Gå til innhold

Han er så deilig!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det vil jeg ikke :)

Anonymkode: 87c8c...2c6

Ikke sånn ca heller?😊

Anonymkode: 3facd...894

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er høy og mørk, bredskuldret, pen og har en praktfull penis. Han er også snill, romantisk og trygg, viser med ord og handling hvor mye han setter pris på akkurat meg og hvor mye han tennes av meg. Han er så nydelig DEILIG i senga, uegoistisk men samtidig kåt og tar for seg, er lett å pirre han til orgasme 😍 fy faen jeg er så forelsket, tenker på han 24/7. Kan ikke bli oss heller :( 

Anonymkode: ba45c...ea3

Why not?

AnonymBruker
Skrevet

Nyt det! Jeg har selv hatt en FF siden jul som er eldre, han er 46, jeg er 22! Begge er voksne nok til å skjønne at greia er kun sex. Og hvilken SEX … :) Så bare kos deg du! Jeg sitter akkurat nå og surfer på sexy undertøy som jeg tenkte å få med i kofferten når jeg skal være med ham til Stockholm om et par uker, på helgetur. 

Anonymkode: 26dce...203

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, triste greier. Trøsten er at det går over.

Anonymkode: a9ea4...5e6

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Why not?

Han ønsker ikke avstandsforhold og det er uaktuelt for meg å flytte til et annet land når jeg har ett barn 50%. Håper han ombestemmer seg ang avstand, men tviler 😞 når man endelig finner seg en perfekt mann bor han i et annet land 😳

Anonymkode: ba45c...ea3

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Treffer i blant en eldre mann, og jeg ELSKER å være med ham. Han er så sinnssykt deilig! Så brun og trent og fin, og så flink til alt han gjør. Kunne ligget med ham tusen ganger. Er så trygt og godt å hvile i armene hans etterpå også, mens vi kysser og koser og holder hender. Et par riktig nydelige, blå øyne har han også. For en MANN! 😍

(Det blir aldri oss i lengden og jeg kan ikke skrive masse sånn kliss til ham for jeg gidder ikke virke desperat, så måtte bare få det ut et sted. Sorry...)

Men uansett - har DU en du synes er sinnssykt deilig? Få det ut! 

Hvor "eldre" er han? For det er et vitenskapelig faktum at menn "peaker" i slutten av 30-årene, i motsetning til damer som peaker før fylte 25..

Anonymkode: ead4a...ded

AnonymBruker
Skrevet

Nyt det! Eldste jeg har hatt sex med er 56. Jeg er 24. :)

Anonymkode: f19b4...25f

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er en gammel gris som utnytter sårbare unge jenter med daddy issues. Du kommer nok ut av tåka før eller siden.

Anonymkode: 38537...a6e

Og hun er grisekjerring. De er griser begge to.

Anonymkode: 14cd0...3e0

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hun er grisekjerring. De er griser begge to.

Anonymkode: 14cd0...3e0

Hva feiler det deg, egentlig?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 25.7.2019 den 18.02, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er han ? 

Anonymkode: bce03...afc

Spiller vel ingen rolle. 

Anonymkode: ccada...ad9

AnonymBruker
Skrevet
På 25.7.2019 den 16.22, AnonymBruker skrev:

Treffer i blant en eldre mann, og jeg ELSKER å være med ham. Han er så sinnssykt deilig! Så brun og trent og fin, og så flink til alt han gjør. Kunne ligget med ham tusen ganger. Er så trygt og godt å hvile i armene hans etterpå også, mens vi kysser og koser og holder hender. Et par riktig nydelige, blå øyne har han også. For en MANN! 😍

(Det blir aldri oss i lengden og jeg kan ikke skrive masse sånn kliss til ham for jeg gidder ikke virke desperat, så måtte bare få det ut et sted. Sorry...)

Men uansett - har DU en du synes er sinnssykt deilig? Få det ut! 

Han høres fin ut. Da er du heldig. Alder spiller ingen rolle når begge er voksne og 20 +  Hadde ikke brydd meg noe om mannen var 20 år eldre om han så bra ut og hadde en god personlighet.

Anonymkode: cd4c4...9b5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...