AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #1 Skrevet 25. juli 2019 Tenker samtaler og bilder med ff på snap ol. Føler meg litt unormal i forhold til andre damer på dette området siden jeg liker dicpics, veldig dirtytalk og sender mye tilbake. Noen som synes damer kan bli for vulgære? Skjønner det er individuelt, men.. Hva liker du ? Anonymkode: 02b4c...8dc 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #2 Skrevet 25. juli 2019 De kan være så drøye og vulgære de bare vil. Det bikker over til usexy i det øyeblikket jeg merker at det ikke faller naturlig for dem. Anonymkode: 44d8a...ce0 5
Gjest Alterego666 Skrevet 25. juli 2019 #3 Skrevet 25. juli 2019 Er ikke vulgær et sentralt poeng? For min del er det bare å kjøre på!
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #4 Skrevet 25. juli 2019 5 minutter siden, Alterego666 skrev: Er ikke vulgær et sentralt poeng? For min del er det bare å kjøre på! Jeg tenker vulgært som negativt 😅 Anonymkode: 02b4c...8dc
Gjest Paramount Skrevet 25. juli 2019 #5 Skrevet 25. juli 2019 Det eneste som kan bli litt dumt er dersom hun forsøker å være seriøs. For perverst og vulgært blir det ikke, det er bare en lek med ord og tanker.
*Mocca* Skrevet 25. juli 2019 #6 Skrevet 25. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tenker samtaler og bilder med ff på snap ol. Føler meg litt unormal i forhold til andre damer på dette området siden jeg liker dicpics, veldig dirtytalk og sender mye tilbake. Noen som synes damer kan bli for vulgære? Skjønner det er individuelt, men.. Hva liker du ? Anonymkode: 02b4c...8dc Tror heller det er det at man føler seg unormal pga at de som ikke liker det skriker så høyt, på vegne av oss alle.... Jeg liker å få det, ille uoppfordret... Men når chatten går i de baner.... Elsker å få bilder av video av fuckfriend.....🤩 Elsker å prate dirty med dem..... 2
Gjest Paramount Skrevet 25. juli 2019 #7 Skrevet 25. juli 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker vulgært som negativt 😅 Anonymkode: 02b4c...8dc I en slik setting som du beskriver er omtrent ingen ting vulgært, bare sexy/morsomt/pirrende. Vulgært handler for meg mer om å gjøre/si noe i feil setting.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #8 Skrevet 25. juli 2019 Dette er nok veldig individuelt, og det avhenger nok av om det er kjæresteforhold eller "bare" en elsker. Mange menn liker nok ikke om kjæresten er vulgær, meg inkludert. Jeg har aldri hatt et elskerforhold, men hadde kanskje likt det mer i den settingen. For meg er det tennende å snakke om hva man liker og ønsker å gjøre, litt som en oppvarming. Og så kan man sette i gang 🙂 Anonymkode: 3086d...c6d
herzeleid Skrevet 25. juli 2019 #9 Skrevet 25. juli 2019 Når det gjelder ff tenker jeg er et element av vulgaritet i relasjonen i utgangspunktet, og om hun demonstrerer mer av dette i meldinger og bilder tenker jeg det er uproblematisk, så lenge det ikke er snakk om sex eller fantasier den ene synes er frastøtende. Om det er snakk om en seriøs relasjon kan det nok være en ide å vente litt med vulgariteten, og etablere en såpass trygg relasjon at den andre vet at dette kun er en begrenset side som en får utløp for med partneren, og at en ellers er betraktelig mer "classy". 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #10 Skrevet 25. juli 2019 Vulgær prat er absolutt no go for meg i et kjæresteforhold - omtrent som å skru av bryteren. Noe mindre feminint kan jeg nesten ikke tenke meg. Anonymkode: 0ffad...955 1
Sphere Skrevet 25. juli 2019 #11 Skrevet 25. juli 2019 I en ff-relasjon er det meste greit i mine øyne. Jeg liker at hun tør å være seg selv og dele eventuelle fantasier med meg. Men som alltid gjelder det å kjenne sitt publikum.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #12 Skrevet 26. juli 2019 Ts, min erfaring er at menn som ikke er truet av kvinnen sin seksualitet elsker dette. Jeg har hatt 3 forhold i mitt liv, og sendte sånt før etablert forhold. Det hindret dem ikke i å ønske forhold, tvert imot elsket de at de gjorde meg så fyra opp at jeg ble så kåt av akkurat han/dem, de blomstret av selvtillit og ble noen råskinn i senga Føl på det først, start forsiktig og merk om mannen er med på notene. Anonymkode: 9b566...85e 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #13 Skrevet 26. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts, min erfaring er at menn som ikke er truet av kvinnen sin seksualitet elsker dette. Jeg har hatt 3 forhold i mitt liv, og sendte sånt før etablert forhold. Det hindret dem ikke i å ønske forhold, tvert imot elsket de at de gjorde meg så fyra opp at jeg ble så kåt av akkurat han/dem, de blomstret av selvtillit og ble noen råskinn i senga Føl på det først, start forsiktig og merk om mannen er med på notene. Anonymkode: 9b566...85e Her tror jeg du tar feil. Ingen menn jeg kjenner, har sans for griseprat fra en kvinne. Det viser rett og slett mangel på klasse, og ofte et litt for enkelt eller litt for skrudd hode. Anonymkode: 0ffad...955 1
Hr. Aktiv Skrevet 26. juli 2019 #14 Skrevet 26. juli 2019 På 25.7.2019 den 10.27, AnonymBruker skrev: Tenker samtaler og bilder med ff på snap ol. Føler meg litt unormal i forhold til andre damer på dette området siden jeg liker dicpics, veldig dirtytalk og sender mye tilbake. Noen som synes damer kan bli for vulgære? Skjønner det er individuelt, men.. Hva liker du ? Anonymkode: 02b4c...8dc Drøye? Min oppfattelse av damer så blir de fysisk dårlige bare men åpner strikken bittelitt. Aldri opplevd damer prate grisete.
Gjest tullete rusk Skrevet 26. juli 2019 #15 Skrevet 26. juli 2019 (endret) Når du hører klager om dickpics handler det om menn man ikke kjenner eller som man ikke hadde en seksuell kontakt med som plustelig sender det. Det er noe helt annet å få seksuelle bilder med noen med flørter seksuelt med og der man er interessert i hverandre, mot det å få dickpic av noen som så profilen din på tinder. Tror nok mange kvinner er mye mer seksuelle enn det man skulle tro. Men kvinner må også være mer forsiktige fordi de lett får stalkere, uønsket oppmerksomhet osv. Det er mange flere menn som mener de har krav og rett på kvinners oppmerksomhet, enn kvinner som mener det om menn. Derfor er det klokt av kvinnen å være forsiktig. Jeg mener det er et red flag for begge kjønn om man ikke utviser noe skeptisisme eller forsiktighet i begynnelsen av et bekjentskap. Når man har kommet så langt at man flørter seksuelt, så skal det mye til for å bli for vulgær... Endret 26. juli 2019 av tullete rusk
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #16 Skrevet 26. juli 2019 8 minutter siden, Hr. Aktiv said: Drøye? Min oppfattelse av damer så blir de fysisk dårlige bare men åpner strikken bittelitt. Aldri opplevd damer prate grisete. Er du enig med han over deg da? At ikke damer kan være både classy men også prate grisete og sende bilder til den de driver med? Anonymkode: 9b566...85e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #17 Skrevet 26. juli 2019 20 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Drøye? Min oppfattelse av damer så blir de fysisk dårlige bare men åpner strikken bittelitt. Aldri opplevd damer prate grisete. De tilhører definitivt unntakene, men jeg har opplevd mange grisete og vulgære kvinner. Som sagt, helt ødeleggende for min interesse, men det finnes mange usofistikerte, vulgære mannfolk som de sikkert passer fint sammen med. Anonymkode: 0ffad...955 1
herzeleid Skrevet 26. juli 2019 #18 Skrevet 26. juli 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du enig med han over deg da? At ikke damer kan være både classy men også prate grisete og sende bilder til den de driver med? Anonymkode: 9b566...85e Jeg tenker at det fint går an å være begge deler. Men om hun har for vane å "drive med" menn og er vulgær med alle/mange av disse er det klart det fremstår veldig mye mindre attraktivt enn om du selv er unntaket og hun åpner den siden når forholdet har utviklet seg.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #19 Skrevet 26. juli 2019 13 minutter siden, herzeleid said: Jeg tenker at det fint går an å være begge deler. Men om hun har for vane å "drive med" menn og er vulgær med alle/mange av disse er det klart det fremstår veldig mye mindre attraktivt enn om du selv er unntaket og hun åpner den siden når forholdet har utviklet seg. Ja, den ser jeg! Anonymkode: 9b566...85e
Katten.2.0 Skrevet 26. juli 2019 #20 Skrevet 26. juli 2019 On 7/25/2019 at 10:29 AM, AnonymBruker said: De kan være så drøye og vulgære de bare vil. Det bikker over til usexy i det øyeblikket jeg merker at det ikke faller naturlig for dem. Anonymkode: 44d8a...ce0 Dette er jeg fullstendig enig i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå