Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min store drøm er å ha kropp som mitt idol, Arnold Schwarzenegger. Har holdt på å bygge meg opp en stund nå. Hva synes dere kvinner om dette? Blir det overkill, eller er det hot? Tar ett bilde fra mitt idol, Arnold, og ett av meg selv. Jeg har en del fett på kroppen, og har ikke holdt på så lenge. har ikke begynt å kutte ned fettprosenten. Nå handler det bare om å pakke på seg (tar ikke roids, altså.) Skal prøve å få det mest mulig likt da, vet at ARnold brukte litt bol.

images.jpg

20190722_032709.jpg

Anonymkode: 890f3...101

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen liker det, andre ikke. Jeg personlig synes ikke så store muskler er noe fint

Anonymkode: ad75b...042

AnonymBruker
Skrevet

En trent kropp er en imponerende kropp, spør du meg. :) Lykke til - men håper du skjønner at Arnold er en legende innen kroppsbygging, så tror ikke noen vil kunne se ut akkurat som ham. Tren hvis det får deg til å føle deg bra, og du kommer til å se mer trent ut så klart, men gjør det for deg selv, ikke for noen andre! :) 

Anonymkode: 78252...a49

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til - men håper du skjønner at Arnold er en legende innen kroppsbygging, så tror ikke noen vil kunne se ut akkurat som ham. Tren hvis det får deg til å føle deg bra, og du kommer til å se mer trent ut så klart, men gjør det for deg selv, ikke for noen andre! :) 

Ja jo, takk og enig med deg i det. :) skjønner at genetikken bestemmer hvordan musklene blir seende ut med riktig trening. :) Jeg skal bare fokusere på å spise masse riktig mat og så får vi se hvordan det går. Men jeg liker litt hårete mål, hehe. Ja, jeg gjør det mest for meg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Siden du spør, så håper jeg det er greit å være ærlig.

Nei, bola kropp, og for mye muskler generelt er jævlig stygt. Synes det er turn off og litt ekkelt.

Kunne heller aldri tenke meg en mann med så lav  fettprosent, blir hardt og ubehagelig, ingen ting å kose meg.

Slik du er nå ser du mye bedre ut en Schwarzenegger, synes heller ikke du trenger å få ned fettprosenten. Slik du er nå ser du naturlig ut, og naturlig er bra. 

Ville mye heller tatt en feit mann, enn en bola en som Schwarzenegger.

Anonymkode: 55ec9...210

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

"Bolekropp"? Det viser jo til anabole steroider. Er det det du vil ha? 

Anonymkode: e13d2...299

• Liker 2
Skrevet

Du kan ikke få en bolekropp uten bol. Jeg vet ikke om setter er seriøst eller ikke. Men uansett skaff deg en annen interesse. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden du spør, så håper jeg det er greit å være ærlig.

Nei, bola kropp, og for mye muskler generelt er jævlig stygt. Synes det er turn off og litt ekkelt.

Kunne heller aldri tenke meg en mann med så lav  fettprosent, blir hardt og ubehagelig, ingen ting å kose meg.

Slik du er nå ser du mye bedre ut en Schwarzenegger, synes heller ikke du trenger å få ned fettprosenten. Slik du er nå ser du naturlig ut, og naturlig er bra. 

Ville mye heller tatt en feit mann, enn en bola en som Schwarzenegger.

Anonymkode: 55ec9...210

Jeg kunne ikke vært mer uenig! 

Anonymkode: e1349...575

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Kågebruker skrev:

Du kan ikke få en bolekropp uten bol. Jeg vet ikke om setter er seriøst eller ikke. Men uansett skaff deg en annen interesse. 

Hvorfor skal han skaffe seg en annen interesse? Hva er galt med å bygge kropp?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal han skaffe seg en annen interesse? Hva er galt med å bygge kropp?

Vet du hva 'bole'  betyr i denne sammenhengen? Det er selvfølgelig flott å bygge muskler, men ikke ved hjelp av anabole steroider. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva 'bole'  betyr i denne sammenhengen? Det er selvfølgelig flott å bygge muskler, men ikke ved hjelp av anabole steroider. 

Det vet jeg veldig godt, men ser ikke at Ts har sagt at han vurderer steroider så skjønner ikke hvorfor han trenger nye interesser. 

Og om han skulle velge steroider for å få den kroppen han drømmer om tenker jeg at det uansett er opp til han. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet jeg veldig godt, men ser ikke at Ts har sagt at han vurderer steroider så skjønner ikke hvorfor han trenger nye interesser. 

Og om han skulle velge steroider for å få den kroppen han drømmer om tenker jeg at det uansett er opp til han. 

Ts skriver jo rett ut 'bolekropp'. Det betyr en kropp som er bygget ved hjelp av anabole steroider. Da går det fra å være helsebringende til å bli helseskadelig. Det er ikke engang lovlig. Det må være lov å kommentere det. 

• Liker 3
Gjest Familytree
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min store drøm er å ha kropp som mitt idol, Arnold Schwarzenegger. Har holdt på å bygge meg opp en stund nå. Hva synes dere kvinner om dette? Blir det overkill, eller er det hot? Tar ett bilde fra mitt idol, Arnold, og ett av meg selv. Jeg har en del fett på kroppen, og har ikke holdt på så lenge. har ikke begynt å kutte ned fettprosenten. Nå handler det bare om å pakke på seg (tar ikke roids, altså.) Skal prøve å få det mest mulig likt da, vet at ARnold brukte litt bol.

images.jpg

20190722_032709.jpg

Anonymkode: 

Absolutt, men du må begynne å trene for å bli Arnold. Jeg vil råde deg til ikke å gjøre rutinen hans fordi kroppen din er annerledes

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts skriver jo rett ut 'bolekropp'. Det betyr en kropp som er bygget ved hjelp av anabole steroider. Da går det fra å være helsebringende til å bli helseskadelig. Det er ikke engang lovlig. Det må være lov å kommentere det. 

“Bolekropp” kan like gjerne være en betegnelse på en skikkelig pumpa definert kropp med lav fettprosent, gud hvor mange som får kommentarer om bolekropp uten å noen gang ha rørt steroider. Uansett skriver Ts at han ikke bruker det så jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor han da trenger andre interesser. 

Og btw sååå helseskadelig er det ikke, er du egentlig klar over hvor mange som bruker/har brukt? Det er ikke noe man går på konstant.

Skrevet

Jeg tviler sterkt på at du noen gang vil kunne se ut som legenden selv, men at du kan se rimelig bra ut er det ingen tvil om. Her ser det ut som om du har en solid mengde muskelmasse under isolasjonslaget ditt :)

Du må bare kutte nok fett samtidig som du holder på den muskelmassen, så tror jeg du blir rimelig rå. Og husk at en lavere fettprosent gir en illusjon av høyere muskelmasse selv om du faktisk ikke har mer muskelmasse. Case in point:

Sebastien-a.jpg?ts=1415657717

Personen veier ca. 15 kg mindre på de siste to bildene enn på det første, men ser særdeles mye mer muskuløs og egentlig "stor" ut. Meget tvilsomt at han la på seg noe muskelmasse under den cutten når han allerede var såpass godt trent.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du har et fint utgangspunkt. Faktisk kunne jeg fint vært med en mann med akkurat en slik kropp. Men hadde ikke hatt noe imot om han fikk større armer, rygg og lår. Som er bygget naturlig.

Uansett hva du gjør, IKKE ta steroider. Regner med du er fornuftig nok til å skjønne hvor helseskadelig det er. Bolekropper er overhodet ikke attraktivt, jeg kjenner faktisk ingen jenter som liker det. Jeg skjønner hva du mener med at Arnold har en fin kropp. Han er jo legendarisk. Men sånne kropper er for min del bare til utstilling.

En av eksene mine var en bodybuilder, jeg var (og er) styrkeløfter. Det var faktisk jævlig slitsomt å være sammen med ham fordi han var helt besatt. Mas om proteiner hele tiden, stå opp grytidlig for å spise for så å legge seg igjen (jævla viktig å spise masse proteiner hver 4. time), han kunne trene to ganger til dagen. Var egentlig flaut å trene sammen med ham. Det var en "bolekultur" på det treningssenteret. Masse kvisete ballongmenn som hoiet og stønnet og hadde singleter med utrigning som knapt dekket overkroppen. Jeg benket, bøyde og market mer enn 90% av de gutta (jeg lyger ikke)... IKKE attraktivt!

Jeg fikk faktisk eksen til å fokusere på styrkeløft, det var som om han ble en ny mann. 😹 Det er noe annet med en mann som fokuserer på ren styrke (og over tid får en sterk og maskulin kropp som bonus!), enn bodybuildere. Og så går mange i fella, musklatørrelsen er ujevn (tenk store biceps og tynne lår og legger). Styrkeløftkropper er digg. Man kommer langt med baseøvelser + noen pumpeøvelser på slutten av økta. 

Anonymkode: 69711...590

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

“Bolekropp” kan like gjerne være en betegnelse på en skikkelig pumpa definert kropp med lav fettprosent, gud hvor mange som får kommentarer om bolekropp uten å noen gang ha rørt steroider. Uansett skriver Ts at han ikke bruker det så jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor han da trenger andre interesser. 

Og btw sååå helseskadelig er det ikke, er du egentlig klar over hvor mange som bruker/har brukt? Det er ikke noe man går på konstant.

Ok, da tok jeg feil. Er jo ikke inne i terminologien her.  Synes likevel man kaller det 'bolekropp' dersom den ikke er bygger på steroider, men greit nok. 

Ang det med helseskader så forholder jeg meg til eksperter som understreker hvor  skadelig dette er. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, «bolekropp» handler om hvordan kroppen ser ut, ikke nødvendigvis hvordan man har fått kroppen til å se slik ut :)

Man kan se «bolet» ut, uten å være det :)

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal prøve å få det mest mulig likt da, vet at ARnold brukte litt bol.

Litt? Det er umulig å få bolerkropp uten bol.

Og det er schtøgt som faen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Sandum.PT skrev:

Personen veier ca. 15 kg mindre på de siste to bildene enn på det første, men ser særdeles mye mer muskuløs og egentlig "stor" ut. Meget tvilsomt at han la på seg noe muskelmasse under den cutten når han allerede var såpass godt trent.

Helt vanvittig forskjell. Han ser jo 15 kg større ut i muskelmasse på de siste bildene. Fettet skjuler mye. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...