Gå til innhold

Skyldte fiberklut i do ved uhell

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp!

Skulle helle ut skitrent vaskevann, og der var det en klut som jeg hadde glemt å ra ut. Den raste avgårde raskere enn Ligthning MxQueen og det var null sjans for å få tak i den.

Jeg har skyldt doen med 3-4 bøtter med vann for å få et kraftig sug gjennom, i tillegg til at jeg har spolt gjentatte ganger for å prøve å få kluten gjennom rørene uten at den kiler seg fast.

Doen virker helt finr, men jeg har sånn passe panikk for dette nå ettersom vi leier.

Vet ikke om dette har noe å si, men vi bor i kjelleren i en enemannsbolig med utleiedel.

Hva gjør jeg?! Kommer dette til å gå fint? Eller kommer jeg til å ende opp med å ødelegge hele rør-systemet og må ut med flertalls tusen kroner?

Anonymkode: 8c858...45c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gladnyheten, Ts, er at folk skyller ned mye rart i do. Det går, sånn på det jevne, helt ok. Ellers ville de ikke fortsatt med å skulle ned filler, bleier, bind, tamponger, kluter, truser og dop i do. 

Så mest trolig går det helt fint. 

Sannsynligheten for at det ikke skal gå fint øker med mengden mennesker på «ditt» rør som skyller ned rare ting. Så du får nesten bare håpe at utleier ikke har for vane å skylle ned trusene sine i do, sånn at kluten din stopper i en gigantisk truse-propp et sted nedpå plenen. :ler: 

Går det galt så merker du det uansett. Og da har det noe å si at du bor nederst.. 

Anonymkode: 70d7e...7c4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...