AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #1 Skrevet 24. juli 2019 Hei! Minsten på 12 mnd skal straks begynne i barnehagen, men går ikke enda. Hva har dere andre på føttene når de er ute? For vått vær finnes jo slike regnsokker, men tenker på tørt mildt vær. 2 par sokker? Tøfler? Mange av disse skoposene er jo foret.. Anonymkode: fdaed...3a6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #2 Skrevet 24. juli 2019 Her hadde vi sånne lær å gå sko eller nybegynner sko, sånne som er litt høyere på ankelen enn vanlige sko. Barnet her kunne heller ikke gå da hun begynte i bhg. Den første vinteren hadde vi sånne vinterfora "poser". Anonymkode: bc699...f44
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #3 Skrevet 25. juli 2019 Jeg kjøpte skoposer med og uten for. De kan brukes selv om det er tørt. 😊Men barnehagen etterlyste støvler og sko før hun kunne gå. Jeg nektet, da det ikke er bra for føttene. De ansatte syntes at jeg var litt rar, men godtok det. Anonymkode: fab51...87b
Minlillelykke Skrevet 25. juli 2019 #4 Skrevet 25. juli 2019 Vet barnas hus selger skinn tøfler, slike uten hard såle. Vi brukte de før barna kunne gå skikkelig. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #5 Skrevet 25. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte skoposer med og uten for. De kan brukes selv om det er tørt. 😊Men barnehagen etterlyste støvler og sko før hun kunne gå. Jeg nektet, da det ikke er bra for føttene. De ansatte syntes at jeg var litt rar, men godtok det. Anonymkode: fab51...87b Ok, har ikke funnet uten for, men da skal jeg lete 😅 ja jeg er enig, kjøper ikke sko før hun går jeg heller. Hun har i tillegg ganske små føtter enda, så det blir bare klumpete og unødvendig. Anonymkode: fdaed...3a6
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #6 Skrevet 25. juli 2019 3 minutter siden, Minlillelykke skrev: Vet barnas hus selger skinn tøfler, slike uten hard såle. Vi brukte de før barna kunne gå skikkelig. Ja jeg har et par sånne også, de kan jo også brukes 😊 Anonymkode: fdaed...3a6
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #7 Skrevet 25. juli 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Minsten på 12 mnd skal straks begynne i barnehagen, men går ikke enda. Hva har dere andre på føttene når de er ute? For vått vær finnes jo slike regnsokker, men tenker på tørt mildt vær. 2 par sokker? Tøfler? Mange av disse skoposene er jo foret.. Anonymkode: fdaed...3a6 Barn skal ikke ha faste harde sko på beina før de går mer enn de krabber. Ellers kan fot, hofter og rygg skades. Sokker setter det seg sand, grus og alt mulig i og er lite behagelig for små føtter. Fotposer som er vann og sandavvisende er derfor å foretrekke. Anonymkode: fe16b...aa5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #8 Skrevet 25. juli 2019 Anbefaler Nøstebarn sine skinntøfler! Perfekte ute i tørt vær. Anonymkode: c5684...b62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå