140 kg, altså ca 80 kg mer enn meg..😬 Ett av hans lår har omtrent samme omkrets som midjen min..

Han er vel ikke tilfeldigvis fra Bergen? 😂

Anonymkode: 46354...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts, send han videre til meg. Høres ut som drømmemannen min 😍 

Anonymkode: 3b615...1ab

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 25.7.2019 den 16.47, AnonymBruker skrev:

Det eneste rådet må være at elefant og mus passer dårlig sammen i sengen.

Anonymkode: c9bea...942

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...