AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #1 Skrevet 24. juli 2019 Har en benkoppvaskmaskin fra Electrolux som funker særdeles dårlig. Det blir ikke rent. Den er koblet til vannet i springen og jeg kjører på maks varmt vann i håp om at noe skal gå av. Men oppvasken kommer ut like skitten som da den gikk inn. Fett sitter fast og alt bestikk er flekkete av skitt. Glass har fortsatt fingermerke. Så nå blir jo alt vasket opp før det går i maskinen. Har prøvd å rense den og vaske filter mange ganger. Andre tips? Kaste den ut av vindu? 🤔 Anonymkode: 64fa1...419
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #2 Skrevet 24. juli 2019 Jeg hadde hevet den på huet ut for lenge siden om det fortsatt er fingermerker etter bruk med maskinoppvaskmiddel, så lenge garantier er utløpt ja. Anonymkode: c5e85...8b3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #3 Skrevet 24. juli 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en benkoppvaskmaskin fra Electrolux som funker særdeles dårlig. Det blir ikke rent. Den er koblet til vannet i springen og jeg kjører på maks varmt vann i håp om at noe skal gå av. Men oppvasken kommer ut like skitten som da den gikk inn. Fett sitter fast og alt bestikk er flekkete av skitt. Glass har fortsatt fingermerke. Så nå blir jo alt vasket opp før det går i maskinen. Har prøvd å rense den og vaske filter mange ganger. Andre tips? Kaste den ut av vindu? 🤔 Anonymkode: 64fa1...419 Blir den varm utenpå, slik at du vet at varmen fungerer? Går vannsprederne rundt når du prøver å snurre på den eller dem? Hører du at den tar innvann? Hvor gammel er den? Hvilket vaskemiddel bruker du? Oppvaskmaskiner fungerer generelt dårlig dersom man setter inn gammel skitt på kjøkkentingene. Vi var veldig fornøyd med benkeoppvaskmaskinen den gangen vi hadde liten plass. Anonymkode: f0648...2b3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #4 Skrevet 24. juli 2019 Oppvaskmaskiner og vaskemaskiner skal kun ha kaldt vann. Kanskje filteret på tuten på kjøkkenkranen eller filteret bak på maskinen burde renses? Anonymkode: e6d39...3c0
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #5 Skrevet 24. juli 2019 Snurreren går rundt. Det blir vått inni der. Men jeg begynner å lure på om det kommer lite vann inn i maskina faktisk. Så jeg skal ta av vannslangen og sjekke denne. Eventuelt bytte filteret på den. Har ikke tenkt på det før nå. Anonymkode: 64fa1...419
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå