Superlammet Skrevet 8. mai 2005 #1 Skrevet 8. mai 2005 http://go.vg.no/cgi-bin/front.cgi/0/http:/...yer.hbs?id=1419 Kan bare advare om sterke bilder her... videoen taler for seg selv.... sykt.... :-x Edit: Da har jeg redigert tittelen. Advarer igjen mot STERKE bilder.
Lassie Skrevet 8. mai 2005 #2 Skrevet 8. mai 2005 Du kunne jo skrevet hva det dreide seg om, da! Så kunne man selv valgt om man ville se videoen eller ikke. Helt jævlig. Jeg blir dårlig av å se slikt. :cry:
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2005 #3 Skrevet 8. mai 2005 Du kunne jo skrevet hva det dreide seg om' date=' da! Så kunne man selv valgt om man ville se videoen eller ikke. [/quote'] Jeg går ikke inn og ser videoen før jeg vet hva det dreier seg om...
Lassie Skrevet 8. mai 2005 #4 Skrevet 8. mai 2005 Det er bilder fra Kina hvor du ser at de flår dyr levende. Jeg kunne gjerne vært foruten videoen, da jeg så hva det var klikket jeg vekk så jeg har ikke sett hele.
Gjest marthepia Skrevet 8. mai 2005 #5 Skrevet 8. mai 2005 Fy faan!! Enn at noen klarer å gjøre slike ting mot dyr! Blir dårlig av å se på!
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2005 #6 Skrevet 8. mai 2005 Og så kommer det store spørsmålet: Kjøper du hårstrikker, sjal, skjerf, votter, cardigans og kåper med uidentifiserbar pelspynt/-kant? Gjør du det, kan det godt være at du er med å støtte slike handlinger ved å skape et marked for å selge skinn. Unnskyld om noen mente det var en avsporing, jeg mener det er relevant for den avsky vi føler når vi ser slikt, og hva vi som forbrukere faktisk kan være med å påvirke selv.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2005 #7 Skrevet 8. mai 2005 Og så kommer det store spørsmålet: Kjøper du hårstrikker, sjal, skjerf, votter, cardigans og kåper med uidentifiserbar pelspynt/-kant? Gjør du det, kan det godt være at du er med å støtte slike handlinger ved å skape et marked for å selge skinn. Unnskyld om noen mente det var en avsporing, jeg mener det er relevant for den avsky vi føler når vi ser slikt, og hva vi som forbrukere faktisk kan være med å påvirke selv. Det er jeg helt enig i. Viktig å være oppmerksom på slikt.
Gjest seroxata Skrevet 8. mai 2005 #8 Skrevet 8. mai 2005 Huff, jeg begynner ALLTID å grine av slikt:(:(
Superlammet Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2005 Og så kommer det store spørsmålet: Kjøper du hårstrikker, sjal, skjerf, votter, cardigans og kåper med uidentifiserbar pelspynt/-kant? Gjør du det, kan det godt være at du er med å støtte slike handlinger ved å skape et marked for å selge skinn. Unnskyld om noen mente det var en avsporing, jeg mener det er relevant for den avsky vi føler når vi ser slikt, og hva vi som forbrukere faktisk kan være med å påvirke selv. Uansett hva man kjøper støtter man noe som på en eller annen måte har en link til noe som er virkelig negativt.
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2005 #10 Skrevet 9. mai 2005 GRRRRRRRRR...jeg blir ¨så forbanna når jeg ser dette :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #11 Skrevet 9. mai 2005 Uansett hva man kjøper støtter man noe som på en eller annen måte har en link til noe som er virkelig negativt. Ikke enig. Du generaliserer fryktelig! Men det minste vi kan gjøre er å være kritiske og oppegående mennesker, og ikke bare være drevet av behovet for at vi "må" ha.
Gjest Melk Skrevet 10. mai 2005 #13 Skrevet 10. mai 2005 Hvorfor har så mange et ønske om å se slike bilder? Klarer man ikke å tenek seg til at konseptet "å bli flått levende" er svært ille?
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2005 #14 Skrevet 10. mai 2005 Hvorfor har så mange et ønske om å se slike bilder? Klarer man ikke å tenek seg til at konseptet "å bli flått levende" er svært ille? Du sier noe. Selv klarer jeg aldri se på sånne ting... Blir for vondt.
MiniMjau Skrevet 11. mai 2005 #15 Skrevet 11. mai 2005 Huff' date=' jeg begynner ALLTID å grine av slikt:(:([/quote'] Ikke grin, bare IKKE KJØP sånne pelsdingser. Til og med lekemus og katteleker kan ha pels fra disse uskyldige ofrene. Har lyst til å grine jeg også, enda jeg ikke har sett på filmen. Jeg såg den dokumentaren på TV2 for et par år tilbake da "Levende Flådd". Sponheim forholdt seg passiv til spørsmålet om å boikotte import av skinn og pels. ...ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå