AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #1 Skrevet 25. juli 2019 eller, altså - jeg er hetrofil, eller hetrofleksibel kanskje.. uansett - bifil er jeg ikke for jeg forelsker meg ikke i jenter og jeg liker menn best, men.. problemet er som følger - jeg liker damer også, seksuelt (og som venner så klart) det er noe helt unikt med en damekropp, og jenter som liker jenter - herreegud som de kan tilfredsstille deg.. I starten av mitt forhold til mannen min var jeg veldig tydelig på at jeg er slik skrudd sammen. Han var sågar med på en trekant med ei jente jeg hadde et seksuelt forhold til den gang, han taklet det dårlig da men lovet på heder og ære at han var OK med at jeg var sånn osv osv - men over tid har det vist seg at han ikke er så ok med dette likevel, og jeg har avstått fra å ha sex med jenter i mange år fordi han ikke likte det men nå tenker jeg på det oftere og oftere - og jeg savner det. Problemet er at han ikke er "der" - så hva gjør jeg, ender et årelangt forhold og går ut av livet vårt som single fordi jeg savner denne delen av meg eller biter tenna sammen og fortsetter savne noe som for meg kjennes viktig? Anonymkode: e6cd9...796
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #2 Skrevet 25. juli 2019 Du er biseksuell og det du har mest å tjene på er å få mannen din til å forstå forskjell på bifil og biseksuell. Da blir nok trusselen mindre, vil jeg tro. Anonymkode: 6734c...66e
Geojak Skrevet 25. juli 2019 #3 Skrevet 25. juli 2019 (endret) Måtte google litt: Bifili ble definert som en seksuell orientering hvor en kunne forelske seg i eget og motsatt kjønn. Biseksuell ble definert som det å ha sex med eget og det motsatte kjønn, men uten å føle forelskelse i forhold til eget kjønn Det vanskelige her er vel at han ikke ønsker å dele deg med andre. Han er nok redd for at du skal foretrekke sex med kvinner fremfor han. Jeg har ikke opplevet dette selv, så har ingen erfaring, men kan tenke meg at dersom kona ville gå til sengs med en annen dame, ja så hadde jeg nok vært redd for at hun etterhvert ville kunne velge henne fremfor meg. Har derfor ikke noen gode råd, annet en å forsikre ham om at du ikke har planer om å forlate ham for en annen (kvinne) men at du ønsker å oppleve å ha sex med en dame igjen. Tror det er viktig å snakke ut om dette, for å gjøre ham trygg på hva du er ute etter. Endret 25. juli 2019 av Geojak
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #4 Skrevet 25. juli 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: eller, altså - jeg er hetrofil, eller hetrofleksibel kanskje.. uansett - bifil er jeg ikke for jeg forelsker meg ikke i jenter og jeg liker menn best, men.. problemet er som følger - jeg liker damer også, seksuelt (og som venner så klart) det er noe helt unikt med en damekropp, og jenter som liker jenter - herreegud som de kan tilfredsstille deg.. I starten av mitt forhold til mannen min var jeg veldig tydelig på at jeg er slik skrudd sammen. Han var sågar med på en trekant med ei jente jeg hadde et seksuelt forhold til den gang, han taklet det dårlig da men lovet på heder og ære at han var OK med at jeg var sånn osv osv - men over tid har det vist seg at han ikke er så ok med dette likevel, og jeg har avstått fra å ha sex med jenter i mange år fordi han ikke likte det men nå tenker jeg på det oftere og oftere - og jeg savner det. Problemet er at han ikke er "der" - så hva gjør jeg, ender et årelangt forhold og går ut av livet vårt som single fordi jeg savner denne delen av meg eller biter tenna sammen og fortsetter savne noe som for meg kjennes viktig? Anonymkode: e6cd9...796 Du høres først og fremst ut som du mangler grenser. Anonymkode: 71ce8...3b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå