AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #1 Skrevet 25. juli 2019 Hadde en ons med en fyr og ble gravid. Abort var helt uaktuelt fir meg da jeg alltid har ønsket meg barn og jeg er i stand til å ta vare på det selv. På selve natten så sa jeg til han «du bør bruke kondom», det trodde jeg også han gjorde, men det har han i ettertid sagt at han ikke gjorde. Han spurte aldri meg om jeg gikk på prevensjon, og jeg gikk ut i fra at han skjønte at jeg ikke gjorde det da jeg ba han bruke kondom. Nå er han forbanna og går han rundt til alle han kjenner og sier at jeg lurte han til å bli far. At jeg hadde sett meg ut han den natten fordi jeg var desperat på å bli gravid. Mer så forbanna! Ikke bare nekter han å ha noe å gjøre med barnet sitt, men snakker dritt om meg. Føler alle tror han også siden jeg er i slutten av 30 årene... Anonymkode: dd046...16c 6
Gjest padawan Skrevet 25. juli 2019 #2 Skrevet 25. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: det trodde jeg også han gjorde, men det har han i ettertid sagt at han ikke gjorde. Hvordan kan du egentlig tro at noen bruker kontom uten å merke det selv når de har sex med deg?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #3 Skrevet 25. juli 2019 Når du bare sa "du BØR bruke kondom" og ikke "du MÅ bruke kondom" så mener sånne guttetufser at du indirekte har lovt å ta abort. Anonymkode: ff869...95c 38
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 Populært innlegg #4 Skrevet 25. juli 2019 Ååå, stakkars mann som ble lurt til å pule, og til og med gjøre det uten kondom. 😁 Anonymkode: 6a0fe...b1a 73
Kvinne87Rogaland Skrevet 25. juli 2019 #5 Skrevet 25. juli 2019 Han kan skrive under på at han gir fra seg alle rettighetene til barnet. Da kan du ta all omsorg og ansvar for barnet, og få han ut av livet ditt. Du får ikke barnebidrag, men dobbel barnetrygd, om jeg forstår det rett. Så blir det likt de som reiser til Danmark og bruker sæddonor. Se på han som en donor. Og så har du spart 50 000 på å reise til Danmark 🙌 30
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #6 Skrevet 25. juli 2019 5 minutter siden, padawan skrev: Hvordan kan du egentlig tro at noen bruker kontom uten å merke det selv når de har sex med deg? Vi var begge fulle, han tok frem en kondom, men brukte den tydeligvis ikke. Ts Anonymkode: dd046...16c 19
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #7 Skrevet 25. juli 2019 3 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev: Han kan skrive under på at han gir fra seg alle rettighetene til barnet. Da kan du ta all omsorg og ansvar for barnet, og få han ut av livet ditt. Du får ikke barnebidrag, men dobbel barnetrygd, om jeg forstår det rett. Så blir det likt de som reiser til Danmark og bruker sæddonor. Se på han som en donor. Og så har du spart 50 000 på å reise til Danmark 🙌 Minus det at denne donoren er forbanna og snakker dritt om meg til alt og alle ts Anonymkode: dd046...16c 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #8 Skrevet 25. juli 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde en ons med en fyr og ble gravid. Abort var helt uaktuelt fir meg da jeg alltid har ønsket meg barn og jeg er i stand til å ta vare på det selv. På selve natten så sa jeg til han «du bør bruke kondom», det trodde jeg også han gjorde, men det har han i ettertid sagt at han ikke gjorde. Han spurte aldri meg om jeg gikk på prevensjon, og jeg gikk ut i fra at han skjønte at jeg ikke gjorde det da jeg ba han bruke kondom. Nå er han forbanna og går han rundt til alle han kjenner og sier at jeg lurte han til å bli far. At jeg hadde sett meg ut han den natten fordi jeg var desperat på å bli gravid. Mer så forbanna! ikke bare nekter han å ha noe å gjøre med barnet sitt, men snakker dritt om meg. Føler alle tror han også siden jeg er i slutten av 30 årene... Anonymkode: dd046...16c Du kan desverre ikke tvinge han til å ha noe med barnet å gjøre, det må faktisk være opp til han. Bare la folk snakke. Folk tror de er vil, uansett. Si til han at du er villig til å ta alt ansvar, og at han skriver fra seg foreldreretten da vettu, hvis du uansett vil ta vare på barnet alene, og vil sette et standpunkt om at dette ikke var for å lure han. Og hvis folk snakker, så får du bare svare som det er, at du ikke lurte han til noenting. Anonymkode: c7562...08b 10
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #9 Skrevet 25. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du kan desverre ikke tvinge han til å ha noe med barnet å gjøre, det må faktisk være opp til han. Bare la folk snakke. Folk tror de er vil, uansett. Si til han at du er villig til å ta alt ansvar, og at han skriver fra seg foreldreretten da vettu, hvis du uansett vil ta vare på barnet alene, og vil sette et standpunkt om at dette ikke var for å lure han. Og hvis folk snakker, så får du bare svare som det er, at du ikke lurte han til noenting. Anonymkode: c7562...08b Han må vel betale barnebidrag? Anonymkode: 6a0fe...b1a 11
Kvinne87Rogaland Skrevet 25. juli 2019 #10 Skrevet 25. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Minus det at denne donoren er forbanna og snakker dritt om meg til alt og alle ts Anonymkode: dd046...16c Vel, spist er spist og pult er pult. Akkurat det kan du ikke kontrollere. Men ved å gi han den utveien som jeg beskrev er jo en fin start. Det er jo ofte barnebidraget disse drittsekkene blir sure for, og da slipper han jo det. Med tiden vil dette legge seg, og folk glemmer. De fleste tenker sikkert uansett at han var idiot som ikke brukte kondom, selv om de ikke sier det til han. Og de aller fleste i din situasjon (inkludert meg) hadde beholdt barnet når uhellet først var ute. Så lenge du ikke har påstått at du gikk på pilla eller noe, så har du jo ikke lurt han! Jeg støtter deg. 25
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #11 Skrevet 25. juli 2019 Tror alle menn som har opplevd dette sier at de er blitt lurt. Du er nå den dama i ditt nærmiljø som alle kaller "hun som lurte xxx til å bli far", og det stempelet kommer du alltid til å ha. Du kan forklare deg så mye du vil, ryktene vinner alltid. Har selv en venninne som gjorde som deg, hun har samme stempel selv om jeg vet at de var to om det Anonymkode: 3414d...f61 12
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #12 Skrevet 25. juli 2019 Hvis man har sex med noen man knapt kjenner, så er jo realiteten at du ikke aner hvordan vedkommende vil omtale deg i etterkant. Det gjelder enten det resulterer i graviditet eller ikke. Knuller man fremmede, så kan man ikke bry seg om sitt omdømme. Så enkelt er det. Er man for sart for det, så må man være mer selektiv. Anonymkode: 7427a...177 22
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #13 Skrevet 25. juli 2019 Du må bare la det gå. Ikke tenk på det. Eksen min var skikkelig forbanna da jeg slo opp og fortalte alle at jeg hadde vært utro for å redde seg selv. Sannheten var at jeg ikke hadde vært utro eller noe i nærheten, men slo opp fordi han var sykelig sjalu. Anonymkode: 4303b...0a1 9
Katten.2.0 Skrevet 25. juli 2019 #14 Skrevet 25. juli 2019 Hvorfor i allverden vil noen ha barn med et ONS? Dere er jo begge idioter som ikke brydde dere om prevensjon. 34
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #15 Skrevet 25. juli 2019 1 minutt siden, Katten.2.0 said: Hvorfor i allverden vil noen ha barn med et ONS? Dere er jo begge idioter som ikke brydde dere om prevensjon. Les HI en gang til! Anonymkode: 0c7dd...402 8
Katten.2.0 Skrevet 25. juli 2019 #16 Skrevet 25. juli 2019 Just now, AnonymBruker said: Les HI en gang til! Anonymkode: 0c7dd...402 Hun sa han bør bruke kondom. Bør. Og fikk ikke med seg at han ikke gjorde det. Skjønner ikke at det er mulig, og skjønner ikke at noen tar så lett på ansvaret ved å skape et nytt liv. 23
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #17 Skrevet 25. juli 2019 2 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Hvorfor i allverden vil noen ha barn med et ONS? Dere er jo begge idioter som ikke brydde dere om prevensjon. Hvor er profilbildet ditt fra? Anonymkode: e1f38...3a4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #18 Skrevet 25. juli 2019 Akkurat nå, Katten.2.0 skrev: Hvorfor i allverden vil noen ha barn med et ONS? Dere er jo begge idioter som ikke brydde dere om prevensjon. Hun vil sikkert ikke ha barn med et ONS, men nå som hun allerede ER gravid og nesten 40 år, ønsker seg barn, så er det jo helt naturlig at hun ikke ønsker å drepe sitt barn og muligens eneste sjanse på å bli mor. Anonymkode: 6a0fe...b1a 34
Katten.2.0 Skrevet 25. juli 2019 #19 Skrevet 25. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvor er profilbildet ditt fra? Anonymkode: e1f38...3a4 Internett. 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hun vil sikkert ikke ha barn med et ONS, men nå som hun allerede ER gravid og nesten 40 år, ønsker seg barn, så er det jo helt naturlig at hun ikke ønsker å drepe sitt barn og muligens eneste sjanse på å bli mor. Anonymkode: 6a0fe...b1a Noe som gjenspeiler egoismen i det hele. 15
Sacramone Skrevet 25. juli 2019 #20 Skrevet 25. juli 2019 Barnet fortjener i det minste bidrag fra far, så må han nesten selv velge om han vil være involvert eller ikke. De voksne har ansvar for å beskytte seg når de har sex eller la være å ha sex. En mann vet at han ikke kan ta abort og ikke kan bestemme om hun vil det, så da må man ta ansvar deretter. En kvinne vet at om hun blir gravid på ONS kan hun måtte stå alene med barnet og må ta ansvar deretter. Du ts må få tykkere hud, for snakk blir det. Oppegående folk tenker selv om andre prater, så du får trøste deg med det. 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå