Gjest tivoli Skrevet 8. mai 2005 #1 Skrevet 8. mai 2005 Noen som kan hjelpe meg med melodi til denne salmen? Husker at den ble sunget i bryllupet til MetteMarit og Håkon, og at den var veldig fin. Finner bare teksten på nettet, men ingen mp3-filer med melodi..
Pip Skrevet 10. mai 2005 #2 Skrevet 10. mai 2005 Gå på biblioteket og få lånt sangboka 'Til alle tider' (Luther forlag). Den har me, og der finst både tekst og noter. (Må ellers få sagt at det er ei nydeleg salme i bryllaup - me brukte ho i vårt... )
Gjest tivoli Skrevet 10. mai 2005 #3 Skrevet 10. mai 2005 Tusen takk for hjelp! fikk en dame som jobber i kirken til å synge den for meg og vi har bestemt oss for den salmen + "Guds godhet sang i sinnet". Synes begge er litt annerledes og utrolig flotte:)
Gjest 23 juli Skrevet 12. mai 2005 #4 Skrevet 12. mai 2005 Er det salmen "Vi rekker våre hender frem som tomme skåler" osv du tenker på? Isåfall finner du den enten i den vanlige salmeboka eller salmer 97. Hvis du ikke vil gå til innkjøp av masse salmebøker er det bare å ta turen til en kirke, der er de mer enn villige til å hjelpe deg. Stikk gjerne innom på søndag i forbindelse med gudstjeneste å ta deg en prat med organist. Han/hun spiller mer enn gjerne gjennom salmen for deg. Det gjorde jeg. Kjempehyggelig, og så fikk jeg hjelp til å velge de andre salmene til vielsen også. Anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå