AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #1 Skrevet 24. juli 2019 Si fra eller ikke? Anonymkode: 465c7...5f4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #2 Skrevet 24. juli 2019 Sist jeg hadde sopp hadde jeg også en første dejt. Det gjorde så sykt vondt så hadde gjerne droppet det for min egen skyld. Han merket nok ikke noe. Nå er vi gift. 🤣 Anonymkode: 02105...84c
MammaMums Skrevet 24. juli 2019 #3 Skrevet 24. juli 2019 Klart du sier i fra😊 Null stress 👍 Sopp er noe jenter får fra tid til annen i løpet av livet .. Innovertiss- med fukt rundt .. sånn er det bare . Si ifra 😊
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #4 Skrevet 24. juli 2019 Du trenger ikke si noe som helst om at du har sopp. Kan tenke meg at det kan skremme han bort.. De fleste gutter vet ikke hvor vanlig det er for kvinner å ha sopp. Sopp høres ekkelt ut for de som ikke vet hva det er. Si heller at du ikke er i humør, har mensen eller noe i den duren. Anonymkode: ecdcd...760 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #5 Skrevet 24. juli 2019 Si at du har mensen, ikke si at du har sopp. Menn får hetta som en annen sier og tror det er smittsomt. Husker da jeg sa til en jeg datet at jeg fikk UVI noen dager etterpå og han trodde han måtte teste seg, for UVI liksom, som om at det var en kjønnssykdom å få UVI og at det var smittsomt! Anonymkode: 5411f...fe7 3
Susseblass Skrevet 24. juli 2019 #6 Skrevet 24. juli 2019 Ta en enkeltdose Diflucan? Vips, no more sopp.
Hr. Aktiv Skrevet 24. juli 2019 #7 Skrevet 24. juli 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du trenger ikke si noe som helst om at du har sopp. Kan tenke meg at det kan skremme han bort.. De fleste gutter vet ikke hvor vanlig det er for kvinner å ha sopp. Sopp høres ekkelt ut for de som ikke vet hva det er. Si heller at du ikke er i humør, har mensen eller noe i den duren. Anonymkode: ecdcd...760 Hvis gutten/mannen ikke vet hva sopp er og blir skremt bort av det er det vel strengt tatt greit at han blir skremt bort eller hva?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #8 Skrevet 24. juli 2019 Ja, si at du har mensen. Sopp høres ekkelt ut og skaper bilder i hodet av en klynge røyksopp eller fluesopp der nede selv for meg som vet hva det egentlig er. Anonymkode: 3a6d9...5e6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå