AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #1 Skrevet 24. juli 2019 Jeg er lei klamme føtter i sokker og sko, så har sett på noen du bare sparker på deg. Men er de noe gode å gå i liksom og er du konf med å vise tær? Anonymkode: 4ccd1...7dd
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #2 Skrevet 24. juli 2019 Nei vil helst ikke vise frem tærne mine da de er veldig stygge. Anonymkode: 6ae06...bc1 1
Dricka Skrevet 24. juli 2019 #3 Skrevet 24. juli 2019 Ja, jeg bryr meg ikke noe om å vise tær. Tenker at livet mitt er for kort til å ikke leve behagelig og gå kledd sånn jeg vil og synes er fint. Man har den kroppen man har! 18
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #4 Skrevet 24. juli 2019 Jeg er kvinne og har store mannetær, så jeg går med lukkede sko overalt unntatt på stranda. Anonymkode: b5c9d...48a 1
Måbarefåsiat... Skrevet 24. juli 2019 #5 Skrevet 24. juli 2019 Bruker ikke sokker og sko sånn mellom april og oktober. Unntak er pene anledninger som krever bunad fx. Jeg lakkerer tåneglene i en sprek farge, så får de som vi se se, og de som ikke vil, får slippe. 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #6 Skrevet 24. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei vil helst ikke vise frem tærne mine da de er veldig stygge. Anonymkode: 6ae06...bc1 Ingen som har noe i hodet går og kikker folk på tærne uansett. Jeg gir blaffen. Anonymkode: e838b...e32 11
Daria Skrevet 24. juli 2019 #7 Skrevet 24. juli 2019 Jeg går barbeint eller med sandaler stort sett hele sommeren og tanken på at det skulle være noe problem å vise tærne har aldri streifet meg. 14
Ullvott Skrevet 24. juli 2019 #8 Skrevet 24. juli 2019 Det gjør meg ingen ting å vise tær. Må ha velpleide negler (kortklipte og enten pent lakkerte eller uten lakk), det er det eneste. Jeg har aldri tenkt på at tærne mine ikke er særlig feminine før jeg leste innlegget til AB...48a rett over her, så akkurat det gidder jeg virkelig ikke gi noen plass i den store haugen av komplekser. 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #9 Skrevet 24. juli 2019 Det er vel en av de få tingene man ikke får gjort noe med uansett. Tær er tær. Anonymkode: 647c7...b65 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #10 Skrevet 24. juli 2019 Jeg har dessverre en medfødt greie som på engelsk kalles curly toes (nei, ikke hammertær) så jeg sparer verden for det synet. Har vokst opp med å bli fortalt hvor stygt det er, så nå viser jeg ikke føttene mine til noen med mindre jeg absolutt må. Anonymkode: 7a284...4a8
Leo Skrevet 24. juli 2019 #11 Skrevet 24. juli 2019 Det er veldig få som har utpreget vakre tær og mine, som har vært både skadet og operert mange ganger er i hvert fall ikke spesielt vakre. Steller man føttene og neglen sine, og evt. får litt hjelp hos en fotpleier, så vil jeg imidlertid påstå at de aller fleste kan få tær og føtter som det ikke er noe problem å vise frem i sandaler. Føttene til folk er gjerne ikke noe man studerer så nøye og hvis de ikke er helt spesielt skitne og/eller ustelte så er de ganske enkelt ikke noe man legger merke til. Her i Norge er vi dessuten henvist til å ha føttene våre godt innpakket i tette sko og sokker store deler av året, så de har absolutt godt av å få både bevegelsesfrihet, lys og luft. Det finnes massevis av sandaler etc. som er gode å gå i og ganske kule/fine samtidig så det er bare å kjøre på TS! 8
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. juli 2019 #12 Skrevet 26. juli 2019 Bryr meg ikke, har helt normale tær.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #13 Skrevet 26. juli 2019 Alle tær er stygge. Så ja jeg går barbent hele sommeren. Da mine tær er like stygge som alle andre sine. Skulle jeg skjemmes for en ing, måtte det jo da først finnes en pen utgave av tingen. Siden det ikke gjør det med tær, så har jeg aldri tenkt på at det er koe å skjule. Anonymkode: 14d90...63e 7
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #14 Skrevet 26. juli 2019 Enig med ab...63e! Tær er bare ikke vakkert på noe anna enn babyer og små barn (babytåser er bare såå nusselig!). Tær er stygge. Så lenge de ikke stinker eller har unormalt lange negler så velger jeg å ikke legge merke til dem. Folk MÅ få lufte tærene sine. Anonymkode: 812a6...fa1 5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #15 Skrevet 26. juli 2019 Ingen bryr seg om tærne dine uansett. Jeg er sinssykt plattfot med feilstillinger i foten, jeg går som en and, men hindrer det meg i å være komfortabel om sommeren? Nei. Anonymkode: 9c4e5...875 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #16 Skrevet 26. juli 2019 Jeg legger aldri merke til hvordan andres tær ser ut og regner med at andre er like lite interessert i mine. Jeg går uansett alltid kledt i det jeg selv ønsker og vifter med tærne i åpne sko hele sommeren. Anonymkode: 7b4ca...23d 2
tånegla Skrevet 26. juli 2019 #17 Skrevet 26. juli 2019 Hjelpes hva folk gjør/tenker for å trøkke seg selv ned. Tær er tær, bare stell dem så bryr ikke folk seg. Jeg har alltid sagt at om jeg blir lottomillionær skal jeg operere den ene tåa mi som har epleform. Ikke fordi den er stygg men fordi det er så vanskelig å finne sko som passer. 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #18 Skrevet 26. juli 2019 På 24.7.2019 den 22.29, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne og har store mannetær, så jeg går med lukkede sko overalt unntatt på stranda. Er mann og har litt store men ganske vanlige tær. Har aldri likt å vise de, og trodde jeg var alene om det. Å gå barbent eller i sandaler barbent blant folk, kunne jeg aldri tenkt meg å gjøre. Men brydde meg aldri når jeg var i dusjen og sånn sammen med andre. Hater egentlig tær generelt, og aksepterer det bare på kvinner på en måte. Men de bør helst være ok, og helst med lakkerte neiler. Ulakkerte neiler krever mer på både fingre og tær om jeg skal synes det er pent. Hvis en kvinne har ulakkerte neiler og i tillegg antydning til skitt under, vil jeg nesten spy. Det ser groteskt lite kvinnelig ut syns jeg. Anonymkode: d5c59...421 2
Gjest Melis123 Skrevet 26. juli 2019 #19 Skrevet 26. juli 2019 Jeg viser tær i sandaler hver dag hele sommeren, helt blottet for skam😇 lakker neglene og lar det stå til! Stikker dem ikke opp i trynet på folk om de ikke insisterer, men nekter å gjemme bort føttene når det endelig er sandalvær😎
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #20 Skrevet 26. juli 2019 Jeg skjønner ikke denne noiaen for nakne føtter og tær i friluft. Jeg elsker å gå barbeint og i åpne sandaler. Kunne ikke brydd meg mindre om andre har krokete, rare, stygge tær heller. Slipp tærne fri! Anonymkode: 0871b...11a 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå