Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ny i jobb.

Jeg fikk beskjed om at jeg får lønn 25, altså dato! men har ennå ikke fått noe? 

Mer det noe jeg må ta opp med dem? Er det noe å stresse iver? 

Anonymkode: d424d...4d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når begynte du i jobben?

Anonymkode: b7551...2c6

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ny i jobb.

Jeg fikk beskjed om at jeg får lønn 25, altså dato! men har ennå ikke fått noe? 

Mer det noe jeg må ta opp med dem? Er det noe å stresse iver? 

Har du fast nånedslønn eller jobber du timebasert? Hvis du har timelønn, så kommer vanligvis lønnen måneden etter. Dersom du har fast månedslønn, så skulle du ha fått lønnen nå, og du bør si fra med en gang.

Anonymkode: 7d0c7...f91

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du fast nånedslønn eller jobber du timebasert? Hvis du har timelønn, så kommer vanligvis lønnen måneden etter. Dersom du har fast månedslønn, så skulle du ha fått lønnen nå, og du bør si fra med en gang.

Anonymkode: 7d0c7...f91

Har ikke fast månedslønn. Skriver timer fordi jobber ulikt. 

Men har levert lista for lenge siden. Og en kollega sa de pleier å få lønn 25. Så syntes det er rart jeg ikke fikk..? 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke fast månedslønn. Skriver timer fordi jobber ulikt. 

Men har levert lista for lenge siden. Og en kollega sa de pleier å få lønn 25. Så syntes det er rart jeg ikke fikk..? 

Har du faktisk spurt lederen din da? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De gangene jeg har jobbet kommunalt, å da skrevet timelister, har de hatt en måned innestående lønn. Så får da lønn mnd. etter oppstart, men da også lønn mnd. etter man slutter.

Anonymkode: bb4db...43b

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De gangene jeg har jobbet kommunalt, å da skrevet timelister, har de hatt en måned innestående lønn. Så får da lønn mnd. etter oppstart, men da også lønn mnd. etter man slutter.

Altså det tok 30 dager sirka?

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså det tok 30 dager sirka?

At man jobber en mnd., pluss mnd. etter før man da før lønn mnd. nr. to i jobben.

Hvis du startet 1. juli, så er det ikke sikkert du får lønn før 25. august om det er slik der du jobber. Å da vil du få lønn for 1. juli- 25. juli. Så fra 25. juli- 25. august i september. 

Hvis det er sånn at det er en mnd. innestående der.

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At man jobber en mnd., pluss mnd. etter før man da før lønn mnd. nr. to i jobben.

Hvis du startet 1. juli, så er det ikke sikkert du får lønn før 25. august om det er slik der du jobber. Å da vil du få lønn for 1. juli- 25. juli. Så fra 25. juli- 25. august i september. 

Hvis det er sånn at det er en mnd. innestående der.

Skjønnte ikke helt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...