Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere hvis noen kikker på dere og andre hele tiden. Hvis du går fra et sted til et annet så glaner vedkommende hele tiden, og kan til og med følge etter folk. Hvis man er hjemme og reise seg opp fra sofaen så glaner personen på en halve døgnet. 

Hvor mye kikking skal folk tåle? 

Anonymkode: fe672...03a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Faren min var sånn. Helt sinnsykt irriterende, tok det opp med han flere ganger. Glemmer aldri en gang på sydenferie, vi var på stranden og ble liggende ved siden av en dame som pappa tydeligvis fikk sansen for. Han glodde med kjeften åpen så tunga nærmest hang ut av munnen på han. Kunne ikke akkurat si noe heller siden stranden var full stappa og alle lå så tett. Men der og da ville jeg bare synke i jorda. Jeg var 15.

Anonymkode: 0c29b...506

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Faren min var sånn. Helt sinnsykt irriterende, tok det opp med han flere ganger. Glemmer aldri en gang på sydenferie, vi var på stranden og ble liggende ved siden av en dame som pappa tydeligvis fikk sansen for. Han glodde med kjeften åpen så tunga nærmest hang ut av munnen på han. Kunne ikke akkurat si noe heller siden stranden var full stappa og alle lå så tett. Men der og da ville jeg bare synke i jorda. Jeg var 15.

Anonymkode: 0c29b...506

Uff stakkars deg. 

Bestefaren min fortalte meg at naboen hans tok med seg kikkert på stranda for å kikke på damene. Sånn sto han og kikket inn gjennom vinduene til folk også. :forvirret: 

Syns synd på deg som femtenåring måtte oppleve det med faren din. Mannfolk altså! 

Jeg hadde en nabo for en liten stund siden som kikket, kikket og kikket. Fulgte med på alt så det gikk nesten ikke an for folk å være nær han tror jeg. Hadde han sett seg selv hadde han kutta ut litt fort. De må ha fått et ekstra dose hormon altså. Naboen min som kikker hele tiden kikker på alle. Lenge. Virker ikke som han rekker å sove eller spise. Må være et slitsomt liv. Ingen som har fortalt dem at kikking er uhøfflig??? 

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som har fortalt dem at kikking er uhøfflig??? 

Jeg er fra landet. Skikkelig bondeland. Mine foreldre hadde lite manerer men de lærte meg i det minste at glaning er uhøflig.  

Jeg synes glaning er ekstremt udannet og er noe av det aller basiske ved gode manerer. 

Anonymkode: 0a322...935

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er fra landet. Skikkelig bondeland. Mine foreldre hadde lite manerer men de lærte meg i det minste at glaning er uhøflig.  

Jeg synes glaning er ekstremt udannet og er noe av det aller basiske ved gode manerer. 

Anonymkode: 0a322...935

Det går under kikking og kikking er faktisk ulovlig. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det går under kikking og kikking er faktisk ulovlig. 

Nei det er ikke ulovlig å titte på mennesker.

AnonymBruker
Skrevet

Har naboer som glor. Dvs, nabo, i entall. Ser det blafre ivrig bak gardina hver gang jeg har noen på besøk og vi sitter ute på verandaen. Besøket mitt har kommentert at hun står der og glor også, ser nemlig trynet hennes godt mellom gardinsprekkene. Noen ganger gidder hun ikke prøve å gjemme seg engang 😂

Hun er ikke gammel/pensjonist. Maks 40, vil jeg anta. Men tror hun er ufør, for hun er alltid hjemme. Hun er sammen med en som nylig har pensjonert seg, men han glor ikke så mye. Bare klager på alt og er skikkelig bedreviter, og dessuten tror jeg han liker å bli glodd på, for han går rundt i bar overkropp og flasher de hårete valkene sine hele tiden. Om vinteren også 🙈

(Sorry, ass, men han er virkelig ulekker. Veldig åpenbart usunn kropp.)

Anonymkode: 8ab0a...ec4

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, Wagner skrev:

Nei det er ikke ulovlig å titte på mennesker.

Jo det kan være det. Selvklart er det ikke ulovlig å titte på et menneske men hvis vedkommende henger etter en så blir det jo trakassering. 

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har naboer som glor. Dvs, nabo, i entall. Ser det blafre ivrig bak gardina hver gang jeg har noen på besøk og vi sitter ute på verandaen. Besøket mitt har kommentert at hun står der og glor også, ser nemlig trynet hennes godt mellom gardinsprekkene. Noen ganger gidder hun ikke prøve å gjemme seg engang 😂

Hun er ikke gammel/pensjonist. Maks 40, vil jeg anta. Men tror hun er ufør, for hun er alltid hjemme. Hun er sammen med en som nylig har pensjonert seg, men han glor ikke så mye. Bare klager på alt og er skikkelig bedreviter, og dessuten tror jeg han liker å bli glodd på, for han går rundt i bar overkropp og flasher de hårete valkene sine hele tiden. Om vinteren også 🙈

(Sorry, ass, men han er virkelig ulekker. Veldig åpenbart usunn kropp.)

Anonymkode: 8ab0a...ec4

Mulig det. I mitt tilfelle så står denne mannen hele tiden og glor og til slutt må man trekke for gardinene sine (merker at flere er lei og syns det er ubehagelig) når man liker å ha det åpent. Jaha, de liker vel hverandre disse da og ser på hverandre. 

Sitter jeg på stua står han der og glaner, går kg bortover stør vedkommende og glaner, går jeg ut kommer kanskje vedkommende og står og glaner. Må være kjedelig for dama hans. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...