Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gulltopp
Skrevet

Jeg er snart 22 år, og har allerede begynt å merke små linjer i pannen. Jeg har ganske merkelig hud, som er glatt og fin i kinnene og plaget med sorte prikker og stygge porer i T-sonen. Men man skal da ikke begynne å få rynker før man er kvitt tenåringshuden, det kaller jeg urettferdig. Så hva kan jeg gjøre for å hindre disse linjene i å bli mer fremtredende? Jeg steller huden godt hver dag, og bruker selvfølgelig fuktighetskrem. (Helena Rubinstein). Jeg røyker ikke, tar ikke sol, og lever ellers ganske normalt.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg fikk linjer i pannen når jeg var på samme alder som deg. Idag er jeg 36 og pannerynkene er så og si de eneste linjer/rynker jeg har! Så dette behøver ikke nødvendigvis ha noe å si på rynkeprogresjonen generelt.

Rynker er mye genetisk betinget, men det viktigste er å tilføre fuktighet, fuktighet og atter fuktighet.

Og bruk solfaktor, selv når du ikke skal sole deg, men bare bevege deg utendørs.

Gjest Anonymous
Skrevet

Store bekymringer i livet skaper linjer i huden fordi du ubevisst rynker pannen. På samme måte som stadig mysing lager linjer.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har også dype rynker i pannen ,tror det kom av dårligt syn og mye hodepine. Har ikke mye rynker rundt øynene ,er 43 år.

Gjest Gjesta
Skrevet

Et liknende innlegg var oppe for kort tid siden:

Les her :)

Skrevet

Fikk tidlig linjer i pannen, allerede på gymnaset. Sov dårlig og anstrengte øynene endel, da kom de. Og de blir dypere hvis det samme skjer nå, 10 år senere. Mamma hadde det på samme måten, så jeg er vel disponert fra naturens side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...