AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #1 Skrevet 25. juli 2019 Om jeg leser en melding fra min mann så hører jeg stemmen til mannen min mens jeg leser meldingen. Leser jeg en bok hvor jeg har hørt forfatterens stemme så hører jeg stemmen til forfatteren når jeg leser boken. Flere som har det sånn? Anonymkode: 651cb...5a8
GammelKaktus Skrevet 25. juli 2019 #3 Skrevet 25. juli 2019 Aldri opplevd, tror ikke jeg hadde lest så mye hvis jeg hadde "hørt" noen andre sine stemmer😯 Hadde creepa meg ut☺
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #4 Skrevet 25. juli 2019 Jeg gjorde det med Kåre Valebrokk, men vanligvis ikke. Anonymkode: 6fd6d...fcc
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #5 Skrevet 26. juli 2019 Jeg sliter i samfunnet i dag på grunn av at alt er så glorete. Store symboler som erstatter enkel tekst. Mobiler med apper med store symboler og bitteliten tekst under. Hvis jeg skal ha stemme på når jeg leser går det veldig sakte. Så sakte at jeg ikke orker å lese mer. Jeg må jo bruke energien på å prosessere. Ellers blir det som å lime noe og vente til limet har tørket før man fester det. Anonymkode: a3282...1b8
Nevian Skrevet 26. juli 2019 #6 Skrevet 26. juli 2019 Jeg gjorde det da jeg leste meldinger fra eksen min, men det er det eneste.
Million Skrevet 26. juli 2019 #7 Skrevet 26. juli 2019 Nei, det har jeg aldri gjort når jeg leser bøker. Vanligvis ikke når jeg leser meldinger fra folk heller. Men da kan jeg jo skjønne at noen "hører" stemmen til en god venn når de leser meldinger fra vedkommende. En man kjenner godt liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå