Gå til innhold

Elektrisk tørkestativ - funker det like bra som tørketrommel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Visste ikke at det fantes engang. Har ikke plass til trommel og har lenge ergret meg over at håndklær og kluter blir helt stive ved lufttørking, så tenkte dette kunne være noe. Får man myke håndklær om man bruker elektrisk tørkestativ?

Anonymkode: 7dfb6...b58

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om. Har du en link? 

Anonymkode: 5c9fd...68f

AnonymBruker
Skrevet

Blir ikke mykt som i tørketrommel. 

Anonymkode: 0ebf1...179

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er ett: https://www.power.no/hjem-og-fritid/stryking-og-klespleie/tilbehoer-til-klesbehandling/point-elektrisk-toerkestativ-148cm/p-493743/ 

selges i mange butikker. Jeg hadde heller aldri hørt om det. Kom over det på finn.

Les produktomtalene på linken, det er svært mange som var misfornøyde

Anonymkode: c35fa...873

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Visste ikke at det fantes engang. Har ikke plass til trommel og har lenge ergret meg over at håndklær og kluter blir helt stive ved lufttørking, så tenkte dette kunne være noe. Får man myke håndklær om man bruker elektrisk tørkestativ?

Det vil bli akkurat det samme som lufttørking, bare bittelitt raskere muligens.

Selve tromlinga er mye av det som gjør håndklær myke i tørketrommel.

Anonymkode: 24162...4b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er ett: https://www.power.no/hjem-og-fritid/stryking-og-klespleie/tilbehoer-til-klesbehandling/point-elektrisk-toerkestativ-148cm/p-493743/ 

selges i mange butikker. Jeg hadde heller aldri hørt om det. Kom over det på finn.

Tull å bruke penger på. 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du tror at et elektrisk tørkestativ kan erstatte tørketrommelen så tar du desverre feil.

Hånklærne dine blir harde fordi du ikke rister dem før du henger dem til tørk og fordi håndklærne bruker lang tid på å tørke. Bruker du i tillegg for mye vaskemiddel i en vaskemaskin med dårlig skylling så gjør ikke det tingene bedre.

Anonymkode: 9656a...8f7

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp kombinert vaskemaskin og tørketrommel. Den tørker ikke like mange kilo som den vasker, men det er et godt alternativ.

Anonymkode: c65d4...fd0

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en vanlig luftavfukter. Suger opp fuktigheten både fra klærne og rommet de henger i og er svært effektivt. Mye billigere enn alternativene. 

Anonymkode: f1dcc...d93

AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo rent sprøyt! :rolleyes: "Stativet er derfor perfekt til tørking av f.eks. dundyner og andre tekstiler som ikke tåler tørketrommel." Tvert imot er jo trommel anbefalt for dundyner/-puter, nettopp pga. bevegelsene. Villedende markedsføring, anyone? 

Anonymkode: c27ac...8cc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å, crap da!

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp kombinert vaskemaskin og tørketrommel. Den tørker ikke like mange kilo som den vasker, men det er et godt alternativ.

Anonymkode: c65d4...fd0

Har vurdert det ja.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp en vanlig luftavfukter. Suger opp fuktigheten både fra klærne og rommet de henger i og er svært effektivt. Mye billigere enn alternativene. 

Takk for tips, men tviler på at det gjør håndklærne mykere..

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips, men tviler på at det gjør håndklærne mykere..

Det er nok så. Selv foretrekker jeg stive håndklær; får peeling på ryggen etter dusjen. Myke håndklær er så ekkelt, føles som om de allerede er brukt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...