SoWhat? Skrevet 25. juli 2019 #1 Skrevet 25. juli 2019 Det er så mange tråder her om jenter og damer som blir gravide. Og vordende fedre som svikter. Det er så trist å lese. Hvorfor bruker dere ikke kondom da? Det er jo den enkleste sak av verden! Gi meg fornuftige svar. Om kondomet sprekker så har jeg forståelse for frustrasjon. Da må en gå i alvor. Men ellers?? Hallo? 17
Geojak Skrevet 25. juli 2019 #3 Skrevet 25. juli 2019 Sikkert fordi Sex uten kondom er mye bedre. Vi har alltid brukt kondom som prevensjon, fordi hun reagerte på piller, og da er kondom det enkleste. Hun liker også at det blir mindre "søl". Men de gangene vi har holdt på for å få barn og vi har hatt sex uten, ja så må jeg innrømme at det er mye bedre enn selv det tynneste kondomet. Det kan nok være noe av årsaken. Vi bruker fortsatt kondom, mindre søl og greit og enkelt. 7
Gjest bloody Skrevet 25. juli 2019 #4 Skrevet 25. juli 2019 Ts hvorfor spiser ikke du bananen med skallet på?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #5 Skrevet 25. juli 2019 Akkurat nå, bloody skrev: Ts hvorfor spiser ikke du bananen med skallet på? Hvorfor lurer du på det? Anonymkode: fbd89...3a8 14
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #6 Skrevet 25. juli 2019 1 minutt siden, bloody skrev: Ts hvorfor spiser ikke du bananen med skallet på? Man blir ikke gravid ved å spise banan uten skall Anonymkode: 322ca...fd3 29
SoWhat? Skrevet 25. juli 2019 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2019 11 minutter siden, bloody skrev: Ts hvorfor spiser ikke du bananen med skallet på? Vet du hva? Sånne spørsmål er helt høl i huet. Du kan risikere at dama blir gravid. Du vet ikke hvordan det føles å gå med et foster i magen. Og å kreve abort. Det er opp til dama. Hva hun vil. Fordi du ikke tenkte fornuftig. 29
SoWhat? Skrevet 25. juli 2019 Forfatter #8 Skrevet 25. juli 2019 (endret) 19 minutter siden, Geojak skrev: Sikkert fordi Sex uten kondom er mye bedre. Vi har alltid brukt kondom som prevensjon, fordi hun reagerte på piller, og da er kondom det enkleste. Hun liker også at det blir mindre "søl". Men de gangene vi har holdt på for å få barn og vi har hatt sex uten, ja så må jeg innrømme at det er mye bedre enn selv det tynneste kondomet. Det kan nok være noe av årsaken. Vi bruker fortsatt kondom, mindre søl og greit og enkelt. 👍 Med forbehold. Det ser ut til at du tar ansvar. Endret 25. juli 2019 av SoWhat? 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #9 Skrevet 25. juli 2019 Fordi fruen alt er gravid og hun kun har en livmor. Anonymkode: 38519...e05 6
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #10 Skrevet 25. juli 2019 23 minutter siden, Geojak skrev: Sikkert fordi Sex uten kondom er mye bedre. Og sjokolade er bedre enn fiskeboller til middag, men de fleste skjønner vel at det ikke er så lurt... Anonymkode: 73ab5...952 26
SoWhat? Skrevet 25. juli 2019 Forfatter #11 Skrevet 25. juli 2019 Ingen fornuftige svar fra menn som svikter. Rart en er feminist. Nei. Nå fikk jeg besøk, så sitter ikke på nett da. Skal se senere om noen menn tar ansvar her. 5
Geojak Skrevet 25. juli 2019 #12 Skrevet 25. juli 2019 7 minutter siden, SoWhat? skrev: 👍 Med forbehold. Det ser ut til at du tar ansvar. Med forbehold? Ja tar jo ansvar (tror jeg), liker best uten, men når hun ønsker med så blir det slik, maser heller aldri eller prøver å lure meg til å slippe 😉 5
SoWhat? Skrevet 25. juli 2019 Forfatter #13 Skrevet 25. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og sjokolade er bedre enn fiskeboller til middag, men de fleste skjønner vel at det ikke er så lurt... Anonymkode: 73ab5...952 For eksempel! 🙂 2
SoWhat? Skrevet 25. juli 2019 Forfatter #14 Skrevet 25. juli 2019 Akkurat nå, Geojak skrev: Med forbehold? Ja tar jo ansvar (tror jeg), liker best uten, men når hun ønsker med så blir det slik, maser heller aldri eller prøver å lure meg til å slippe 😉 Jeg er alltid litt forbeholden. Av natur Sorry 2
Gjest bloody Skrevet 25. juli 2019 #15 Skrevet 25. juli 2019 38 minutter siden, SoWhat? said: Vet du hva? Sånne spørsmål er helt høl i huet. Du kan risikere at dama blir gravid. Du vet ikke hvordan det føles å gå med et foster i magen. Og å kreve abort. Det er opp til dama. Hva hun vil. Fordi du ikke tenkte fornuftig. Jeg mente forsåvidt at jeg foredrar uten og ei dame som ikke ønsker barn og dermed har eget preventivmiddel i en av de ulike formene. Går ikke det da er ikke det en dame for meg helt enkelt. Men jeg kan visstnok forstå at det du mente med ditt inlegg var: "hvorfor risikere at dama blir gravid ved å ikke bruke preventivmiddel?" Ja der syns jeg litt det er delt ansvar. Du/damen vwlger selv om hun ønsker å la mannen ha sex uten kondom og således risikere en graviditet i like stor grad som mannen risikerer å gjøre deg gravid ved å ikke bruke kondom. Svaret er det samme i 99% av gangene; det er deiligere uten kondom, de fleste kvinner syns også det (så vidt jeg vet). Så da er spørsmålet, om du ikke ønsker barn men har en fast partner, hvorfor ha det mindre deilig om kvinnen kan bruke preventivmiddel? Og ja jeg vet mannen kan fixe seg, men det kjennes litt mer permanent enn en hormonsprute. Det skal visst nok komme preventivmiddel for menn også men...
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #16 Skrevet 25. juli 2019 3 minutter siden, bloody skrev: Jeg mente forsåvidt at jeg foredrar uten og ei dame som ikke ønsker barn og dermed har eget preventivmiddel i en av de ulike formene. Går ikke det da er ikke det en dame for meg helt enkelt. Men jeg kan visstnok forstå at det du mente med ditt inlegg var: "hvorfor risikere at dama blir gravid ved å ikke bruke preventivmiddel?" Ja der syns jeg litt det er delt ansvar. Du/damen vwlger selv om hun ønsker å la mannen ha sex uten kondom og således risikere en graviditet i like stor grad som mannen risikerer å gjøre deg gravid ved å ikke bruke kondom. Svaret er det samme i 99% av gangene; det er deiligere uten kondom, de fleste kvinner syns også det (så vidt jeg vet). Så da er spørsmålet, om du ikke ønsker barn men har en fast partner, hvorfor ha det mindre deilig om kvinnen kan bruke preventivmiddel? Og ja jeg vet mannen kan fixe seg, men det kjennes litt mer permanent enn en hormonsprute. Det skal visst nok komme preventivmiddel for menn også men... Sykdommer da? Anonymkode: be5b1...c11 9
FrankDrebin Skrevet 25. juli 2019 #17 Skrevet 25. juli 2019 Jeg har ingen partner for øyeblikket, så nå ville det vært bortkasta penger. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #18 Skrevet 25. juli 2019 Steril og fast partner Anonymkode: 678d1...675 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #19 Skrevet 25. juli 2019 For meg er det bortkastet sex om jeg ikke kan få sprute og tømme meg i dama. Anonymkode: aa7c8...14a 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #20 Skrevet 25. juli 2019 En kompis av meg mener det er kvinnens ansvar, spesielt etter at femidomet kom. Det blir visst bare kluss hvis ansvaret skal ligge hos mannen en gang og hos kvinnen neste gang. Resten av mine kompiser tør ikke ha sex uten kondom med mindre de har vært sammen med jenta lenge. Anonymkode: 94d96...90a 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå