Gå til innhold

Har du noen gang møtt ei transe?  

6 stemmer

1. 1. Har du noen gang møtt ei transe?

• Ja, kjenner ei
      10
    • Har sett transer på gaten
      14
    • Har truffet transer i prøveromet på dameavdeling
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her på forumet som kjenner ei transe eller har truffet noen ute på klæ handel? Har du sett noen transer/gutter som prøver kjoler/skjørt og undertøy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ingen, tror jeg ;)

Ser titt og ofte transer på gaten, og spesielt på jobben min, da jeg jobber i klesbutikk.

Skrevet

Kjenner ingen transer personlig, men har hatt omgang med en del i tiden jeg hang mye på en klubb som hadde mange danseshow med transer :) Vi festet endel sammen.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg møtte en på et dametoalett engang. Det var ordentlig ubehagelig.

Gjest seroxata
Skrevet

har ikke møtt noen vaskeekte transer, men et par bekjente gutter kler seg i dametøy og sminker seg...

søtt :)

Gjest Lindis 22
Skrevet

Hei, har en bror som liker å klæ seg i kjole. Har hjelpt han til kjøpe undertøy og kjoler. Han er virkelg søt som jente. Han er 17 år. Han tror han vil gå ut til sommeren i kjole, og jeg skal støtte han som henne.

Vi jente må støtte desse transen, menn flest gjør ikke det.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg møtte en på et dametoalett engang. Det var ordentlig ubehagelig.

hvorfor var det ubehagelig?

Gjest Gjesta
Skrevet

hvorfor var det ubehagelig?

For meg, som har et litt anstrengt forhold til menn, var det direkte ubehagelig å plutselig ansikt til ansikt med en mann utkledd som jente, på et sted jeg vanligvis føler meg trygg for menn.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har i hvert fall kjent noen, i en tidligere omgangskrets.

Gjest Anonymous
Skrevet

For meg, som har et litt anstrengt forhold til menn, var det direkte ubehagelig å plutselig ansikt til ansikt med en mann utkledd som jente, på et sted jeg vanligvis føler meg trygg for menn.

okay da skjønner. hvorfor er du "redd" menn? og ....hmmmm.....det er jo strengt tatt menn, så hvorfor går de ikke på herretoalettet?

Gjest Gjesta
Skrevet
og ....hmmmm.....det er jo strengt tatt menn, så hvorfor går de ikke på herretoalettet?

Enig, hadde de holdt seg der skulle jeg ikke leet på øyelokket engang :wink:

Skrevet

Det er da ikke naturleg for meg å gå på herretoalett når jeg er jente. Det ville bli oppstyr der også da.

Tror nepp noen jenter har forstått at jeg er mann når jeg er på jentetoallett, ser da ut som jente.

Men Tex, vi transer er ikke farleg, ikke frykt oss, det er vi som er redd dere.

Som en eksperditrisa sa: Dere transer er det beste kunder vi har, og jeg stoler på dere 100%.

Ville da vere pinleg å bli tatt for tyveri og avslørt som transe, og det samme gjelder når vi er på jente toalett.

Gjest Gjesta
Skrevet
Det er da ikke naturleg for meg å gå på herretoalett når jeg er jente. Det ville bli oppstyr der også da.

Tror nepp noen jenter har forstått at jeg er mann når jeg er på jentetoallett, ser da ut som jente.

Men Tex, vi transer er ikke farleg, ikke frykt oss, det er vi som er redd dere.

Som en eksperditrisa sa: Dere transer er det beste kunder vi har, og jeg stoler på dere 100%.

Ville da vere pinleg å bli tatt for tyveri og avslørt som transe, og det samme gjelder når vi er på jente toalett.

Pappaer er heller ikke farlig

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=104555

Gjest Gjesta
Skrevet

Den var litt ufin eller? Hva har dette med transer å gjøre?

Poenget mitt var at selvom Transe sier at h*n ikke er farlig, eller at transer generellt ikke er farlig, har det liten betydning dersom man er redd i utgangspunktet. Ting kan være "farlig" selvom det generellt sett oppfattes som ufarlig, som fex transer, pappaer, atombomber, å fly, veps, høyder, slanger osv.

Så det at Transe forteller meg at transer ikke er "farlig" gjør meg ikke mindre reservert.

Det var poenget, ikke å være ufin. Hvis noen oppfattet det feil, beklager jeg.

Gjest Hundejente
Skrevet

Har truffet flere transer. Men hvor var transene for 10 år siden?

• 1 år senere...
Skrevet

Da var transene i skapet. Trangt og mørkt, men med en nydeleg kjole på.

Skrevet

Teller transseksuelle, eller tenker du bare på transvestitter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...