Gå til innhold

Kvinne som fuck friend?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen med erfaring der kvinne møter kvinne kun for sex? 

Anonymkode: 9ec13...064

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og ei annen jente hadde regelmessig sex fra vi var 16 til 18. Gikk på samme skole, men var ikke venner eller hang i samme krets. Var bare for sexen sin del.

Anonymkode: 3e9d9...751

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og ei annen jente hadde regelmessig sex fra vi var 16 til 18. Gikk på samme skole, men var ikke venner eller hang i samme krets. Var bare for sexen sin del.

Anonymkode: 3e9d9...751

Kult! Er litt nysgjerrig rundt dette faktisk, men litt redd det skal utvikle seg følelser... 

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Kult! Er litt nysgjerrig rundt dette faktisk, men litt redd det skal utvikle seg følelser... 

Jeg har også hatt ei venninne hvor vi møttes mest for sex i flere år. 

Åja, det utviklet seg følelser, masse, og det er vel ikke noe å være redd for?  

Vi er sammen nå 🙂 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Risikoen for følelser er nok like stor om det er en mann eller kvinne man er ff med. Jeg har hatt forhold med to kvinner og det er ærlig talt vanskelig å svare på om vi var best beskrevet som ff eller kjærester. For følelser fikk jeg for begge og følelser fikk de tilbake, men ingen av oss var helt det at vi ville etablere oss...vi så jo til syvende og sist etter en mann. Det startet som bare sex og ble noe mer, men i begge tilfellene var vi klare hele veien på at det ikke skulle bli enda mer.  

Anonymkode: 3a593...f93

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, LiseOslo skrev:

Jeg har også hatt ei venninne hvor vi møttes mest for sex i flere år. 

Åja, det utviklet seg følelser, masse, og det er vel ikke noe å være redd for?  

Vi er sammen nå 🙂 

Så hyggelig at det endte slik for dere.☺️ 

Jo, jeg er faktisk litt redd for at det skal utvikle seg følelser. "Passer" seg ikke helt slik nå, hehe.😅 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Så hyggelig at det endte slik for dere.☺️ 

Jo, jeg er faktisk litt redd for at det skal utvikle seg følelser. "Passer" seg ikke helt slik nå, hehe.😅 

Jeg har tidligere også hatt andre jenter som fuck friends, uten at det har utviklet seg til noe mer.  Så det er jo som i et heterofilt forhold helt avhengig av kjemien mellom dere to. Av og til kan det utvikle seg til noe mer, men på langt nær alltid 🙂 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Risikoen for følelser er nok like stor om det er en mann eller kvinne man er ff med. Jeg har hatt forhold med to kvinner og det er ærlig talt vanskelig å svare på om vi var best beskrevet som ff eller kjærester. For følelser fikk jeg for begge og følelser fikk de tilbake, men ingen av oss var helt det at vi ville etablere oss...vi så jo til syvende og sist etter en mann. Det startet som bare sex og ble noe mer, men i begge tilfellene var vi klare hele veien på at det ikke skulle bli enda mer.  

Anonymkode: 3a593...f93

Sant. Det samme skjedde her. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, LiseOslo skrev:

Jeg har tidligere også hatt andre jenter som fuck friends, uten at det har utviklet seg til noe mer.  Så det er jo som i et heterofilt forhold helt avhengig av kjemien mellom dere to. Av og til kan det utvikle seg til noe mer, men på langt nær alltid 🙂 

Helt klart! Har en jeg faktisk kunne tenke meg, men der vet jeg at det ender med følelser pga. kjemien vår. Det er ikke til å unngå...

Vi får se, plutselig dukker det opp en nydelig kvinne med fyldige pupper og Strap-on på døren.🤤💦

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...