Gå til innhold

for mye solkrem ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk kjeft i dag når jeg smurte inn ungen med solkrem. Jeg hadde visst for mye på, og det gir da skjolder. Er det sant? finner ikke noe på nett om dette.

Anonymkode: 07145...236

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjeft av hvem? Man skal bruke godt med solkrem. 

Anonymkode: 0b85f...e2d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjeft av hvem? Man skal bruke godt med solkrem. 

Anonymkode: 0b85f...e2d

mannen. Han stod å tørka av med klut.. mente de ble skjolder. Jeg sa han ikke måtte tørke av, men heller stryke kremen utover.  🤷‍♀️ble litt lei meg av det. Han er så sur om dagen..

Skrevet

Skjolder? Mener du ujevn hudfarge? Det spiller da vel ingen rolle?? Det er da ingen barn som bryr seg om brunfargen sin? Det er viktig å bruke NOK solkrem for at den skal virke etter hensikten,men det er jo sløsing å ha på alt for mye. Meningsløst å tørke av med klut, synes jeg.

• Liker 3
Skrevet

Hahaha folk!!! Skjolder av solkrem?? Ikke veldig tydelig isf. Men selftan , DET får man skjolder av om en ikke er rask og veldig nøye 😛 

AnonymBruker
Skrevet

Skjolder av solkrem? 😂😂 

Anonymkode: 630c7...286

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså, man skal bruke en håndfull til kroppen og det er mye solkrem. Blir ikke for mye. Heller for mye enn for lite!

Anonymkode: 648b4...9c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heller skjolder enn solbrenthet og hudkreft i fremtiden si. Forøvrig har jeg til gode å se en unge med skjolder. 

Anonymkode: 94399...658

• Liker 4
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

mannen. Han stod å tørka av med klut.. mente de ble skjolder. Jeg sa han ikke måtte tørke av, men heller stryke kremen utover.  🤷‍♀️ble litt lei meg av det. Han er så sur om dagen..

Det er vel ikkje solkremen som er problemet, men mannen. Drit i han! Solkrem er viktig for alle, men spesielt for born, så om han motarbeider din bruk av solkrem, så er han ein skikkelig dust. Til og med ein sur dust.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...