Gå til innhold

Til menn her inne. Hvorfor bruker dere ikke kondom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mange tråder her om jenter og damer som blir gravide. Og vordende fedre som svikter. Det er så trist å lese.

Hvorfor bruker dere ikke kondom da? Det er jo den enkleste sak av verden! Gi meg fornuftige svar.

Om kondomet sprekker så har jeg forståelse for frustrasjon. Da må en gå i alvor. Men ellers?? Hallo? 

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor svarer dere ikke? 

• Liker 4
Skrevet

Sikkert fordi Sex uten kondom er mye bedre.
Vi har alltid brukt kondom som prevensjon, fordi hun reagerte på piller, og da er kondom det enkleste.
Hun liker også at det blir mindre "søl". Men de gangene vi har holdt på for å få barn og vi har hatt sex uten, ja så må jeg innrømme at det er mye bedre enn selv det tynneste kondomet. Det kan nok være noe av årsaken.
Vi bruker fortsatt kondom, mindre søl og greit og enkelt.

• Liker 7
Gjest bloody
Skrevet

Ts hvorfor spiser ikke du bananen med skallet på?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, bloody skrev:

Hvorfor lurer du på det?

Anonymkode: fbd89...3a8

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, bloody skrev:

Man blir ikke gravid ved å spise banan uten skall

Anonymkode: 322ca...fd3

• Liker 29
Skrevet
11 minutter siden, bloody skrev:

Vet du hva? Sånne spørsmål er helt høl i huet. Du kan risikere at dama blir gravid. Du vet ikke hvordan  det føles å gå med et foster i magen. Og å kreve abort. Det er opp til dama. Hva hun vil. Fordi du ikke tenkte fornuftig. 

• Liker 29
Skrevet (endret)
19 minutter siden, Geojak skrev:

Vi har alltid brukt kondom som prevensjon, fordi hun reagerte på piller, og da er kondom det enkleste.
Hun liker også at det blir mindre "søl". Men de gangene vi har holdt på for å få barn og vi har hatt sex uten, ja så må jeg innrømme at det er mye bedre enn selv det tynneste kondomet. Det kan nok være noe av årsaken.
Vi bruker fortsatt kondom, mindre søl og greit og enkelt.

👍

Med forbehold. Det ser ut til at du tar ansvar. 

Endret av SoWhat?
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fordi fruen alt er gravid og hun kun har en livmor. 

Anonymkode: 38519...e05

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Geojak skrev:

Og sjokolade er bedre enn fiskeboller til middag, men de fleste skjønner vel at det ikke er så lurt...

Anonymkode: 73ab5...952

• Liker 26
Skrevet

Ingen fornuftige svar fra menn som svikter. Rart en er feminist. Nei.

Nå fikk jeg besøk, så sitter ikke på nett da. 

Skal se senere om noen menn tar ansvar her. 

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, SoWhat? skrev:

👍

Med forbehold. Det ser ut til at du tar ansvar. 

Med forbehold? 
Ja tar jo ansvar (tror jeg), liker best uten, men når hun ønsker med så blir det slik, maser heller aldri  eller prøver å lure meg til å slippe 😉

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og sjokolade er bedre enn fiskeboller til middag, men de fleste skjønner vel at det ikke er så lurt...

Anonymkode: 73ab5...952

For eksempel! 🙂

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Geojak skrev:

Med forbehold? 
Ja tar jo ansvar (tror jeg), liker best uten, men når hun ønsker med så blir det slik, maser heller aldri  eller prøver å lure meg til å slippe 😉

Jeg er alltid litt forbeholden. Av natur

Sorry 

• Liker 2
Gjest bloody
Skrevet
38 minutter siden, SoWhat? said:

Vet du hva? Sånne spørsmål er helt høl i huet. Du kan risikere at dama blir gravid. Du vet ikke hvordan  det føles å gå med et foster i magen. Og å kreve abort. Det er opp til dama. Hva hun vil. Fordi du ikke tenkte fornuftig. 

Jeg mente forsåvidt at jeg foredrar uten og ei dame som ikke ønsker barn og dermed har eget preventivmiddel i en av de ulike formene. Går ikke det da er ikke det en dame for meg helt enkelt. 

Men jeg kan visstnok forstå at det du mente med ditt inlegg var: "hvorfor risikere at dama blir gravid ved å ikke bruke preventivmiddel?" Ja der syns jeg litt det er delt ansvar. Du/damen vwlger selv om hun ønsker å la mannen ha sex uten kondom og således risikere en graviditet i like stor grad som mannen risikerer å gjøre deg gravid ved å ikke bruke kondom.

Svaret er det samme i 99% av gangene; det er deiligere uten kondom, de fleste kvinner syns også det (så vidt jeg vet). Så da er spørsmålet, om du ikke ønsker barn men har en fast partner, hvorfor ha det mindre deilig om kvinnen kan bruke preventivmiddel? Og ja jeg vet mannen kan fixe seg, men det kjennes litt mer permanent enn en hormonsprute. Det skal visst nok komme preventivmiddel for menn også men...

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, bloody skrev:

Jeg mente forsåvidt at jeg foredrar uten og ei dame som ikke ønsker barn og dermed har eget preventivmiddel i en av de ulike formene. Går ikke det da er ikke det en dame for meg helt enkelt. 

Men jeg kan visstnok forstå at det du mente med ditt inlegg var: "hvorfor risikere at dama blir gravid ved å ikke bruke preventivmiddel?" Ja der syns jeg litt det er delt ansvar. Du/damen vwlger selv om hun ønsker å la mannen ha sex uten kondom og således risikere en graviditet i like stor grad som mannen risikerer å gjøre deg gravid ved å ikke bruke kondom.

Svaret er det samme i 99% av gangene; det er deiligere uten kondom, de fleste kvinner syns også det (så vidt jeg vet). Så da er spørsmålet, om du ikke ønsker barn men har en fast partner, hvorfor ha det mindre deilig om kvinnen kan bruke preventivmiddel? Og ja jeg vet mannen kan fixe seg, men det kjennes litt mer permanent enn en hormonsprute. Det skal visst nok komme preventivmiddel for menn også men...

Sykdommer da?

Anonymkode: be5b1...c11

• Liker 9
Skrevet

Jeg har ingen partner for øyeblikket, så nå ville det vært bortkasta penger. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Steril og fast partner 

Anonymkode: 678d1...675

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det bortkastet sex om jeg ikke kan få sprute og tømme meg i dama. 

Anonymkode: aa7c8...14a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

En kompis av meg mener det er kvinnens ansvar, spesielt etter at femidomet kom. Det blir visst bare kluss hvis ansvaret skal ligge hos mannen en gang og hos kvinnen neste gang.

Resten av mine kompiser tør ikke ha sex uten kondom med mindre de har vært sammen med jenta lenge.

Anonymkode: 94d96...90a

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...