Gå til innhold

Fingern i rumpa, voldsom orgasme på gutten.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er begge sexuelt ganske uerfarne. Hørt noe om at det skal være digg for gutten å få en finger i rumpa. For litt siden skulle jeg bare prøve det ut og fikk det skikkelig understreket. Andre med samme erfaring?

Det som skjedde var at jeg ikke snakket om det først, bare gjorde det på han.

Under suging og onanering av han, bare fuktet jeg langfingeren, satte den mot rumpeåpningen og presset den helt inn. Det gikk flere rykninger gjennom kroppen hans og han ynket seg høylytt. Han vrei seg som en ål og ropte, hjeeelp hva skjer! Er det vondt spurte jeg. Neeeei, ropte han, og skreik høyt, fortseeeett, fyfaen så deilig hylte han. Det gikk bare noen minutter før han spente kroppen sin i bue mot meg å stønnet vilt når orgasmen kom. Han var helt gal og ropte bare fortsett, det går faen meg på ny og igjen spente han alle musklene og ristet skikkelig når orgasmen kom for andre han.

Anonymkode: df7ad...e81

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver for detaljert til at dette kun handler om en finger i rumpa. Tror du lager deg en liten runketråd jeg. Det finnes egne nettsteder for slik 

Anonymkode: d7fbf...558

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Hva var poenget med denne tråden?

Anonymkode: edcb3...546

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å fremstille menn som skaphomofile.

Anonymkode: 87e8f...738

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å fremstille menn som skaphomofile.

Man er ikke homofil bare fordi man liker en finger i rumpa, menn ha g-punktet der for en grunn. Det har ikke noe med legning å gjøre.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva lurer du på

Anonymkode: fae68...dd2

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en fantasi. Hvis den skulle vært virkelig, så hadde man neppe tatt med så mange detaljer. ;) Men sikkert mange som biter på.

Anonymkode: 3b39f...697

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var helt nytt for meg at gutter har så sterk nytelses-senter i rumpa.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man er ikke homofil bare fordi man liker en finger i rumpa, menn ha g-punktet der for en grunn. Det har ikke noe med legning å gjøre.

En mann som liker å få ting der bak er ikke helt streit. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en fantasi. Hvis den skulle vært virkelig, så hadde man neppe tatt med så mange detaljer. ;) Men sikkert mange som biter på.

Anonymkode: 3b39f...697

Detaljer? Jeg ønsker skikkelige svar. Det er for å fortelle at dette var helt annerledes og at disse orgasmene var amazing. Han har hatt flere etterpå og det samme skjer hver gang.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo så absolutt, er man homofil føler man kjærlighet, forelskelse og er tiltrukket av andre MENN. Bare fordi homofile bruker denne metoden oftere betyr ikke at det er homofilt. Finnes mange homofile menn som  ikke bruker rumpa i det hele tatt. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver for detaljert til at dette kun handler om en finger i rumpa. Tror du lager deg en liten runketråd jeg. Det finnes egne nettsteder for slik 

Runketråd? Nei hvorfor skulle jeg det?

AnonymBruker
Skrevet

Dame eller mann, TS?

Anonymkode: 5da67...412

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Runketråd? Nei hvorfor skulle jeg det?

Fordi det er sånne ting folk gjør 🙄

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dame eller mann, TS?

Anonymkode: 5da67...412

Jeg er dame.

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er sånne ting folk gjør 🙄

Hva er hensikten med det? Vi er unge uerfarne og skjønte egentlig ikke helt hva som skjedde. Hørt det skulle være digg og det var det.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har samme erfaring, riktignok med to fingre opp mannens rumpe og med glidemiddel. Han har aldri stønnet så høyt før! Men han var litt flau over det at han syntes det var så godt  etterpå, da... Jeg forsikret han om at det var bare deilig å få gjøre det på han!

Anonymkode: e1b8a...c54

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har samme erfaring, riktignok med to fingre opp mannens rumpe og med glidemiddel. Han har aldri stønnet så høyt før! Men han var litt flau over det at han syntes det var så godt  etterpå, da... Jeg forsikret han om at det var bare deilig å få gjøre det på han!

Anonymkode: e1b8a...c54

Min også, reagerte med flauhet, når han kom til seg selv etter dobbelt orgasmen. Men han ble hekta og gjort det flere ganger etterpå. Han er like vill hver gang, men ikke flau. Bare første gangen. Syns det er litt rart, men vet sef at det ikke har med Homotendenser å gjøre,

• Liker 2
Skrevet

Fingre og annet er utrolig deilig å få i analen, ingen ting kan sammenlignes med det 👬😊

💜💙💚💛🧡

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sukk.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...