Gå til innhold

Han er så deilig!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Treffer i blant en eldre mann, og jeg ELSKER å være med ham. Han er så sinnssykt deilig! Så brun og trent og fin, og så flink til alt han gjør. Kunne ligget med ham tusen ganger. Er så trygt og godt å hvile i armene hans etterpå også, mens vi kysser og koser og holder hender. Et par riktig nydelige, blå øyne har han også. For en MANN! 😍

(Det blir aldri oss i lengden og jeg kan ikke skrive masse sånn kliss til ham for jeg gidder ikke virke desperat, så måtte bare få det ut et sted. Sorry...)

Men uansett - har DU en du synes er sinnssykt deilig? Få det ut! 

Anonymkode: 87c8c...2c6

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er en gammel gris som utnytter sårbare unge jenter med daddy issues. Du kommer nok ut av tåka før eller siden.

Anonymkode: 38537...a6e

AnonymBruker
Skrevet

😢

Og så jeg som var så glad.

Skrevet

Nyt det så lenge du kan. Du har jo selvinnsikt og realistiske forventninger.😉

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han er en gammel gris som utnytter sårbare unge jenter med daddy issues. Du kommer nok ut av tåka før eller siden.

Anonymkode: 38537...a6e

Bare misunnerlig du! 😉 om ikke annet er det felles utnyttelse. Regner med begge har god sex.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😢

Og så jeg som var så glad.

Ikke bry deg om det, det er alltid noen her inne som har glede av å komme med grinete kommentarer. Kos deg med mannen! :) 

Anonymkode: a950a...6d5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke bry deg om det, det er alltid noen her inne som har glede av å komme med grinete kommentarer. Kos deg med mannen! :) 

Anonymkode: a950a...6d5

Tusen takk! ☺️❤️☺️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har en jeg synes er sinnsykt deilig.🔥

Anonymkode: ccada...ad9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er han ? 

Anonymkode: bce03...afc

AnonymBruker
Skrevet

Du skriver ikke noe om alderen deres. Vil du ikke røpe den?

Anonymkode: 644de...302

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Treffer i blant en eldre mann, og jeg ELSKER å være med ham. Han er så sinnssykt deilig! Så brun og trent og fin, og så flink til alt han gjør. Kunne ligget med ham tusen ganger. Er så trygt og godt å hvile i armene hans etterpå også, mens vi kysser og koser og holder hender. Et par riktig nydelige, blå øyne har han også. For en MANN! 😍

(Det blir aldri oss i lengden og jeg kan ikke skrive masse sånn kliss til ham for jeg gidder ikke virke desperat, så måtte bare få det ut et sted. Sorry...)

Eldre er subjektivt. Hvor gammel er han og hvor gammel er du? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver ikke noe om alderen deres. Vil du ikke røpe den?

Anonymkode: 644de...302

Nei, det vil jeg ikke :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

...men ser nå at «eldre» kan tolkes som «pensjonist» 😂 Oida. Han er en del eldre enn meg, det var det jeg mente ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Blir du avsløret om du skriver alder?😂 Samme som folk som skriver: barnet mitt, h*n er veldig...😂😂😂 dør

Anonymkode: 22eda...51a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Blir du avsløret om du skriver alder?😂 Samme som folk som skriver: barnet mitt, h*n er veldig...😂😂😂 dør

Anonymkode: 22eda...51a

La meg nå få være deilig glad og paranoid 😂☺️

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nyt det

M@ster

AnonymBruker
Skrevet

Høres herlig ut Ts. Har han fin grov kuk? Hengeballer? Er sæden seig?

Ikke bry deg om negative kommentarer. Eldre menn er best. De er kanskje ikke like utholdende som yngre duracellgutter. Men kan likevel gi deg gode seige knull og har lange nok ballesekker som dasker mot rumpehullet ditt under misjonærstillingen. 

Anonymkode: 44393...0db

AnonymBruker
Skrevet

Han er høy og mørk, bredskuldret, pen og har en praktfull penis. Han er også snill, romantisk og trygg, viser med ord og handling hvor mye han setter pris på akkurat meg og hvor mye han tennes av meg. Han er så nydelig DEILIG i senga, uegoistisk men samtidig kåt og tar for seg, er lett å pirre han til orgasme 😍 fy faen jeg er så forelsket, tenker på han 24/7. Kan ikke bli oss heller :( 

Anonymkode: ba45c...ea3

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er høy og mørk, bredskuldret, pen og har en praktfull penis. Han er også snill, romantisk og trygg, viser med ord og handling hvor mye han setter pris på akkurat meg og hvor mye han tennes av meg. Han er så nydelig DEILIG i senga, uegoistisk men samtidig kåt og tar for seg, er lett å pirre han til orgasme 😍 fy faen jeg er så forelsket, tenker på han 24/7. Kan ikke bli oss heller :( 

Fordi han har dame eller?

Anonymkode: 7a91b...06b

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Fordi han har dame eller?

Anonymkode: 7a91b...06b

Nei, han er engelsk og bor i England, og jeg kan ikke flytte dit siden jeg har et barn her 50%. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...