Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2005 #1 Skrevet 8. mai 2005 Heisann! Skal arrangere en 30-årsdag, og trenger derfor litt hjelp til musikk! Så derfor: hvilke sanger MÅ man bare ha til fest? Din ultimate fest-favoritt-sang?
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2005 #2 Skrevet 8. mai 2005 Prøv å la Absolut Music 1 - 35 ligge lett tilgjengelig og ha en lett opererbar cd-spiller. Nyt 10 sek av hver j...la låt og observer hvem som sitter og leker dj hele kvelden. Sørg for å ikke invitere denne personen på neste fest. Neida. Bare noen dårlige erfaringer... Når det gjelder musikktips komer det jo veldig an på hva slags folk som skal på festen? Selv HATER jeg typisk forspillmusikk og har hatt det morsomst på fester hvor Depeche Mode, evt musikk fra diverse explotationfilmer setter standarden, men jeg er vel ikke gjennomsnittlig sånn sett. Hm. Hørte en bra plate med cubansk musikk eller noe (ikke Buena vista osv)... Fin stemning, bra låter, mye dansbart... Argh at jeg ikke vet hva den heter...
Gjest hovedinnlegger9 Skrevet 8. mai 2005 #3 Skrevet 8. mai 2005 Det er en skikkelig jentefest jeg arrangerer, alder 20-35. Trenger noen konkrete musikktips, da jeg ikke klarer vrenge hjernen min noe mere.
Cronos Skrevet 9. mai 2005 #5 Skrevet 9. mai 2005 Håper jeg ikke spammer tråden med denne posten. Brant en "Party-cd" for noen år tilbake til festbruk (ikke at jeg hører på sånn musikk til vanlig!!) Kanskje du finner noen tips her: (A-Town Players) - Wassup, Wassup! (DJ Icey Dub Mix) (C+C_Music_Factory)-Things_That_Make_You_Go_Hmmmm (Daze) Superhero Lover (Deep Purple) Smoke on the water (E-Type) Angels crying (E-Type) Here I go again (E-Type) Russian Lullaby (E-Type) Set The World On Fire (Europe) The Final Countdown 2000 (Glen Frey) The heat is on (Hair) Age of Aquarius (Harold Faltermeyer) Axel F (Janet Jackson) Together Again (Kiss) I was made for loving you (Movie Theme) - Ghostbusters (N-trance) Stain alive (Paradisio) Bailando (Queen) We are the champions (Ricky Martin) La copa dela vida (Sandra) Maria Magdalena (Snap) Rythm is a Dancer 2 Live Crew - Me So Horny 2Pac - California Love AC-DC - You Shook My All Night Long ACDC - Highway To Hell ACDC - Money Talks Aaliyah- Try Again Age of Aquarius - 5thDimen AliceDee Anastasia - I'm outa love Armand van Helden - Hey What's Wrong With You BachmanT Bahamen - Who Let the Dogs Out Beastie Boys - Body Movin' Beastie Boys - Fight For Your Right To Party Beastie Boys- Sabotage BeeGees- Blackstreet & Dr Dre-No Diggity Blink 182 - dancingwithmyself Blink182 - All the small things BloodHound Gang - Discovery channel Bob Marley - Sun is Shining Bob Seger - That Old Time Rock And Roll Bobby Brown - Humpin' Around Bomfunk MC's - Freestyler BoneyM-D BoneyM-M Boney_M.-15-Disco_Megamix Bring it on! Soundtrack - Hey Mickey! Britney Spears - Oops I Did It Again BruceSpr Bryan Adams - Summer of '69 Buggles-Video killed the radio star Busta Rhymes - Get High Tonight Busta Rhymes - Woohah C & C Music Factory - Gonna Make You Sweat (Everybody Dance CCMusicF Cameo - Word Up Champs - Tequila Christina Agulera- come Ov Over Baby ChuckBerry - Johnny B Goode Chumbawa Coyote Ugly Sndtrk- Cant Fight The Moonlight DANCE-Be.wma DJ Jazzy Jeff And The Fresh Prince - Summertime DJ Jurgen pres Alice Deejay - Better Off Alone DJJurgen DJMende1 DJMendez DR DRBomba1 DRBombay Da Samba Daft Punk - Around the World DeeLite- DeepPurple - Smoke on the water DepecheMode - I just cant get enough Destanys Child - Jumpin, Jumpin Destiney´s Child - Bug A Boo Destiny's Child - Say My Name Die Hard Soundtrack - Summer In The City Digital Underground, Humty Dance Dio - Man On The Silver Mountain Dire Straights - Money For Nothin' DiscoI Inferno EMF -- Unbelievable Eifel65-Blue Eminem - My Name Is Eminem - The Real Slim Shady (Censoured) Eminem - public service announcement 2000-ksi Eminem- The Real Slim Shady (Uncensored) En Vogue - Free Your Mind Enrique Iglesias - Be With You Enrique Iglesias - Rhythm Divine Eurythmics - Sweet Dreams 94 Remix (Discotech) Fatboy Slim Vs Eminem - My Name Is FatBoy Slim Foo Fighters - Learn to Fly Frank Zappa - Bobby Brown Gipsy Kings - Djobi, Djoba Gipsy Kings - Volare Gloria Estefan - 1, 2, 3 (Remix) (mEx) Gloria Estefan - Conga Gospel Choir - Oh Happy Day Gypsy Kings - Baila Me Gypsy Kings - Bamboleo House of Pain - Jump around IggyPop- IniKamoz James Brown - I Feel Good James Brown - Living In America Jerry Lee Lewis - Great Balls Of Fire Joe Cocker - Mustang Sally Joe Cocker - You Can Keep Your Hat On Juvenile - Back Dat Azz Up Kris Kross- Jump LosDelRio-Macarena MC Hammer - Too Legit to Quit Mark Morrison - Return Of The Mack Mc Hammer - You Cant Touch This Miranda - Vamos a la playa Modjo-Lady (full version) Nate Dogg & Warren G - Regulate Nelly Furtado - Fly OMC - How Bizzare Offspring - Pretty Fly (For A White Guy) Outkast - Stankonia - 03 - Ms_Jackson Paul van Dyk - We are alive Prince - Cream Prince - Get Off Prince- Kiss Ricky Martin - Megamix Right Said Fred - I'm Too Sexy Robbie Williams - Supreme Run DMC & Aerosmith - Walk This Way Santana - Maria Maria Sisqo (feat foxy brown) - thong song remix Sisqo - The Thong Song Skee Lo - I Wish I Was a Little Bit Taller Smashmou Snoop Doggy Dogg - Gin And Juice Sonique-Your Love Takes Me Higher Spin Doctors - Two Princes Techno - Daft Punk - One More Time (Club Mix) The Full Monty - Tom Jones - You Can Leave Your Hat On Tom Jones - Kung Fu Fighting Tom Jones - Not unusual Tone Loc - Funky Cold Medina Tone Loc - Wild Thang Toni Braxton - He Wasn't Man Enough Trancedance - You're Gonna Get It Ugly Kid Joe - Everything About You Vanilla Ice - Ice Ice Baby Various Artists -70's dance fever CD 2-01-Earth, Wind and Fi Various Artists -70's dance fever CD 2-02-Wild Cherry - Play Various Artists -70's dance fever CD 2-07-Jimmy Bo Horne - S Various Artists -70's dance fever CD 2-08-Herbie Hancock - T Various Artists -70's dance fever CD 2-09-Michael Zager band Various Artists -70's dance fever CD 2-12-Patrick Hernandez Various Artists -70's dance fever CD 2-13-KC & the sunshine Various Artists -70's dance fever CD 2-16-Change - A lover's Various Artists -70's dance fever-07-The Emotions - Best of Various Artists -70's dance fever-11-The Jacksons - Shake yo Various Artists -70's dance fever-12-Kool and the Gang - Cel Various Artists -70's dance fever-15-Dan Hartman - Instant r Warren G - Regulate Wild Cherry - Play That Funky Music Will Smith - Miami Will Smith - Millenium Wyclef Jean - Electric Avenue paul johnson - get get down(club mix)
Annie Skrevet 9. mai 2005 #8 Skrevet 9. mai 2005 og Free your mind - En Vogue Bohemian Rhapsody - Queen 2 du MÅ ha med om jeg skal gidde å komme i allefall...
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #10 Skrevet 11. mai 2005 jeg er en rock and roll type!og alt du trenger til festen kan summeres i to ord;Rolling Stones! peace out!...Guran!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå