Gå til innhold

Vaske vinduer, utvask.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har leid en leilighet som nå skal vaskes ut. Jeg har noen spørsmål om hva som skal vaskes ved vinduvask og hvordan det skal vaskes. 

Første bilde er: 

67168399_2409051906046522_28396140027980

Det svarteste på den gummilisten i midten ser ikke ut til å gå bort. Skal det kunne vaskes vekk og i så fall hvordan? 

Det andre spørsmålet gjelder disse to bildene:

67603459_1055281351342969_68113863111490

Ser man i de to midterste hjørnene(ikke det til venstre med mye skitt) så er det en svart strek. Dette er noe som kjennes ut som gummi bare det er klissete. Det ligger inni en sprekk. Det kan fjernes, men er det noe som skal være der eller er det skitt?

Tilsvarende på dette bildet:

67562016_634688857023199_775262157795439

Ser man langs vinduet og i den diagnoale streken som går  fra hjørnet i glasset til slutten av vindusrammen så ser man den samme svarte klissete gummien. Skal denne fjernes eller er det noe som skal være der? Ja, jeg vet at vindiet er skittent og mye skitt som kan fjernes. Det er spesifikt den klissete gummien jeg lurer på. Ønsker ikke ødelegge noe når jeg vasker. 

Om den klissete gummien skal fjernes, er det noe spesielt man skal bruke for å fjerne den? Tenker slik man ikke ødelegger noe på vindiet. Den klissete gummien er mulig å fjerne, men man må jo skrape mot vinduet for å få det til og man må skrape med noe hardt og man får ikke fjernet det ved bruk av klut, svamp eller mal. 

Anonymkode: 58905...b3e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den gummien skal være der, og skal ikke fjernes!

Den er med på å tette vinduet.

Anonymkode: 722ca...efc

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den gummien skal være der, og skal ikke fjernes!

Den er med på å tette vinduet.

Anonymkode: 722ca...efc

Det stemmer, og skal den fjernes skal styret i borettslaget kontaktes. En fagmann må gjøre det. For øvrig ser der ut som sopp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...