AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #1 Skrevet 25. juli 2019 Hei! Jeg skal ta et breddeår/årsstudium for å fylle bacheloren min, og logget inn på studentweb for å velge fagene jeg skal ha. Jeg fikk der tilbud om å velge 3 ulike emner som det stod var obligatoriske (Skal ha 3 emner i høst, 10sp per), så jeg valgte naturligvis disse 3 emnene. Men da jeg gikk inn på studiet sin informasjonsside på universitetet sin hjemmeside, så ser jeg at det ene faget jeg måtte velge, ikke stemmer med det ene faget som står i oppbyggingen. Jeg logget derav inn på timeplanen min, og der viser det samme faget som står på studiets oppbygging, og ikke det faget som jeg måtte velge på studentweb. Hva betyr dette? Har sendt mail til studieveileder, men hun har ferie. Anonymkode: 84cfe...e1a
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #2 Skrevet 25. juli 2019 Ser nå at jeg skrev feil i overskriften - studiets oppbygging og timeplan stemmer, men disse to stemmer ikke overrens med fagene mine på studentweb. Anonymkode: 84cfe...e1a
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #3 Skrevet 25. juli 2019 Ta kontakt med studieveileder så fort som mulig slik at du får riktig fag Anonymkode: 53195...7e6 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #4 Skrevet 25. juli 2019 Er dette noe alle som tar årsstudium må gjøre? Anonymkode: bd6d3...a7a
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #5 Skrevet 25. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dette noe alle som tar årsstudium må gjøre? Anonymkode: bd6d3...a7a Jeg -tror- ikke det, jeg antar at dette er en prosess jeg må gjennom siden jeg skal fylle med 60 stp for å få bacheloren min godkjent. Jeg kunne i teorien tatt 60 stp med helt random enkeltemner, men har valgt et fullverdig årsstudium i stedet for. Men det er vel enkelt å finne det ut, logg inn på studentweb og gå til "aktive emner" Anonymkode: 84cfe...e1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå