AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #1 Del Skrevet 24. juli 2019 Hei, Jeg ønsker å dele denne skrekkhistorien med dere, da jeg ikke ønsker at flere skal havne i samme situasjon som noen av oss. Jeg meldte meg på ett fag nå i vinter som privatist her i Oslo. Da jeg møtte opp første skoledag i januar luktet det sprit i klasserommet, uten at noen tenkte noe mer over det. Du tenker jo ikke akkurat at læreren din drikker alkohol, så selvfølgelig må det være en annen logisk forklaring på lukten. Kanskje kom lukten fra noen andre elever? Ukene gikk, og læreren virket fjern da han underviste. Han avsluttet undervisningen tidligere ved flere anledninger, og virket lite villig til å lære bord. Etterhvert merket vi at han hadde vin i kaffekoppen sin, og var full i timen ved flere anledninger. Han var ute av stand til å undervise i flere timer. Ledelsen fikk beskjed uten at noe ble gjort. Læreren var så full på den eksamensforberedende dagen at han ikke klarte å svare på noen av spørsmålene våre. Selvom ledelsen ble varslet om at læreren drakk ble ingenting gjort. Nå sitter vi her flere stykker fra klassen og har alle sagt opp jobbene våre, da vi var sikre på at faget skulle gå bra, noe det ikke gjorde. Vi sitter her med følelsen av at det hadde vært bedre å tatt faget på egenhånd. Jeg er ikke ute etter å henge ut Akademiet privatskole. Jeg skriver dette her, da jeg ikke ønsker at flere skal havne i samme situasjon som oss. Uten jobb, studieplass og med et enda større studielån enn i fjor. Sånn, nå er dere advart! Anonymkode: ee32c...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #2 Del Skrevet 24. juli 2019 Så du gir opp med å stille Akademiet til ansvar for at de hadde en full lærer undervise dere over lenger tid? Jeg tenker at situasjonen er utrolig leit for dere som har satset på at det skulle gå bra, men jeg syntes at dere bør ta dette videre. Hvis ikke Akademiet hører på dere vil sikkert Utdanningsetaten gjøre noe med saken. Ikke gi opp så lett! Det er snakk om framtiden deres og dere har allerede brukt en god del penger på å ta opp fag der.... Anonymkode: f4330...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #3 Del Skrevet 24. juli 2019 Tenker du at dette er representativt for alle lærere ved alle Akademiets skoler i hele Norge? Jeg kjenner flere som har god erfaring fra skolen, både som ordinær vgs og som privatist. Anonymkode: db00f...667 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spegel Skrevet 24. juli 2019 #4 Del Skrevet 24. juli 2019 Spleis på advokat og krev tilbakebetaling av skolepengene. Dere bør ha en sterk sak. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå