Gå til innhold

Får besøk, men har sopp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Si fra eller ikke? 

Anonymkode: 465c7...5f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sist jeg hadde sopp hadde jeg også en første dejt. Det gjorde så sykt vondt så hadde gjerne droppet det for min egen skyld. Han merket nok ikke noe. Nå er vi gift. 🤣

Anonymkode: 02105...84c

Skrevet

Klart du sier i fra😊 Null stress 👍 Sopp er noe jenter får fra tid til annen i løpet av livet .. 

Innovertiss- med fukt rundt .. sånn er det bare .

Si ifra 😊

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke si noe som helst om at du har sopp. Kan tenke meg at det kan skremme han bort.. De fleste gutter vet ikke hvor vanlig det er for kvinner å ha sopp. Sopp høres ekkelt ut for de som ikke vet hva det er. Si heller at du ikke er i humør, har mensen eller noe i den duren. 

Anonymkode: ecdcd...760

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Si at du har mensen, ikke si at du har sopp. Menn får hetta som en annen sier og tror det er smittsomt. Husker da jeg sa til en jeg datet at jeg fikk UVI noen dager etterpå og han trodde han måtte teste seg, for UVI liksom, som om at det var en kjønnssykdom å få UVI og at det var smittsomt! 

Anonymkode: 5411f...fe7

• Liker 3
Skrevet

Ta en enkeltdose Diflucan? Vips, no more sopp. 

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke si noe som helst om at du har sopp. Kan tenke meg at det kan skremme han bort.. De fleste gutter vet ikke hvor vanlig det er for kvinner å ha sopp. Sopp høres ekkelt ut for de som ikke vet hva det er. Si heller at du ikke er i humør, har mensen eller noe i den duren. 

Anonymkode: ecdcd...760

Hvis gutten/mannen ikke vet hva sopp er og blir skremt bort av det er det vel strengt tatt greit at han blir skremt bort eller hva? 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, si at du har mensen. Sopp høres ekkelt ut og skaper bilder i hodet av en klynge røyksopp eller fluesopp der nede selv for meg som vet hva det egentlig er.

Anonymkode: 3a6d9...5e6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...